Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kupię pompowtryski 038 130 073 BJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pewnie zamieszczam tego posta nie w tym miejscu co trzeba, ale nie potrafię się za bardzo sprawnie poruszać, proszę o wyrozumiałość. Mam problem z pompkami. Mechanik po diagnostyce kompem stwierdził, że trzy pompki są beznadziejne i szukam wszystkich czterech. Czy musi ta końcówka BJ musi być, czy może być inna? Są inne, ale BJ nigdzie u mnie nie mogę znaleźć.  

Opublikowano
20 minut temu, cuba1313 napisał:

Witam. Pewnie zamieszczam tego posta nie w tym miejscu co trzeba, ale nie potrafię się za bardzo sprawnie poruszać, proszę o wyrozumiałość. Mam problem z pompkami. Mechanik po diagnostyce kompem stwierdził, że trzy pompki są beznadziejne i szukam wszystkich czterech. Czy musi ta końcówka BJ musi być, czy może być inna? Są inne, ale BJ nigdzie u mnie nie mogę znaleźć.  

Ten Twój mechanik na podstawie jakich parametrów odczytanych kompem stwierdził że masz pompki do wymiany ?:decayed:

Co się z autem dzieje że chcesz od razu wszystkie pompki wymieniać, masz za dużo kasy ?

Zrobił chociaż logi które mogą coś więcej powiedzieć o problemie ?

Jeżeli nie , to szukaj mechanika co się na tym zna .:facepalm:

Napisz coś więcej , daj logi grup 013,018 i 023 zrobione na biegu jałowym , na zimnym silniku od momentu odpalania i powtórzone na rozgrzanym silniku. to Ci coś doradzimy :hi:

Opublikowano

Właśnie, sporo jest "wymieniaczy" na rynku..

jak już będziesz miał pewną ekspertyzę to lepiej pompki wysłać do regeneracji, jeśli to ich wina a nie czegoś innego co będzie przez jakiś czeas zamaskowane lepszymi.

Po regeneracji będzie gwarancja chociaż na rok.

Opublikowano

Po numerkach pompek zakładam że kolega ma silnik BPW, te pompki są trudne do zabicia i jak siedzą w BPW , to najprędzej może być jakiś problem z ich uszczelnieniem w gniazdach głowicy :decayed:

Co do regeneracji pompek to wolę zakładać nie ruszane używki takie jak te :

http://allegro.pl/pompowtrysk-pompowtryski-038-130-073-bj-2-0-tdi-i6801462079.html

niż oddawać do regeneracji.

Trafić na firmę która się na tym zna , solidnie przebada pompki i jak nie będzie trzeba to nie naciągnie na koszta, to jak trafić szóstkę w Lotto :P

Opublikowano

 

21 minut temu, moniuh napisał:

Po regeneracji będzie gwarancja chociaż na rok.

Taa , tylko w razie czego weź ją potem wyegzekwuj ...:grin:

Opublikowano

ja nie mialem problemu z reklamacja, bylo to kilka lat temu jeszcze jak "malyszem" latalem. Jedna pompka klekla i poprawili..

Opublikowano

Auto pali ponad 12l w mieście, trasa poniżej 8l nie schodzę. Pompki ponoć regenerowane były u poprzedniego właściciela ponad rok temu. Niestety nabili go w butelkę i zrobili coś z dwoma. Dwa pozostałe różniły się wartościami od pierwszych. Wracałem z zagranicy w sierpniu i jeden rozsypał mi się przy granicy. Pojechałem 500km na trzech pompkach. Została zawieziona do pseudo regeneracji i została zreanimowana. I ta jedna co została czwarta jest najgorsza. Auto do temperatury 70 stopni kopci jak Ikarus. Chodzi nie równo. Byłem przed wczoraj u mechaniora innego i stwierdził, że jedna sztuka jest ok, natomiast trzy nie są dobre, a jedna z tych trzech i jest beznadziejna. I właśnie ten koleś z portalu All...pod Krakowem twierdzi, że ma super komplet i jestem zdecydowany na ich kupno, chodź się zastanawiam.

Opublikowano

Jeżeli faktycznie masz rzetelną diagnozę to z tym gościem z linka się warto zakolegować, pompki jeszcze w aucie, bierzesz kogoś z VAGiem i jedziesz do niego , na miejscu posprawdzasz i jak  korekcje i inne parametry będą dobre to śmiało bym brał :hi:

Opublikowano

Cytuję wiadomość od kolesia, bo to on sprawdzał, a ja się na tym nie do końca znam:

Lepiej nie można było trafić. A tak na poważnie mam super komplet po przebiegu 117 tyś mil. Posiadam filmik z blokami pomiarowymi 13 , 18 i 23 kanał. Naprawdę stan perfekt. Jak coś to proszę dzwonić
 

Opublikowano (edytowane)

Ja aż taki łatwowierny nie jestem, wolał bym zabrać kogoś ze sprzętem i pojechać po nie osobiście .

Albo napisz lub zadzwoń do kolegi z forum w grodzie Kraka :

https://a4-klub.pl/profile/73180-pawelkiwi/

Może nie weźmie za sprawdzenie jakichś dużych pieniędzy :hi:

A w ogóle może by Ci je od razu wymienił :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Mam ochotę do kolesia zajechać autem. Mam do nigo 100km. Tylko, że w celu sprawdzenia jakie mam pompki musiałem pod blokiem przy małym deszczyku w sobotę pokrywę silnika ściągnąć i trochę ją uszkodziłem bo nie mogłem jej zdjąć. Zawadzała o kołnierz jakiejś rurki chyba od chłodniczki spalin i trochę na siłę działałem. Finalnie jej nie wyjąłem tylko uchyliłem i zobaczyłem oznaczenie pompo wtrysku. Teraz przy złożeniu trochę olejem rzuca, pewnie uszczelka gdzieś podwinięta. Nie potrafię tej czapki zdjąć całkowicie. Wtydy to ładnie uszczelkę bym zamontował.

Opublikowano

 

2 godziny temu, cuba1313 napisał:

 Tylko, że w celu sprawdzenia jakie mam pompki musiałem pod blokiem przy małym deszczyku w sobotę pokrywę silnika ściągnąć i trochę ją uszkodziłem bo nie mogłem jej zdjąć. Zawadzała o kołnierz jakiejś rurki chyba od chłodniczki spalin i trochę na siłę działałem. 

Bo trzeba było ustawić w odpowiednim położeniu wałek rozrządu, żeby pokrywę dało się zdjąć.

Wrzucasz piąty albo szósty bieg i przepychasz auto po kawałku i próbujesz pokrywę zdjąć, aż do skutku, tylko nie na siłę  :decayed: :P

 

Opublikowano

Zakładam, że moje wszystkie pompki są nie fajne. Czy po zmianie na dobre sprawdzone spalanie spadnie? Bo jest kosmiczne - to główny powód dla którego będę chyba auto sprzedawał. 

Opublikowano

"zdrowe" BPW srednio pali ok7 pol na pol trasa - miasto. Takie spalanie ma ojciec w swojej B7

Ja do takiej sredniej na trasie nie moge zejsc :D

Opublikowano

Pompki kupione, przywiezione. Czwartek rano mechanior będzie montował.

Opublikowano

Daj tylko do dobrego fachury żeby nie musiał się uczyć na Twoim samochodzie :D

Oczywiście kontrola wytarcia gniazd, likwidacja w nich ostrych , wygniecionych krawędzi, nowe uszczelniacze i podkładki termiczne a także przynajmniej nowe śruby mocujące pompki.

Montaż zgodnie z dokumentacją i powinno być dobrze :D

Opublikowano

sprawdź wałek od razu, żebyś dwa razy nie płacił za robociznę, no i hydraulika przy okazji

Opublikowano

Po zdjęciu pokrywy okazało się, że dwie pompki mają końcówki 073BJ, natomiast dwie 079QX. Zdębiałem. Zadzwoniłem do serwisu i zostałem zweryfikowany po VIN-ie, że tylko i wyłącznie BJ. Takie też zakupione. Jutro się okaże czy to dobry wybór. A tak na marginesie zapytałem o cenę za nowe i koleś powiedział 3400zł/szt. Kosmos

Opublikowano

ASO VW (Benepol) w sklepie online ma po  4454,14 moze dostalbyś rabat ;) jak chcieli 3400

Opublikowano

sorki za zaśmiecenie tematu ale zapytam

korekty -0,8/0,6/0,8/-0,6 tylko to udało mi się sprawdzić, nie kopcił specjalnie, spalanie w normie, nie przerywał na biegu jałowym

takie wtryski mogę sprzedać jako sprawne? motor BLB

ile mogę za nie krzyknąć? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...