sivyx Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Auto z rana lekko zadymi i zatrzęsie. Ogólnie nie kopci(a jak już, to nie mocno), na jałowym czasami można poczuć delikatne drgania. Spalanie średnio 6,5l, jakby lekki spadek mocy na wyższych obrotach. Znawcą nie jestem, ale na pierwszy rzut oka dwie pompki chyba się kończą(013), ale z drugiej mańki blok 018 i 023 chyba w normie, co tu gdybać czekam na opinie kogoś obeznanego. Jest coś jeszcze niepokojącego? Jakiś pomysł z pompkami? Dzięki i pozdrawiam. Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_wnqeMf.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_s2k57.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_ZlIu96q.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_Fjz84.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_rFZjQ4O.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_fUA6DG.html BS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_T6E7bp8.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_kHZb0.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_FPzWTmE.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_7n325u.html Edytowane 11 Maja 2017 przez sivyx
witek83 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Kąt synchronizacji rozrządu ustaw na 0 albo delikatnie na - Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Zanim cokolwiek wymienisz sprawdź kompresję. Coś jest nie tak z 2 cylindrem wysoka korekcja i bipy sporo na minus. Czwarty wtrysk jest na minus, żeby zrównoważyć te wysokie korekcje na 2. Jeżeli kompresja wyjdzie OK, to wymieniłbym uszczelnienia pompek i zamienił miejscami 2 z 4. Przy okazji dogięcie konektorów wtyczek pompek. Da Ci to pogląd na to, czy rzeczywiście pompka do d*py (korekcje pójdą za nią), czy coś nie tak z drugim cylindrem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się