Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Brak mocy po wymianie rozrądu i sprzęgła.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,
pacjent to A4 B6 1.9 tdi AWX 2001.
Po wymianie rozrządu i sprzęgła+dwumasy auto jest wyraźnie slabsze, nie wciska w fotel.
Co mogło pójśc nie tak?
Auto zapala bez problemu, nie telepie budą, po prostu słabiej przyspiesza.
Czytałem o kącie wtrsyku - podłączę utro VAG'a i sprawdzę co i jak.
I tutaj pytanie -> czy jest możwliość, że mechanik coś źle poskładał?
Dam radę to sam naprawić? Synchronizacja wtrysku pomoże?
Zrobię to kręcąc +/- kluczem i badając VAGiem wskazania czy jakoś inaczej się to robi? (takie synchro wystarczy? Instruckja z forum)

 


Czy mógł to jakoś mechanicznie źle poskładać czy sama taka regulacja wystarczy? Czytałem, że mógł przestawić rozrząd o ząbek - czy tego dotyczy instrukcja wyżej czy to zupełnie inna bajka?

Edytowane przez Mavver
Opublikowano

Najpierw sprawdź synchro, dopiero potem panikuj... 

Opublikowano

Wynik w measuring blocks, grupa 004 to +2,2 nawet do +2,4.
Więc czeka mnie regulacja jak w instrukcji?

Opublikowano

jak się nie myle to ma być 0 bądź odchyły bliskie 0 sam muszę to poprawić u siebie

Opublikowano

tak, powinno być 0, a takie wahania rzedu +2 +2,5 są wyczuwalne?
bo jako to obstawiam zamulenie auta

Opublikowano

Szczerze to nie mam pojęcia ja mam odchyły -1.7 -2.2 ale na mocy nie stracił

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zazwyczaj jest tak, że synchro na minus to podwyższone spalanie ale auto bardziej dynamiczne, jak synchro na plus to mniej pali ale mułowaty... Chociaż każde auto ma swój optymalny zakres i trzeba pokombinować, najlepiej ustawić w zakres -1...-0,6

Opublikowano
9 godzin temu, Mavver napisał:

tak, powinno być 0, a takie wahania rzedu +2 +2,5 są wyczuwalne?
bo jako to obstawiam zamulenie auta

Kolego... w ten sposób tego nie sprawdzisz... zrób logi dynamiczne tego kanału (004, 090, 093) na 2gim lub 3cim biegu od 1tys do prawie max i wyślij tutaj. Logi prawdę Ci powiedzą

Opublikowano

To nie temat o benzynie...

Opublikowano

Odchyłki na luzie to +2,2 a podczas jazdy nawet +3,3.
Mam nadzieje, ze to przez to auto jest zmulone, w jakiś wolny dzień biore się za regulacje :)
Postaram się ustawić na delikatny minus.

Opublikowano

Po zmianie powinna wrócić dynamika ;) jak są takie duże skoki to może warto zainteresować sie napinaczem, czy odpowiednio napięty...

Opublikowano (edytowane)
Dnia 4/13/2017 o 10:48, kamil-vag napisał:

Po zmianie powinna wrócić dynamika ;) jak są takie duże skoki to może warto zainteresować sie napinaczem, czy odpowiednio napięty...

udalo mi się uzyskać 0,0 do -0,5 i jest niby w porządku. auto jest glosniejsze niż z synchro na +2 i buczy podczas przyspieszania. Ciągnie mocno od dolu, ale na 4 tak maks do 3500 i nie mogę mieć juz na 4 gazu w podłodze bo jakby się dlawil? Wrzucam 5 i dalej ladnie ciągnie. Na 4 przy 3500 mam ok 140km/h, silnik wyje jak szalony, a obroty nie chcą wzrastać, tak jakby go coś blokowało, dopiero odjęcie gazu powoduje ze auto powoli zaczyna przyspieszać, po wrzuceniu na 5 jest znacznie bardziej dynamicznie. Błędów na VAGu nie ma, więc to raczej nie przepływka.

Co to może być? Spróbować synchro na delikatny +?
 

Edytowane przez Mavver
Opublikowano

Może warto logi dynamiczne zrobić ? ? ? 

Opublikowano

Robiłem jakiś czas temu logi dynamicznie, jeszcze przed wymianą rozrządu, ale na 3 i wszystko było OK.
Chyba się za to wezmę, tylko muszę wyskoczyć na autostrade żeby zbutować go na 4 ;)
W każdym razie czy to może byc kwestia tej synchro czy szukać problemu gdzie indziej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...