robafini Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Witam, potrzebuję coś sprawdzić a jako tako instrukcji nie znalazłem. Jak napiąć i ustawić napinacz hydrauliczny, który napina rolkę? Jak mocno naciągnąć pasek samą rolką przed puszczeniem hydraulicznego? Pytam bo rolka prowadząca przy napinaczu hydraulicznym obkleja się guma z paska. Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioleks Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Jest instrukcja w sam naprawiam co i jak. Ściągnij i czytaj. Ja robiłem po tym i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robafini Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Jakiś link dobry człowieku? Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioleks Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 https://pebx.pl/t/audi-a4-b6-sam-naprawiam-pl.1329325/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 2 godziny temu, robafini napisał: Jak napiąć i ustawić napinacz hydrauliczny, który napina rolkę? Jak mocno naciągnąć pasek samą rolką przed puszczeniem hydraulicznego? Dla ścisłości w tej wersji rozrządu to nie jest napinacz tylko tłumik drgań. Napinanie odbywa się tylko i wyłącznie rolką napinającą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robafini Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 No dobra. To tłumik drgań z łapa od rolki dajemy na 0 przy wystrzale czy z luzem? Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 8mm luzu. Po skręceniu i obróceniu silnikiem może się zawierać od 6mm do 10mm i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioleks Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Ja składałem na wiertło 7 mm ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Witam mam prośbę mógłby ktoś zaktualizować link do tej serwisowki. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Czegoś nie wiesz konkretnie czy po całości potrzebujesz info? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris91 Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Potrzebuję linku gdyż miałem ta serwisówke ale gdzieś w telefonie mi przepadła a było tam przejzyscie wytłumaczone jak ustawić napinacz z tłumikiem hydraulicznym jak i cały pasek było tam bodaj 9 stron a chciałem sobie odświeżyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 6 godzin temu, influencer napisał: Potrzebuję linku gdyż miałem ta serwisówke ale gdzieś w telefonie mi przepadła a było tam przejzyscie wytłumaczone jak ustawić napinacz z tłumikiem hydraulicznym jak i cały pasek było tam bodaj 9 stron a chciałem sobie odświeżyć Ustawiasz przerwę na 6-10mm(optymalnie 8mm) i będzie hulać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 To kwintesencja tej operacji, ale mam wrażenie, że kolega chciał otrzymać namiar na info całości operacji od początku do końca krok po kroku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 a nie lepiej przejść na napinacz bez tłumika hydraulicznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 52 minuty temu, Banan napisał: a nie lepiej przejść na napinacz bez tłumika hydraulicznego? hydrauliczny jest lepszy, po pierwsze nie halasuje, a po drugie rozrzad sie zuzywa wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Dokładnie, potwierdzam.. Na hydraulicznym napinaczu rozrząd jest bardziej "elastyczny, miękki" właśnie dzięki napinaczowi hydraulicznemu/tłumikowi i stąd m.in jego większa trwałość. Nie bez przyczyny producent w pierwszym zamyśle tak to skonstruował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Zakładałem kilka razy ten zamienny z tą aluminiową zaślepką i nic się nie dzieje, passat znajomego już kilka lat jeździ na tym zestawie i pracuje cichutko i równiutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 też nie zauważylem w swoim 1.8t AWT żadnych negatywnych skutków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 I dobrze.... Jeździjcie więc i bądźcie zadowoleni z poprawnego działania, oby cały czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się