yanekk Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Ostatnio byłem w wydziale komunikacji i obsługiwał mnie urzędnik który był tak niechlujnie ubrany. Jakaś bluza z kapturem, za długie spodnie. No kiepsko to wyglądało. Zastanawiam się, że nikt nie zwrócił mu uwagi - myślicie, że powinien obowiązywać jakiś oficjalny dress code? Jak się ubieracie na codzień? Przywiązujecie do tego jakąś większą wagę?
Kosmita Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Temat za bardzo ogólny wszystko zależy gdzie się ubierasz. Ja nie jestem np. snobem ktory zawsze musi wygladac na jakiegoś dyrektora i lubie luzne stroje. Tak najczesciej prywatnie chodze. Ale w biurze musi być elegancko. Urzędnik powinien odpowiednio się ubrać ale wszystko od naczelnika placówki zależy czy zwraca na to uwagę czy nie.. Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez Kosmita
3r4 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 3 minuty temu, Kosmita napisał: Temat za bardzo ogólny wszystko zależy gdzie się ubierasz. Ja nie jestem np. snobem ktory zawsze musi wygladac na jakiegoś dyrektora i lubie luzne stroje. Tak najczesciej prywatnie chodze. Ale w biurze musi być elegancko. Urzędnik powinien odpowiednio się ubrać ale wszystko od naczelnika placówki zależy czy zwraca na to uwagę czy nie.. biuro czy nie biuro, raczej chodzi o kontakt z klientem i rodzaj pracy
Kosmita Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) 7 minut temu, 3r4 napisał: biuro czy nie biuro, raczej chodzi o kontakt z klientem i rodzaj pracy Dokładnie tak. Dobre ubranie (czyt. Eleganckie) pokazuje ze masz szacunek do klienta/rozmowcy. Nieogolenie i bluza z kapturem na spotkaniu jakimkolwiek to przypał straszny (poza specyficznymi branżami oczywiście). Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez Kosmita
granatowy Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 15 godzin temu, Kosmita napisał: Temat za bardzo ogólny wszystko zależy gdzie się ubierasz. Właśnie nie ma znaczenia GDZIE się ubierasz tylko JAK się ubierasz. Możesz kupować ubrania w drogim butiku, sklepie sieciowym lub w budce na targowisku. Chodzi o to żeby zachować minimum elegancji. W pracy gdzie jest kontakt z klientem dobrze jest mieć koszulę czy ewentualnie proste polo ( bez zbędnych logo, grafik itp. ). Mogą być proste dżinsy i trampki ( byle czyste ). Bluza z kapturem jest dobra w czasie wolnym albo w pracy na budowie. Zimą na koszulę można założyć prosty sweter - niekoniecznie ulubiony polar.
Askeladden Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Pracowałem w urzędzie i tam nie ma żadnych kodów, goście przychodzili do pracy tydzień w jednym targowym podkoszulku i dżinsach. Jak było ciepło to zawsze otwarte okno, gorzej było w zimie.
Kosmita Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Dnia 7.04.2017 o 09:34, granatowy napisał: Właśnie nie ma znaczenia GDZIE się ubierasz tylko JAK się ubierasz. Kolego nie zrozumiałeś mnie. Oczywiście, że jestem tego zdania co Ty. Nie chodziło mi o miejsce GDZIE kupujesz ubrania, a o miejsce do ktorego idziesz ubrany. Zle to wyrazilem. Czyli inaczej do pracy, na spotkanie, oficjalny obiad, inaczejdo rodziny, a inaczej z dzieckiem na olac zabaw lub w domu. W zadnym wypadku nie chcialem zasugerowac ze trzeba sie ubierac w drogich sklepach. Pozdrawiam.
ParasoleK Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Spodnie materiałowe i koszula - codziennie :-) Praca i poza pracą również. Chyba że jakiś szybki wypad, to coś luźniejszego :-) Dobrze się czuje w eleganckich rzeczach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się