Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Avant AWX Quattro


misiek95

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, misiek95 napisał:

Które to już zawieszenie w tym aucie? Chyba 6

To chociaż gładko idzie demontaż zawiasu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, kamil-vag napisał:

To chociaż gładko idzie demontaż zawiasu ;)

Jak wymiana kół w F1??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadła fajera pikowana do kompletu z gałką zmiany biegów 

20181201-130253.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pięknie wygląda teraz ;) ciągle myślę nad tym Concertem :P on odtwarza mp3 z płyty już ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

No i pięknie wygląda teraz ;) ciągle myślę nad tym Concertem :P on odtwarza mp3 z płyty już ? 

Odtwarza, ale szczerze mówiąc to tylko raz tej opcji użyłem. Mam cyfrową zmieniarkę w schowku i z niej odtwarzam muzyke :) Raczej mi ten concert nie przypadł do gustu- jakieś takie tandetne ma gałki i przyciski, nawet w porównaniu z najbiedniejszym chorusem 1din, którego miałem wcześniej. Jakoś dźwięku też lepsza w chorusie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna sprawa, nie mam porównania z innymi w b7 ale np gra cieplej niż Olufsenw  nowszych generacjach :P  A dwa dużoo odmładza wnętrze, warto :D 

 

Fajne auto :) 

Edytowane przez Shiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BartoszSoldier napisał:

Jak wygląda przekładka z concerta na rns-e? Dużo rezania? Kodowania? 

Na pewno ja wywalam cały tunel środkowy i prowadze kabel do navi + 2 kable do wzmacniacza antenowego diversity, bo tak sobie wyciągnąłem z dawcy organów. Diversity można też podłączyć przejściówką, a gps można puścic chociażby progiem- gdyby ktoś nie chciał tunelu wywalać. Z tego co pamiętam to u kolegi w b6 podłączałem też cany do licznika- ale nie wiem czy w b7 też jest to konieczne. Zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, misiek95 napisał:

Na pewno ja wywalam cały tunel środkowy i prowadze kabel do navi + 2 kable do wzmacniacza antenowego diversity, bo tak sobie wyciągnąłem z dawcy organów. Diversity można też podłączyć przejściówką, a gps można puścic chociażby progiem- gdyby ktoś nie chciał tunelu wywalać. Z tego co pamiętam to u kolegi w b6 podłączałem też cany do licznika- ale nie wiem czy w b7 też jest to konieczne. Zobaczymy :)

Czyli ogólnie filozofii nie ma... A jak z kostkami? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, BartoszSoldier napisał:

Czyli ogólnie filozofii nie ma... A jak z kostkami? 

Jak przechodzisz z concerta 2 din to wsio pasuje (tak mi sie wydaje przynajmniej jak patrzyłem na schematy). Jak z 1 din, to potrzebna przejściówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, misiek95 napisał:

Jak przechodzisz z concerta 2 din to wsio pasuje (tak mi sie wydaje przynajmniej jak patrzyłem na schematy). Jak z 1 din, to potrzebna przejściówka

Tak, chodziło mi z 2 Din tak jak w Twoim przypadku, elegancko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało sie RNS'a posadzić na miejscu. Oryginalny przedłużacz gps podłączony w miejscu małej navi w bagażniku + 2 przewody do anteny oryginalne i wszystko śmiga. Wzmacniacz nieoryginalny też jest zasilony wzbudzeniem, żadnego problemu nie ma- wbrew temu co wyczytałem gdzieś tu na forum. Rozkodowany i spolszczony jeszcze zanim poskładałem tunel 

20181216-154942.jpg

Przy okazji rezania wpadły też inne zabawki fajne. Podgrzewane skóry + klimatronic + wiązka no i elektryka tylnych szyb. ro***erducha była konkretna a podłączenie tego na oryginalnych wiązkach pociętych z innego auta dosyć czasochłonne ale udało sie ogarnąć wszystko na tip top. Fotele ze schowkami i siateczkami z tyłu. Pakiet światło pod fotelami i w boczkach tak jak fabryka dała.

20181215-110419.jpg

20181218-104514.jpg

20181218-104531.jpg

20181218-104537.jpg

20181218-104611.jpg

20181218-104552.jpg

20181218-104620.jpg

Jeszcze tylko wymienić dekory na nie porysowane i dywanik kierowcy naprawić i będzie w środku fajnie?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam rozkodowałeś/spolszczyłeś ?

No to ładnie doposażyłeś ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil-vag napisał:

Sam rozkodowałeś/spolszczyłeś ?

No to ładnie doposażyłeś ^^

Tak, prosta sprawa. Wszystko w necie jest.

Jeszcze taką fotke w nocy zrobiłem. Jest tych swiatełek już więcej niż w b5 miałem 

20181217-195954.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo... Fakt, jak rozbierać tak auto, to lepiej zrobić wszystko za jednym razem: podświetlenia nóg, drzwi, elektryka tył, bose, rns i od razu kamerkę cofania można walnąć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ide za ciosem bo jak nie skończe teraz tych modów to już tak zostanie na rok? Moduł BT wymieniony na full opcje z 2011r.

20181219-132424.jpg

20181219-144614.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dałem rady do końca zimy wytrzymać na kondoniastych biedronkach 16 cali. Nie da sie tak jeździć?

Wpadły 18' włoskie podjebki rs4 look ale całkiem fajne bo et 35 i siadają bez dystansu :) Oponki nexen winguard 235 40 18. 

Jak je zobaczyłem w ogłoszeniu to od razu pomyślałem "aaa pryśnie sie na srebrno co za problem" Ale jak tak przyłożyłem do auta to kurde zmieniłem zdanie. Siadły jak złoto.:evil: Auto brudne bo mrozy nie odpuszczają a jeździć trzeba.

20190122-141943.jpg

 

Walczyłem ze stukaniem w zawieszeniu. Wpadły górne poduszki amorków lemfordera.

20190116-103130.jpg

Podejrzewałem też problem z tulejkami w zwrotnicach, naprowadził mnie na to kolega @wesz82. Szukałem zwrotnic dłuuugo i przewaliłem chyba z 5 kompletów bo w każdym co mi nie pasowało. W końcu udało sie znaleźć fajny komplet. Wyglądają najsolidniej ze wszystkich odlewów. Gdyby ktoś chciał po numerach znaleźć to 257H i 258H końcówki. Mają takie dwa żeberka wzmacniające po długości z tyłu umieszczone. Sprawiają wrażenie solidniejszych niż wszystkie inne które miałem w rękach (a miałem nawet z s4) .

20190108-095436.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, misiek95 napisał:

Nie dałem rady do końca zimy wytrzymać na kondoniastych biedronkach 16 cali. Nie da sie tak jeździć?

Wpadły 18' włoskie podjebki rs4 look ale całkiem fajne bo et 35 i siadają bez dystansu :) Oponki nexen winguard 235 40 18. 

Jak je zobaczyłem w ogłoszeniu to od razu pomyślałem "aaa pryśnie sie na srebrno co za problem" Ale jak tak przyłożyłem do auta to kurde zmieniłem zdanie. Siadły jak złoto.:evil: Auto brudne bo mrozy nie odpuszczają a jeździć trzeba.

20190122-141943.jpg

 

Walczyłem ze stukaniem w zawieszeniu. Wpadły górne poduszki amorków lemfordera.

20190116-103130.jpg

Podejrzewałem też problem z tulejkami w zwrotnicach, naprowadził mnie na to kolega @wesz82. Szukałem zwrotnic dłuuugo i przewaliłem chyba z 5 kompletów bo w każdym co mi nie pasowało. W końcu udało sie znaleźć fajny komplet. Wyglądają najsolidniej ze wszystkich odlewów. Gdyby ktoś chciał po numerach znaleźć to 257H i 258H końcówki. Mają takie dwa żeberka wzmacniające po długości z tyłu umieszczone. Sprawiają wrażenie solidniejszych niż wszystkie inne które miałem w rękach (a miałem nawet z s4) .

20190108-095436.jpg

 

Jakie objawy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...