cuba1313 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Witam. Pewnie zamieszczam tego posta nie w tym miejscu co trzeba, ale nie potrafię się za bardzo sprawnie poruszać, proszę o wyrozumiałość. Mam problem z pompkami. Mechanik po diagnostyce kompem stwierdził, że trzy pompki są beznadziejne i szukam wszystkich czterech. Czy musi ta końcówka BJ musi być, czy może być inna? Są inne, ale BJ nigdzie u mnie nie mogę znaleźć.
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 20 minut temu, cuba1313 napisał: Witam. Pewnie zamieszczam tego posta nie w tym miejscu co trzeba, ale nie potrafię się za bardzo sprawnie poruszać, proszę o wyrozumiałość. Mam problem z pompkami. Mechanik po diagnostyce kompem stwierdził, że trzy pompki są beznadziejne i szukam wszystkich czterech. Czy musi ta końcówka BJ musi być, czy może być inna? Są inne, ale BJ nigdzie u mnie nie mogę znaleźć. Ten Twój mechanik na podstawie jakich parametrów odczytanych kompem stwierdził że masz pompki do wymiany ? Co się z autem dzieje że chcesz od razu wszystkie pompki wymieniać, masz za dużo kasy ? Zrobił chociaż logi które mogą coś więcej powiedzieć o problemie ? Jeżeli nie , to szukaj mechanika co się na tym zna . Napisz coś więcej , daj logi grup 013,018 i 023 zrobione na biegu jałowym , na zimnym silniku od momentu odpalania i powtórzone na rozgrzanym silniku. to Ci coś doradzimy
moniuh Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Właśnie, sporo jest "wymieniaczy" na rynku.. jak już będziesz miał pewną ekspertyzę to lepiej pompki wysłać do regeneracji, jeśli to ich wina a nie czegoś innego co będzie przez jakiś czeas zamaskowane lepszymi. Po regeneracji będzie gwarancja chociaż na rok.
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Po numerkach pompek zakładam że kolega ma silnik BPW, te pompki są trudne do zabicia i jak siedzą w BPW , to najprędzej może być jakiś problem z ich uszczelnieniem w gniazdach głowicy Co do regeneracji pompek to wolę zakładać nie ruszane używki takie jak te : http://allegro.pl/pompowtrysk-pompowtryski-038-130-073-bj-2-0-tdi-i6801462079.html niż oddawać do regeneracji. Trafić na firmę która się na tym zna , solidnie przebada pompki i jak nie będzie trzeba to nie naciągnie na koszta, to jak trafić szóstkę w Lotto
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 21 minut temu, moniuh napisał: Po regeneracji będzie gwarancja chociaż na rok. Taa , tylko w razie czego weź ją potem wyegzekwuj ...
moniuh Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 ja nie mialem problemu z reklamacja, bylo to kilka lat temu jeszcze jak "malyszem" latalem. Jedna pompka klekla i poprawili..
cuba1313 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Auto pali ponad 12l w mieście, trasa poniżej 8l nie schodzę. Pompki ponoć regenerowane były u poprzedniego właściciela ponad rok temu. Niestety nabili go w butelkę i zrobili coś z dwoma. Dwa pozostałe różniły się wartościami od pierwszych. Wracałem z zagranicy w sierpniu i jeden rozsypał mi się przy granicy. Pojechałem 500km na trzech pompkach. Została zawieziona do pseudo regeneracji i została zreanimowana. I ta jedna co została czwarta jest najgorsza. Auto do temperatury 70 stopni kopci jak Ikarus. Chodzi nie równo. Byłem przed wczoraj u mechaniora innego i stwierdził, że jedna sztuka jest ok, natomiast trzy nie są dobre, a jedna z tych trzech i jest beznadziejna. I właśnie ten koleś z portalu All...pod Krakowem twierdzi, że ma super komplet i jestem zdecydowany na ich kupno, chodź się zastanawiam.
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Jeżeli faktycznie masz rzetelną diagnozę to z tym gościem z linka się warto zakolegować, pompki jeszcze w aucie, bierzesz kogoś z VAGiem i jedziesz do niego , na miejscu posprawdzasz i jak korekcje i inne parametry będą dobre to śmiało bym brał
cuba1313 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Cytuję wiadomość od kolesia, bo to on sprawdzał, a ja się na tym nie do końca znam: Lepiej nie można było trafić. A tak na poważnie mam super komplet po przebiegu 117 tyś mil. Posiadam filmik z blokami pomiarowymi 13 , 18 i 23 kanał. Naprawdę stan perfekt. Jak coś to proszę dzwonić
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Ja aż taki łatwowierny nie jestem, wolał bym zabrać kogoś ze sprzętem i pojechać po nie osobiście . Albo napisz lub zadzwoń do kolegi z forum w grodzie Kraka : https://a4-klub.pl/profile/73180-pawelkiwi/ Może nie weźmie za sprawdzenie jakichś dużych pieniędzy A w ogóle może by Ci je od razu wymienił Edytowane 8 Maja 2017 przez piotrsob1
cuba1313 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Mam ochotę do kolesia zajechać autem. Mam do nigo 100km. Tylko, że w celu sprawdzenia jakie mam pompki musiałem pod blokiem przy małym deszczyku w sobotę pokrywę silnika ściągnąć i trochę ją uszkodziłem bo nie mogłem jej zdjąć. Zawadzała o kołnierz jakiejś rurki chyba od chłodniczki spalin i trochę na siłę działałem. Finalnie jej nie wyjąłem tylko uchyliłem i zobaczyłem oznaczenie pompo wtrysku. Teraz przy złożeniu trochę olejem rzuca, pewnie uszczelka gdzieś podwinięta. Nie potrafię tej czapki zdjąć całkowicie. Wtydy to ładnie uszczelkę bym zamontował.
piotrsob1 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 2 godziny temu, cuba1313 napisał: Tylko, że w celu sprawdzenia jakie mam pompki musiałem pod blokiem przy małym deszczyku w sobotę pokrywę silnika ściągnąć i trochę ją uszkodziłem bo nie mogłem jej zdjąć. Zawadzała o kołnierz jakiejś rurki chyba od chłodniczki spalin i trochę na siłę działałem. Bo trzeba było ustawić w odpowiednim położeniu wałek rozrządu, żeby pokrywę dało się zdjąć. Wrzucasz piąty albo szósty bieg i przepychasz auto po kawałku i próbujesz pokrywę zdjąć, aż do skutku, tylko nie na siłę
cuba1313 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Zakładam, że moje wszystkie pompki są nie fajne. Czy po zmianie na dobre sprawdzone spalanie spadnie? Bo jest kosmiczne - to główny powód dla którego będę chyba auto sprzedawał.
moniuh Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 "zdrowe" BPW srednio pali ok7 pol na pol trasa - miasto. Takie spalanie ma ojciec w swojej B7 Ja do takiej sredniej na trasie nie moge zejsc
cuba1313 Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 Pompki kupione, przywiezione. Czwartek rano mechanior będzie montował.
piotrsob1 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Daj tylko do dobrego fachury żeby nie musiał się uczyć na Twoim samochodzie Oczywiście kontrola wytarcia gniazd, likwidacja w nich ostrych , wygniecionych krawędzi, nowe uszczelniacze i podkładki termiczne a także przynajmniej nowe śruby mocujące pompki. Montaż zgodnie z dokumentacją i powinno być dobrze
lukirks83 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 sprawdź wałek od razu, żebyś dwa razy nie płacił za robociznę, no i hydraulika przy okazji
cuba1313 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Opublikowano 10 Maja 2017 Po zdjęciu pokrywy okazało się, że dwie pompki mają końcówki 073BJ, natomiast dwie 079QX. Zdębiałem. Zadzwoniłem do serwisu i zostałem zweryfikowany po VIN-ie, że tylko i wyłącznie BJ. Takie też zakupione. Jutro się okaże czy to dobry wybór. A tak na marginesie zapytałem o cenę za nowe i koleś powiedział 3400zł/szt. Kosmos
moniuh Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 ASO VW (Benepol) w sklepie online ma po 4454,14 moze dostalbyś rabat jak chcieli 3400
gieras1988 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 sorki za zaśmiecenie tematu ale zapytam korekty -0,8/0,6/0,8/-0,6 tylko to udało mi się sprawdzić, nie kopcił specjalnie, spalanie w normie, nie przerywał na biegu jałowym takie wtryski mogę sprzedać jako sprawne? motor BLB ile mogę za nie krzyknąć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się