Mavver Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć, pacjent to A4 B6 1.9 tdi AWX 2001. Po wymianie rozrządu i sprzęgła+dwumasy auto jest wyraźnie slabsze, nie wciska w fotel. Co mogło pójśc nie tak? Auto zapala bez problemu, nie telepie budą, po prostu słabiej przyspiesza. Czytałem o kącie wtrsyku - podłączę utro VAG'a i sprawdzę co i jak. I tutaj pytanie -> czy jest możwliość, że mechanik coś źle poskładał? Dam radę to sam naprawić? Synchronizacja wtrysku pomoże? Zrobię to kręcąc +/- kluczem i badając VAGiem wskazania czy jakoś inaczej się to robi? (takie synchro wystarczy? Instruckja z forum) Czy mógł to jakoś mechanicznie źle poskładać czy sama taka regulacja wystarczy? Czytałem, że mógł przestawić rozrząd o ząbek - czy tego dotyczy instrukcja wyżej czy to zupełnie inna bajka? Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Mavver
kamil-vag Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Najpierw sprawdź synchro, dopiero potem panikuj...
Mavver Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Wynik w measuring blocks, grupa 004 to +2,2 nawet do +2,4. Więc czeka mnie regulacja jak w instrukcji?
marky2552 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 jak się nie myle to ma być 0 bądź odchyły bliskie 0 sam muszę to poprawić u siebie
Mavver Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 tak, powinno być 0, a takie wahania rzedu +2 +2,5 są wyczuwalne? bo jako to obstawiam zamulenie auta
marky2552 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Szczerze to nie mam pojęcia ja mam odchyły -1.7 -2.2 ale na mocy nie stracił Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zazwyczaj jest tak, że synchro na minus to podwyższone spalanie ale auto bardziej dynamiczne, jak synchro na plus to mniej pali ale mułowaty... Chociaż każde auto ma swój optymalny zakres i trzeba pokombinować, najlepiej ustawić w zakres -1...-0,6
krzysztof-kosior1 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 9 godzin temu, Mavver napisał: tak, powinno być 0, a takie wahania rzedu +2 +2,5 są wyczuwalne? bo jako to obstawiam zamulenie auta Kolego... w ten sposób tego nie sprawdzisz... zrób logi dynamiczne tego kanału (004, 090, 093) na 2gim lub 3cim biegu od 1tys do prawie max i wyślij tutaj. Logi prawdę Ci powiedzą
Mavver Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Odchyłki na luzie to +2,2 a podczas jazdy nawet +3,3. Mam nadzieje, ze to przez to auto jest zmulone, w jakiś wolny dzień biore się za regulacje Postaram się ustawić na delikatny minus.
kamil-vag Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Po zmianie powinna wrócić dynamika jak są takie duże skoki to może warto zainteresować sie napinaczem, czy odpowiednio napięty...
Mavver Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 4/13/2017 o 10:48, kamil-vag napisał: Po zmianie powinna wrócić dynamika jak są takie duże skoki to może warto zainteresować sie napinaczem, czy odpowiednio napięty... udalo mi się uzyskać 0,0 do -0,5 i jest niby w porządku. auto jest glosniejsze niż z synchro na +2 i buczy podczas przyspieszania. Ciągnie mocno od dolu, ale na 4 tak maks do 3500 i nie mogę mieć juz na 4 gazu w podłodze bo jakby się dlawil? Wrzucam 5 i dalej ladnie ciągnie. Na 4 przy 3500 mam ok 140km/h, silnik wyje jak szalony, a obroty nie chcą wzrastać, tak jakby go coś blokowało, dopiero odjęcie gazu powoduje ze auto powoli zaczyna przyspieszać, po wrzuceniu na 5 jest znacznie bardziej dynamicznie. Błędów na VAGu nie ma, więc to raczej nie przepływka. Co to może być? Spróbować synchro na delikatny +? Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Mavver
kamil-vag Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Może warto logi dynamiczne zrobić ? ? ?
Mavver Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Robiłem jakiś czas temu logi dynamicznie, jeszcze przed wymianą rozrządu, ale na 3 i wszystko było OK. Chyba się za to wezmę, tylko muszę wyskoczyć na autostrade żeby zbutować go na 4 W każdym razie czy to może byc kwestia tej synchro czy szukać problemu gdzie indziej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się