Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Kontrolka od hamulca recznego+3 krotny dzwiek"bip" przy odpalaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

odpalalem swoje audi i po odpaleniu prze ok 3-4 sek miga kontrolka hamulca recznego i dzwiek jak wyzej! samochod stal w garazu, hamulec reczny nie byl zaciagniety!! stan plynu w zbiorniczku max, klocki grube bez czujnikow, tarcze ok a wiec niewiem co moze byc. dziekuje za pomoc

Opublikowano

kolego z tego co pamietam to 3 sygnaly oznaczaja slaby akumulator

Opublikowano

tak powtarza sie za kazdym razem! akumulator kreci ale fakt nie jak nowka!! :drinks: :drinks:

Aku pod prostownik albo "kawałek" przejechać i wtedy zobacz.

Objawy typowe dla słabego aku

Opublikowano

a jak migaja cały czas to czego to bede objawy? olej, aku i (!), dodatkowo jeszcze od paliwa (swieci ciagle - jak odpale to zgasnie)

Opublikowano

ty ja mam dokładnie tak samo jak ty piszesz. ta kontrolka hamulca i trzy razy dziwięk to na bank akumulator. Ja własnie swój podłaczyłem dzis a to z paliwem to tez własnie niewiem

Opublikowano

Witam Panowie Magicy,

w tym momencie mam podobny problem co w temacie dlatego tez postanowilem odgrzac kotleta :)

Chodzi o to ze przy odpaleniu silnika pokazuje mi sie na fisie blad ogolny ukladu hamulcowego (czerwony wykrzynik) oraz komputerek daje 3 ryki dzwiekowe. Dalej praca odbywa sie juz normalnie. Poza tym sygnalizacja ta jest tylko podczas pierwszego uruchomienia silnika, po przejechaniu parunastu kilometrow kolejne odpalenia juz mnie nie strasza. Na logike oraz po przeczytaniu paru watkow i wszystko wskazuje na aku tyle ze mam pewna niejasnosc. Jak aku moze pasc przy takiej temperaturze oraz jazdach w dlugich trasach (okolo 1500 km tygodniowo). Moze nie jest on pierwszej swiezosci ale pali bardzo ladnie i nawet w zimie nie bylo z nim zadnych problemow. Ponadto:

- przy zaplonie napiecie na aku wynosi 11,7 V

- po odpaleniu 14,35 V

- na vagu brak jakichkolwiek bledow

- klamy sprawdzone (nie zasniedziale), plyn hamulcowy troszke ponad max, klocki oraz tarcze praktycznie nowe

Po tej analizie potrzebuje jedynie potwierdzenia czy to moze byc aku czy przyczyny szukac gdzie indziej bo akurat 500 zl za nowy aku piechota nie chodzi :P

Opublikowano

uzupełnij elektrolit,naładuj dobrze i zobaczysz,czy sie powtórzy :wink4:

Opublikowano

A w sumie tego zapomnialem dodac...

Elektrolit jest (sprawdzana kazda komora), a ladowania raczej moge zaniechac ze wzgledu na opisywane wyzej przebiegi (ok 500 km co dwa dni) i to ze alternator daje odpowiedni prad.

Opublikowano

przecież możesz kupić aku i sprawdzić,czy się coś zmieni,potem oddać-ja tak zrobiłem,jak miałem u siebie problem,jak masz rachunek-w czym problem :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...