Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że ubywa mi płynu chłodniczego co to może być?

Edytowane przez Redus23
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jeżeli jesteś pewny że chłodziwo idzie do oleju + sadze w zbiorniczku wyrównawczym i wywalanie płynu przez otwór nadmiarowy zaworu korka zbiorniczka wyrównawczego ( mokro pod zbiorniczkiem po ostrzejszej jeździe ) to czapka do zwalenia i modlitwa o to by to była tylko wydmuchana uszczelka :decayed:

Oczywiście jak czapka będzie w ręku to pierwsze co trzeba zrobić, to dać ją do sprawdzenia na szczelność, jak będzie szczelna to dopiero planowanie i reszta niezbędnych kroków by przywrócić jej stan podobny do fabrycznego :hi:

Jeżeli nie jesteś pewien czy płyn idzie do oleju, to w pierwszej kolejności zrobił bym bypasa obiegu płynu chłodzącego przez chłodniczkę spalin ( odłączyć przewody chłodziwa dochodzące do chłodniczki i połączyć je kawałkiem rurki).

Pojeżdzić w takiej konfiguracji dosyć ostro , jak płyn przestanie ubywać , to masz winowajcę, jak dalej będzie ubywać to niestety czapka w górę :P

Opublikowano

zobacz jeszcze jakie masz oznaczenie na glowicy przy kolektorze dolotowym jest wybite. jak sie konczy na litere A to masz jeszcze wadliwa glowica, po modernizacji mialy B a najnowsze maja litere C na koncu.

jak masz A i plamki plynu w oleju na korku i lekka postac majonezu to szukaj juz glowicy sprawdzonej albo szykuj grubsza kase na remont niestety..

Opublikowano

Jeżeli chodzi o zbiorniczek wyrównawczy, ciśnienie nie tworzy się, tutaj jest ok. Zauważyłem, że chłodniczka jest już w paru miejscach fioletowa.

Sprawdzę  dokładnie chłodniczkę i olej który spuszczę.

Jeżeli okaże się, że głowica jest strzelona, to co polecacie jeszcze dokupić? Oprócz śrub głowicy,jakieś uszczelki? Np, kolektor ssący itd, a oringi wtrysków?

Opublikowano
11 godzin temu, Redus23 napisał:

Jeżeli chodzi o zbiorniczek wyrównawczy, ciśnienie nie tworzy się, tutaj jest ok. Zauważyłem, że chłodniczka jest już w paru miejscach fioletowa.

Sprawdzę  dokładnie chłodniczkę i olej który spuszczę.

Jeżeli okaże się, że głowica jest strzelona, to co polecacie jeszcze dokupić? Oprócz śrub głowicy,jakieś uszczelki? Np, kolektor ssący itd, a oringi wtrysków?

Wtedy napisz do mnie, mam kompletna głowice, przebieg 122 tyś km, 07' 

Jak spamuje to wykasować :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...