Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 
Czy ktoś oceni moje logi dynamiczne? Nie wiem dlaczego ale coś nie tak zrobiłem z grupa 002+033 Chyba musiało coś przerwać. Ale najbardziej chodzi mi o logi turbinki czy wszystko ok jest? Bo co do sondy to pali mi też check od uszkodzonych grzałek (17511 i 17522) ale mam już zamówione.

http://vaglog.pl/log-003_020_O5ru3N3.html

http://vaglog.pl/log-002_033_hPqLuE.html

http://vaglog.pl/log-115_118_q7G6O3M.html

dodam ze mam LPG ale logi robiłem na PB silnik to 1.8T BEX

Opublikowano (edytowane)

Na pierwszy ogień idzie sonda. Ewidentnie jest z nią coś nie tak. Napięcie skacze jak poparzone. Zrób logi jeszcze raz bo na tych nie da się czytać. Nie widać rejestru między 0 a 16 sekundą w grupie 002+033. Co do turba wydaje mi się że jest ok chociaż nie wiem czy ktoś nie przesadził z doładowaniem w dolnych partiach obrotowych. Niech się specjaliści tutaj wypowiedzą. Możliwe że BEX tak ma.

Edytowane przez kaman5151
Opublikowano (edytowane)

Kolego zapomniałem dodać ze został chipowany na 230-240KM moze dlatego tak od dolu jest duze doładowanie? Ogółem mam rozumiec z tych logów ze turbo daje mi 1.8bara? Co do sondy zrobie jeszcze raz logi. I wrzuce dzis wieczorem. Ale tak jak pisalem mam dwie do wymiany(pierwsza ma grzalke zwarcie do plusa a druga zbyt wysoka rezystancja. Pierwsza mierzylem i opor mam 3-4 5om a 6-2 90om i zasilanie jest na 3-4 ale skacze 10-13 volt niewiem czemu) a w vag nie moge uruchomic testu pierwszej sondy. Dodam ze mam kat wyciety u sonda usunieta programowo.

 

LPG

http://vaglog.pl/log-002_033_Gt2w0Wq.html

PB

http://vaglog.pl/log-002_033_ns5cx1F.html

Edytowane przez Mateusz Wiśniewski
Opublikowano

Druga sonda za katem nic do tego nie ma a tym bardziej jak się ją usunie programowo. 

Co do pierwszej sondy prawdopodobnie jest do wymiany. Najlepiej sprawdzić to podmieniając na inną i będziesz miał stu procentową pewność. Po logach stoi w miejscu jedynie napięcie się zmienia.

Sprawa turbo. Przykładowo 1800mbar na logu to jest 0.8 bara w rzeczywistości. U ciebie maksymalnie dmuchnęło 0.9 bara.

Opublikowano

Sondy mam już zamówione ale używane dwie za 150zl. Z gwarancją rozruchowa. A możesz mi powiedzieć czy wiesz coś na temat n75race bo zamówiłem w aso zaworek n75 o numerze 034906283j niby ma dać 0.1-0.2bara więcej. Tylko trzeba odwrotnie go założyć. I mam pytanie czy nie będzie odcinac turba od przeladowywania? 

Opublikowano

Tutaj niestety wypowiedzieć się nie mogę bo moja wiedza jest okrojona. Niech się ktoś inny wypowie.

Opublikowano

No ale i tak dużo mi pomogłes kolego. Dzięki :-) jak zamontuje sondy które przyjdą to na jakich grupach zrobić logi obu sond? I dynamiczne czy statyczne. I wtedy bym się do cb na priv odezwał żebyś ocenił czy są dobre. 

Opublikowano (edytowane)

Wymień sondę i najlepiej to zrób wszystkie te same logi z grup: 002+033, 115+118, 003+020.

dynamiczne

Edytowane przez kaman5151
Opublikowano

Po przepływie widać, że auto ma góra 210KM, więc do tych 240 trochę brakuje ;)

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Aha to lipa troche. Na hamowni nie byłem ale ten co mi wygrywał program mówił ze powinno być ok 50KM wiecej. Może to wina sond co? Bo zauważyłem że jak zapali check to robi sie odrobine slabszy? 

Opublikowano

No tak bo check sprawia że auto przechodzi w tryb awaryjny. Moc spada wtedy.

Przed robieniem logów kasowałeś błędy? Bo taka procedura jest wymagana.

Opublikowano
5 godzin temu, Mateusz Wiśniewski napisał:

Aha to lipa troche. Na hamowni nie byłem ale ten co mi wygrywał program mówił ze powinno być ok 50KM wiecej. Może to wina sond co? Bo zauważyłem że jak zapali check to robi sie odrobine slabszy? 

Co miałeś robione w aucie? Jeśli tylko wirus, bez zmian gratów, zapomnij, że masz tam 240KM, jeśli masz jeszcze kata to masz tam góra 200KM.

Opublikowano (edytowane)

Nie mam kata. Miał mi usunac drugą sondę i chipowac na bezpieczna moc to powiedział ze jest wgrana nowa mapa na ok 40-50KM wiecej. Zrobię logi jak bd mial sprawna sondę. Założyłem jeszcze swiece ngk pfr7q czytalem na forum ze lepsza sa od tych 6q

Edytowane przez Mateusz Wiśniewski
Opublikowano
19 minut temu, Mateusz Wiśniewski napisał:

Nie mam kata. Miał mi usunac drugą sondę i chipowac na bezpieczna moc to powiedział ze jest wgrana nowa mapa na ok 40-50KM wiecej. Zrobię logi jak bd mial sprawna sondę. Założyłem jeszcze swiece ngk pfr7q czytalem na forum ze lepsza sa od tych 6q

Masz BEX czy BFB? Źle spojrzałem na profil i myślałem, że masz BFB, jeśli masz BEX to wirusem jak najbardziej idzie zrobić 220-230KM, więcej jednak ciężko jeśli mowa o bezpiecznych nastawach.

Opublikowano (edytowane)

BEX 190KM w quattro i skrzynia 6biegow. No to jednak tak prawie trafil z koniami. To czyli stwierdzajac po przepływie mam 210 czy troszkę więcej? Mam nadzieję że w czwartek sondy dojdą i że będą sprawne bo to używane. To wtedy logi będę robil w piątek. A wiesz coś kolego na temat zaworka n75  034906283j bo juz zamowilen w aso za 310 zl no i nie chcialbym zeby te pieniadze wyrzucic w bloto. Bo się boję czy nie błąd wyskakiwal i odcinać wtedy turbo? Jak tak to mozna to jakoś adoptować albo coś innego by dzialalo?

Edytowane przez Mateusz Wiśniewski
Opublikowano

Niedawno przerabialiśmy podobny problem https://a4-klub.pl/topic/394015-błąd-17511-po-wymianie-sondy-lambda/

Błędu 17522 nie powinno być jeśli masz usuniętą 2 sondę z ECU. Co do mocy, seryjny BEX powinien wygenerować przepływ na poziome 160g/s u ciebie jest max 167g/s. Dziwne jest to, że sonda pracuje, a ECU nie koryguje dawki, wygląda na tryb awaryjny, tylko wtedy ECU powinno ograniczyć doładowanie, a zadane ciśnienie masz na poziome 1bara.

Co do N75 to wywaliłeś pieniądze w błoto bo zaworek 034906283j podnosi boosta o 0.2 bara, ale tylko w przypadku silników AEB i AJL, w nowszych m.in. BFB, BEX itp, ECU zrobi adaptacje i będzie to samo co na standardowym zaworku 06A906283E.

 

Opublikowano

Ale jak wymienię ten zaworek to nie będzie mi wywalac błędu? Co do sondy to dzwoniłem do kolesia i on twierdzi że usunął mi sprawność kata a ten błąd wynika z grzalek w sond. Więc chyba muszę kolejne pieniądze wydać by chipowac i poprawnie usunąć sondę? 

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie. 

Zrobiłem logi na używanych (niby sprawnych sondach) i z tego co zauważyłem (ale się zbytnio nie znam) to sonda zaczęła pracować ale wydaję mi się że Mass Flow g/s spadło trochę. Dodam że jeszcze na gazie przy około 6 tys obrotów samochód przerwał ale potem ciągnął normalnie.(błędy które wyskoczyły to 16684 16688 16686 16687) na benzynie nic się nie działo.

LPG

http://vaglog.pl/log-002_033_EN7Gt0.html

PB

http://vaglog.pl/log-002_033_FIpjKAS.html

http://vaglog.pl/log-003_020_8qLj01.html

http://vaglog.pl/log-115_118_508QZ4.html

Edytowane przez Mateusz Wiśniewski
Opublikowano (edytowane)

zloguj grupy 014+015+016 na PB i na LPG bo po błędach masz wypadanie zapłonów 

Dodatkowo zobacz ile masz w 032 po przejechaniu z 20km

Edytowane przez kaman5151

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...