Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Witam. Jestem szczęśliwym właścicielem audi a4 b5. Do tej pory było wszystko w porządku, az do momentu gdy pewnego dnia stanąłem pod sklepem zgasilem silnik i poszedłem do sklepu. Kiedy wróciłem odpalilem samochód juz wtedy odczulem dziwny spadek obrotów na biegu jałowym (na gazie jak i na benzynie) Nie wiedziałem co sie dzieje, alw ze byłem juz niedaleko domu to pojechałem, podczasz jazdy przy dodaniu wiekszej ilości gazu zaczelo szarpać i samochód tak jakby nie miał siły jechać. Po dojechaniu pod dom od razu sprawdziłem filtr powietrza, nie był w najgorszym stanie, ale postanowiłem wymienić go na nowy, oczywiście nie pomogło, następnie wymieniłem odme wraz z przewodem ktory idzie od Niej, nie pomogło, postanowiłem wymienić świece, ale to tez nic nie dalo, może Wy macie jakieś pomysły proszę o pomóc.
jacek70 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Sprawdź . Źle zrozumiałem , myślałem o drganiu silnika . Komp powinien pokazać jakieś błędy. Usterek może być kilka . Sonda , przepływa, przepustnica. Czujnik temperatury., świece i wiele jeszcze innych . Edytowane 3 Maja 2017 przez jacek70
adrian242424 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) Na BP i LPG to samo? Zakręć zawór w butli od LPG, odpal poczekaj, aż wypali gaz i przełączy się na benzynę i zobacz czy wtedy to samo, możne wtryski od LPG zaczęły lać. Edytowane 3 Maja 2017 przez adrian242424
pulpecik Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 1 godzinę temu, jacek70 napisał: Może poduszki silnika ? Sprawdź . Spadek obrotów i mulenie silnika? Filtr powietrza -nie zatyka się od razu, o ile ktoś szmaty nie wepchnie. Nawet w połowie zatkany nie da tak mało powietrza, by się już na wolnych dławił i dołował. Podpięcie może coś powie. Może gdzieś się lewizna zrobiła -np. kolektor się rozszczelnił dolotowy. Dużo nie trzeba i przepływka swoje, a ilość powietrza w dolocie swoje. Świece dobra myśl -zaczynać trzeba od taniości. Może kable/fajki/cewka? Jak wystygnie coś się zmienia? Z gazem też warto spróbować, z zakręceniem jak wyżej. Niestety takie objawy może dawać całkiem sporo usterek.
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 1 godzinę temu, JawoR36 napisał: Podpinałeś kompa? Właśnie mam taki zamiar
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 1 godzinę temu, JawoR36 napisał: Podpinałeś kompa? Właśnie mam taki zamiar
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 1 godzinę temu, adrian242424 napisał: Na BP i LPG to samo? Zakręć zawór w butli od LPG, odpal poczekaj, aż wypali gaz i przełączy się na benzynę i zobacz czy wtedy to samo, możne wtryski od LPG zaczęły lać. Po wszystkim co robibilem On tylko na brnzynie był testowany, gaz caly czas jest wyłączony
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 1 godzinę temu, k232 napisał: Sonda, przepływomierz? Sonde wymieniłem jakies 4 miesiące temu, także myślę, ze nie
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 14 minut temu, pulpecik napisał: Spadek obrotów i mulenie silnika? Filtr powietrza -nie zatyka się od razu, o ile ktoś szmaty nie wepchnie. Nawet w połowie zatkany nie da tak mało powietrza, by się już na wolnych dławił i dołował. Podpięcie może coś powie. Może gdzieś się lewizna zrobiła -np. kolektor się rozszczelnił dolotowy. Dużo nie trzeba i przepływka swoje, a ilość powietrza w dolocie swoje. Świece dobra myśl -zaczynać trzeba od taniości. Może kable/fajki/cewka? Jak wystygnie coś się zmienia? Z gazem też warto spróbować, z zakręceniem jak wyżej. Niestety takie objawy może dawać całkiem sporo usterek. Jutro będę próbował podpiąć go do komputera, dam znać jak coś sie okaże
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 (edytowane) 2 minuty temu, Konrad1996 napisał: Jutro będę próbował podpiąć go do komputera, dam znać jak coś sie okaże Bez różnicy czy ciepły czy zimny, cały czas jest taka sama usterka Edytowane 3 Maja 2017 przez Konrad1996
JawoR36 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Bez kompa to lepiej to wróżbity Macieja zadzwonić, większe prawdopodobieństwo trafienia.
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 12 minut temu, JawoR36 napisał: Bez kompa to lepiej to wróżbity Macieja zadzwonić, większe prawdopodobieństwo trafienia. Haha xD Wrozbita tu nie pomoże xD Tylko słaby dostęp do podłączenia go mam, ale na jutro będzie
pulpecik Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 3 godziny temu, Konrad1996 napisał: Sonde wymieniłem jakies 4 miesiące temu, także myślę, ze nie Cóż, czasy mamy takie, że "wymieniłem" niewiele znaczy. Treściwszym pytaniem jest "na co?". NGK przykładowo -onegdaj sporo podróbek było. Jakieś zamienniki uniwersalne, które teraz każdy leszcz może sprzedawać pod hasłem "najwyższa jakość w najniższej cenie" działają jak rzucanie kości, czy stawianie pasjansa. Można założyć taką sondę, cewkę ze szrotu, kable/fajki Janmor czy inne Toprany i dopiero posmakować problemów. W A6ce mojej poprzednicy(dbali i to czuć) przyoszczędzili na czujniku temperatury dla ECU(ABC silnik). No name jakiś był wsadzony. Jaja z obrotami, zwłaszcza na zimnym. Kupiłem porządny -różnica w cenie kilka piw dla cholernie ważnego czujnika. Inne auto. Miałem w Mercedesie NGK, podpinałem pod AFRkę(stroiłem BLOS) i pewnego dnia, ok. dwa miechy po zakupie, AFR pokazuje stałe napięcie. OK -wyciągam, a tam porcelanka popękana w cholerę. Nawet na niezgodność nie wyślesz, bo "mechanicznie uszkodzona". W międzyczasie popsikaj nawet plakiem okolice dolotu na pracującym silniku. Może jakiś otworek jest i plak go "wywęszy".
Konrad1996 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 22 minuty temu, pulpecik napisał: Cóż, czasy mamy takie, że "wymieniłem" niewiele znaczy. Treściwszym pytaniem jest "na co?". NGK przykładowo -onegdaj sporo podróbek było. Jakieś zamienniki uniwersalne, które teraz każdy leszcz może sprzedawać pod hasłem "najwyższa jakość w najniższej cenie" działają jak rzucanie kości, czy stawianie pasjansa. Można założyć taką sondę, cewkę ze szrotu, kable/fajki Janmor czy inne Toprany i dopiero posmakować problemów. W A6ce mojej poprzednicy(dbali i to czuć) przyoszczędzili na czujniku temperatury dla ECU(ABC silnik). No name jakiś był wsadzony. Jaja z obrotami, zwłaszcza na zimnym. Kupiłem porządny -różnica w cenie kilka piw dla cholernie ważnego czujnika. Inne auto. Miałem w Mercedesie NGK, podpinałem pod AFRkę(stroiłem BLOS) i pewnego dnia, ok. dwa miechy po zakupie, AFR pokazuje stałe napięcie. OK -wyciągam, a tam porcelanka popękana w cholerę. Nawet na niezgodność nie wyślesz, bo "mechanicznie uszkodzona". W międzyczasie popsikaj nawet plakiem okolice dolotu na pracującym silniku. Może jakiś otworek jest i plak go "wywęszy". Dokładnie, jutro albo jeszcze dzisiaj jak sie uda, podlacze kompa i myślę, ze dowiemy sie co sie dzieje
adrian242424 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 7 godzin temu, Konrad1996 napisał: Po wszystkim co robibilem On tylko na brnzynie był testowany, gaz caly czas jest wyłączony Jeśli wtryski LPG leją, to pomimo, że auto masz przełączone na BP to silnik chodzi jakby na 2 paliwach (gaz dostaje się przez nieszczelne wtryskiwacze), dlatego pisałem o zakręceniu dopływu gazu.
Konrad1996 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 Dnia 3.05.2017 o 19:39, pulpecik napisał: Cóż, czasy mamy takie, że "wymieniłem" niewiele znaczy. Treściwszym pytaniem jest "na co?". NGK przykładowo -onegdaj sporo podróbek było. Jakieś zamienniki uniwersalne, które teraz każdy leszcz może sprzedawać pod hasłem "najwyższa jakość w najniższej cenie" działają jak rzucanie kości, czy stawianie pasjansa. Można założyć taką sondę, cewkę ze szrotu, kable/fajki Janmor czy inne Toprany i dopiero posmakować problemów. W A6ce mojej poprzednicy(dbali i to czuć) przyoszczędzili na czujniku temperatury dla ECU(ABC silnik). No name jakiś był wsadzony. Jaja z obrotami, zwłaszcza na zimnym. Kupiłem porządny -różnica w cenie kilka piw dla cholernie ważnego czujnika. Inne auto. Miałem w Mercedesie NGK, podpinałem pod AFRkę(stroiłem BLOS) i pewnego dnia, ok. dwa miechy po zakupie, AFR pokazuje stałe napięcie. OK -wyciągam, a tam porcelanka popękana w cholerę. Nawet na niezgodność nie wyślesz, bo "mechanicznie uszkodzona". W międzyczasie popsikaj nawet plakiem okolice dolotu na pracującym silniku. Może jakiś otworek jest i plak go "wywęszy". Dokładnie, jutro albo jeszcze dzisiaj jak sie uda, podlacze kompa i myślę, ze dowiemy sie co sie dzieje
Konrad1996 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Witam ponownie, nie miałem możliwości wczoraj dostac sie do podłączenia do kompa, ale dzisiaj sienie udało. Następujace błędy : 17924 - Obiekt otwarty zaworu kolektora dolotowego. 16486 - Czujnik przeplywu masy powietrza - sygnał zbyt niski 16518 - Sonda lambda 17770 - Obwód zapłonu, zwarcie do masy Edytowane 5 Maja 2017 przez Konrad1996
JawoR36 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Dawno kompa nie podłączałeś widzę, bo masz kilka niezwiązanych ze sobą błędów. Pierwszy błąd to na moje efekt pękniętej gruszki. Drugi przepływka. Trzeci sonda. Czwarty nie wiem, może zniknie po skasowaniu. Najpierw zajmij się przepływką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się