eaglent Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Witam, mój problem polega na tym iż zdecydowałem się wymienić tarcze przód na 312. Kupiłem jarzma 451, zaciski zregenerowałem, kupilem nowe gumki, uszczelke tłoczka, uszczelki prowadnic, oslony tarcz od 312. Tarcze zaś kupiłem mikody gt + klocki TRW i jako podsumowanie nowe przewody elastyczne, nowe sprężynki ATE i płyn hamulcowy girling. Całość zmontowałem wczoraj tj. 05.12 a problem pokazał się dzisiaj czyli 05.13. Zobaczyłem, że z obu stron zewnętrzny klocek jest nierówno starty, tzn od wewnętrznej strony tarczy jest jak nowy i im dalej do zewnętrznej tym go mniej. Dodam, że zrobilem na zestawie jakies 250km w celu dotarcia, praktycznie ledwo co hamując. I teraz pytanie co jest tego powodem? na forum a6 ludzie pisali, ze zaciski z upływem lat się krzywią, inni, że prowadnice krzywe jeszcze inni, że gumki od prowadnic - ale u mnie całość jest fabrycznie nowa. Ma ktoś jakieś pomysły? dodaje fotki: zdjęcie Edytowane 13 Maja 2017 przez eaglent błąd
wojtek3022 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 też tak miałem , brało mi tylko połowę tarczy na obu kołach czyściłem i smarowałem ponownie prowadnice i też nie pomogło teraz założyłem nowe klocki i tarcze i jak na razie jest o.k. 1000 km już zrobiłem i jest git
eaglent Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) No w porządku ale to wszystko jest nowe. Jaki jest tego powód? @edit Czyli to nie bedzie wina gumek prowadnic tylko samych zacisków? Edytowane 13 Maja 2017 przez eaglent
eaglent Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 tak, zregenerowałem inne żeby zakładać od razu komplet na auto. W każdym razie, jutro przeloze do tych starych wszystko tylko powiedzi mi proszę, czy klocki moge przejechac papierem sciernym na prosto czy zostawić tak i moze sie uloza? I jeszcze jakbyś mógł troszkę rozwinąć swoja wypowiedź odnośnie rozjechanych zacisków to byłbym wdzięczny bo inmi mocno naciskają na nowe gumki prowadnicze, że są za ciasne i zacisk nie odbija.
Dev Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Zaciski robi się w trapez i dlatego jest problem
eaglent Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Ok, a czyli co proponujesz, wymienic w tych starych komplet i wsadzic? a co z klockami?
eaglent Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 No i czy to możliwe, bo jeden zacisk który wsadzilem jezdzil u mnie w aucie ale zmienilem go z pół roku temu a nic się z nim niepokojącego nie działo więc jakim cudem dwa naraz się odkształciły?
eaglent Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 Ok, więc moge zetrzeć klocek na równo i zalozyc stary zacisk czy lepiej zostawić klocek jak jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się