TOOL Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam, w swoim aucie posiadam akumulator 60Ah. Mam go w spadku w raz z autem. Do mojego modelu (po sprawdzeniu kodów wyposażenia) powinienem mie 44Ah. Co więcej mam założony bypass z alternatora do akumulatora. Ten bypass ma doładowywac akumulator bo normalnie alterantor nie nadąża z ładownaiem i napiecie spadało. Z bypasem chodzi, ale mam pytanie o spalanie. Czy takie rozwiązanie ma wpływ na zużycie paliwa? Jeśli tak to w jakim stopniu? pozdrawiam
zdeniu Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 ogólnie jak za duży będzie AQ to może byc nie doładowany ale w Tym przypadku 60Ah to aż trudno uwierzyć sprawdzałeś może ładowanie bo powinno bez problemu ładować taki AQ co do zużycia to jeżeli ma to wpływ to taki że nie będziesz w stanie tego zauważyć
TOOL Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 ładowanie bez bypassa nie dawało rady z bypassem jest ok
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 aku nie powinien byc wiekszy niz 10% pojemnosci znamionowej przewidzianej przez producenta. albo za duzy aku albo walniety regulator napiecia. ciekawy jestem na ile to wplynie na skrocenie zywotnosci akumulatora.
andrzej_1970 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Mam aku 60ah i bez problemu go doładowuje i już to piąty rok mija.Sprawdź ile wolt daje alternator bez obciążenia i pod obciążeniem.
ozi_wells Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ja stawiam na rególator napiecia. 60ah powinno bez problemu się doładowywac. A bypas, jak to nazwałes tylko rozwali ci ten aq.
TOOL Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 jeszcze w tym miesiącu bede u magika zeby mi sprawdził co i jak, ale korci mnie wymieniĆ na mniejszy, znowu te koszty ...
ozi_wells Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 jeszcze w tym miesiącu bede u magika zeby mi sprawdził co i jak, ale korci mnie wymieniĆ na mniejszy, znowu te koszty ... najpierw jedz do elektryka niech posprawdza alternator, a potem zmieniaj aq.
Klima Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 44ah to za mało na 1.8... oryginalnie pewnie było coś około 55...
TOOL Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2009 w kodach wyposażenia mam że powinien byc 44Ah ale kolega ma rację. na poczatek elektryk
fantastic Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 44Ah to wystarczajacy aku dla 1,8 - tam przeciez nie ma zadnej powaznej elektryki. sam taki mam i daje rade juz 11 lat !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się