j4s2c2vr Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć! Przerobiłem tytułowe zagadnienie w związku z umieraniem cewek zapłonowych w moim aucie. Na polskojęzycznych stronach nie znalazłem opisu co i jak. Postanowiłem w związku z tym, na podstawie moich doświadczeń spisać operację dla polskojęzycznych użytkowników 1.8t. Swój materiał opieram na tematach z forum audizine oraz vwvortex. Dodatkowo uzupełnione o informacje, które znalazłem dryfujące w internecie, bez specjalnych stron. Jest to pierwsza wersja tutoriala. W kolejnej edycji dodam jeszcze rozpiskę modułów zapłonu dla 2.7bit. Tutaj link do manuala: https://drive.google.com/file/d/0B5GyBZSPVuA7QUVxbzVPbE9OeHc/view?usp=sharing Jak macie jakieś uwagi, to piszcie śmiało Pozdr Edytowane 7 Kwietnia 2017 przez j4s2c2vr
sylwiasty Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Witam. Chyba też będę musiał ogarnąć sobie taki mod. W sumie prosta robota. Patrzyłem na allegro to komplet używanych cewek można dostać za 100 PLN a nówki od 100 za sztukę. Ja u siebie moduł wymieniałem już kilka lat temu, gdybym wcześniej miał taki tutorial to w cenie modułu ogarnął bym całą konwersję. Mam jeszcze pytanie o cewki - wszystkie mają tą samą długość czy występowały różne długości? Edytowane 5 Maja 2017 przez sylwiasty
j4s2c2vr Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Opublikowano 8 Lipca 2017 Cześć! Sorki, że tak późno, ale nie zaglądałem tu za często. Jeśli chodzi o długość cewek, to wydaje mi się, że te, które ja znalazłem, są jednakowej długości, natomiast między silnikami mogłyby być różne. Co do używanych cewek, to raczej nie polecam, chyba że z pewnego źródła. Ja ostatnio zmieniłem na nowe BERU od R8
j4s2c2vr Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Ważna uwaga, nie mogę znaleźć mojego oryginalnego dokumentu w DOC, żeby wyedytować, to napiszę tutaj: Zapomniałem w ferworze walki napisać, że zalecam do prac z kabelkami odłączyć akumulator. Nie umieściłem tego info słowem pisanym co prawda, ale na zdjęciach widać, że ja mam aku odpięty podczas pracy. Stres był jak ostatnio z Cpt.Ryanem siedziałem przy jego wozie i było podejrzenie o uwalenie ECU. Także ten tego: Uważajcie na ten punkt. Udało się znalazłem, także już w manualu też jest poprawka. Edytowane 4 Września 2017 przez j4s2c2vr
Maxero Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 A jak jest z konwersją w trochę nowszej jednostce np. ANB. Tak samo się ją wykonuje czy może jest jakaś różnica w kabelkologi.
Ogi_master Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam mam podobny problem z przepalajacymi sie cewkami na LPG ale ja posiadam cewkę podwojną 1.8 125km i chcialem zalozyc takie jak w oryginale od 1.8t 058905105 (któych wy sie pozbywacie) pomijajac uklad sterujacy ktory niemam pojecia za co odpowiada oprocz tego ze dodatkowo daje mase na cewki? W moim audi zasilanie sterowanie odbywa sie za pomoca 3 pinow i uziemienia. Cewka ta sterowana jest parami bezposrednio z ecu czyli sygnal A idzie zalozmy na cylinde 1,3 a sygnal B na cylinder 2,4 Czyli sterowanie jest zupelnie inne niz w przypadku 1.8T kazdy cylinder oddzielny sygnal. Tak wiec moje pytanie czy w moim przypadku do poprawnej pracy cewek 058905105 potrzebny bedzie modul sterujacy. Nie chce montowac tych od tfsi poniewaz maja one 4 piny w których z tego co widze dochodzi tylko masa z karoseri i nie posiadaja oryginalnego mocowania do mojej pokrywy. Za co odpowiada ten modul sterujacy ktory usowacie ze swoich 1.8 T czy w waszym przypadku nie mozna go poprostu usunac zostawiajac stare cewki i poprowadzajac nowa mase. Czym sie roznia te stare cewki od tych z tfsi oprocz 4 pinu czy posiadaja w sobie jakas elektronike sterujaca? POMOCY =) Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez Ogi_master
TomaszMkII Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) Podpinam się do tematu, padła mi cewka w 1,8 ADR... Chyba tu jest odpowiedź. https://easyautodiagnostics.com/vw/1.8L/icm-and-ignition-coil-tests-1 Edytowane 24 Lutego 2019 przez TomaszMkII
modo22 Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 (edytowane) Ten link do manuala nie działa. Może ktoś zna jakiś aktualny link do tego manuala? Chodzi mi o tę główną wersję manuala, po polsku. Kolegi j4s2c2vr... Edytowane 31 Marca 2022 przez modo22 za mało informacji podałem
Redowski Opublikowano 23 Maja 2022 Opublikowano 23 Maja 2022 Witam serdecznie link autora wygasł czy mógłby ktoś podratować i wrzucić jeszcze raz . Dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się