enczu Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 3 godziny temu, radimm napisał: ja tam z 5 lat latam na amorach 1be + kit weiteca i nie narzekam. Auto się trzyma cyrków nie robi żadnych. Także jak czytam Twój elaborat jakie to zło, to oczywiście przyznaje Ci po części racje, ale mimo wszystko nie do końca. W piwnicy od ponad dwóch lat leżu mi gwint KW, a jakoś nie ma ciśnienia żeby go założyć z powodu strasznych właściwości jezdnych obecnego zestawu, no chyba że Ty piszesz cały czas używając słowa "ori" o amorach 1ba, a wtedy to może inna bajka - nie wiem nigdy nie używałem. Nie neguje że na dobrym gwincie komfort jest lepszy, ale uważam też, że jeśli zawias amory itp w dobry stanie to na kicie też da się jeździć bez męki trzecia sprawa - pewnie milion przypadków zna internet, gdzie łepek wyjebany ma cały zawias, luzy nie luzy, amory w kiepskim stanie, ale kupi jakieś niewiadomo od czego sprężyny (ważne żeby były czerwone, albo żółte ) , bo mam być sport w audi i potem zdziwko, że jest padaka Mówiłem o 1ba + springi. 1be to też inna bajka, ma to przynajmniej jakaś minialna podstawę do posiada innych sprężyn. Po prostu kupujac 1be + springi wydajesz ta sama kase co na uzywany gwint, oczywiście nie kw, hr itp. ale masz też komfort że ustawiasz jak chcesz, a kupujac uzywane springi tak naprawde 80% to nie wiadomo do jakiej wagi sa przystosowane. Bo nagle pojawia sie zonk jak ktos springi z 2.5tdi do 1.6 przeklada albo na odwrót, czy też inne kombinacje alpejskie i auto jest jeszcze wyzej A z moich doswiadczeń potwierdzam zdanie wielu ludzi, ktorzy mi mowili a też nie słuchałem, ze najpierw gwint, potem koło, bo wygląda to strasznie. No i jak postawiłem auto na nowych kołach to mogłem sie przeczolgać pod nim i po 2 tygodniach siedział już gwint.. Autor watku zrobi co bedzie uwazal, mnie juz sie nie chce tlumaczyc co chwila o springach, bo i tak jest kolejka madrzejszych ludzi twierdzacych ze gwint to beton i zaraz beda mieli twardo jak na siodelku kolarskim
DaveLove Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Osobiście lubię jak jest twardo, więc dla mnie extra . Dziękuję za wszystkie podpowiedzi! Myślę, że uda mi się trochę zaoszczędzić i na wiosnę zakupię gwint i do tego nowe felgi oraz opony do nich. Na dniach zabieram się za wysyłanie kierownicy do obszycia i ścięcia, więc postaram się wstawić fotkę z efektu pracy. Do tego problem - do naprawienia licznik lub pływak, jeszcze nie wiem. Paliwo na zegarach raz jest, a raz go nie ma. Dzieję się tak kiedy mam mniej jak połowę benzyny w baku. Przy hamowaniu poziom spada do 0, a przy ruszaniu wskakuje na swoje miejsce. Dodatkowo po odpaleniu wskazówka pokazuje powiedzmy połowę baku, a po przejechaniu około 10 km już 3/4 baku.. Teraz te dwie rzeczy to priorytet .
DaveLove Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 (edytowane) Udało się ruszyć z miejsca. Zamówienie na kierownice już poszło (czas oczekiwania do 5 tygodni), więc w momencie przyjścia kierownicy od razu naprawiam wspomniany licznik. Poniżej wrzucam podmianę ramion i piór na te z passata B5 (aero). Różnica w pracy jest rewelacyjna. nie wspominając o walorach estetycznych. No i przy większej prędkości już mi nie pukają w szybę.. Dodatkowo wymieniłem podszybie na nowe (OEM). Przy okazji stare ramiona z piórami (BOSCH Aero Twin - zakupione na początku roku), będę sprzedawał. Może się komuś przydadzą (EDIT - sprzedane). OEM Audi A4 B5 OEM Passat B5 Edytowane 8 Listopada 2017 przez Rumaq
tomczas Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 11 godzin temu, Rumaq napisał: Poniżej wrzucam podmianę ramion i piór na te z passata B5 (aero). Różnica w pracy jest rewelacyjna. nie wspominając o walorach estetycznych. No i przy większej prędkości już mi nie pukają w szybę Zmiana jak najbardziej na +. Też wymieniłem u siebie i efekt jest naprawdę bardziej niż zadowalający. Niestety mam chyba kiepskie wycieraczki bo jedna co jakiś czas skrzypi jak zawieszenie w Alfie... :/
DaveLove Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Tak jak Tomku mówisz, mod na duży plus. Może za bardzo dociśnięte wycieraczki. Nie chwaląc się u mnie nic nie piszczy . Co prawda wycieraczki ustawiałem dwa razy, żeby było idealnie ale było warto.
tomczas Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 3 minuty temu, Rumaq napisał: Tak jak Tomku mówisz, mod na duży plus. Może za bardzo dociśnięte wycieraczki. Nie chwaląc się u mnie nic nie piszczy . Co prawda wycieraczki ustawiałem dwa razy, żeby było idealnie ale było warto. Nie przejmuj sie, ja swoje ramiona przekręcałem i też 2x ustawiałem. Popełniłem czeski błąd, bo ramiona miałem podpisane L i P. Za pierwszym razem zamieniłem stronami bo założyłem je rozróżniając przodem do auta, dopiero jak wsiadłem do środka zrozumiałem co zrobiłem i przekręcałem
michcio28810 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 14 godzin temu, tomczas napisał: Niestety mam chyba kiepskie wycieraczki bo jedna co jakiś czas skrzypi jak zawieszenie w Alfie... :/ Jak coś to mam nowe ori pióra
DaveLove Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 Panowie jak tam opony na zimę już założone ? Ja będę zmieniał dziś. Zakupiony komplet Michelin Alpin 5 (205/55), które wrzucę na obecne felgi (OEM 16"). W poprzednim aucie użytkowałem Alpin 4 (225/50/17) i byłem zadowolony.
DaveLove Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 Opony wymienione to jeszcze mały detal dla ogólnego wyglądu.
xBladex Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Też u siebie posiadam ramiona areo z passata i polecam każdemu kto się nad tym jeszcze zastanawia.
DaveLove Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) W oczekiwaniu na nową kierownicę myślę, że przyda się odświeżyć ramkę na tablicę rejestracyjną. Stara jest już trochę wytarta, więc kilka minut na nowy projekt i gotowe. Niby taki detal, a jak cieszy . Edytowane 12 Listopada 2017 przez Rumaq
DaveLove Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) Małymi krokami zbliża się termin serwisowania. Płyny już zakupione. Do tego komplet filtrów i pod koniec miesiąca wymiana, wtedy również powinna już dojechać nowa kierownica. Szykuje się kilka prezentów od Mikołaja . Edytowane 13 Listopada 2017 przez Rumaq
tomczas Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 widzę że masz duże prawe lustro w moim kolorze cwaniaku
dziobu Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 W dniu 13.11.2017 o 18:47, Rumaq napisał: Małymi krokami zbliża się termin serwisowania. Płyny już zakupione. Do tego komplet filtrów i pod koniec miesiąca wymiana, wtedy również powinna już dojechać nowa kierownica. Szykuje się kilka prezentów od Mikołaja . oho, cerateca widzę. Użyłeś już go? Zauważyłeś poprawę pracy silnika co kolwiek na plus po zalaniu jego?
DaveLove Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Opublikowano 25 Listopada 2017 To będzie pierwszy raz jak użyję cerateca. Szczerze to trochę namówił mnie mechanik, więc zobaczymy co z tego wyjdzie . Oleje jeszcze nie zmieniane, zabieg planuję w przyszłym tygodniu, bo jeszcze standardowo do tego silnika domówię uszczelki.
DaveLove Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2017 Kierownica już gotowa. Niestety dużo pracy przed Bożym Narodzeniem i termin wymiany (powyższy zestaw olejowy oraz nowa kierownica) dopiero po 10 grudnia.
Marek24 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Świetnie wygląda ta kiera możesz zdradzić jaki koszt jest takiej zabawki?:)
DaveLove Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Za taką konfigurację zapłaciłem 550 złotych. Edytowane 13 Stycznia 2018 przez Rumaq
DaveLove Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 Serwis nieco się opóźnił z różnych przyczyn.. Udało się jednak już spiąć termin i audi powinna być gotowa na poniedziałek. Trochę samemu udało mi się przy niej podłubać. Serwis obejmuje: - wymiana filtrów (oleju, paliwa, powietrza i kabinowego) - wymiana oleju (5w30 LM) - wlanie cerateca (LM) - płukanie silnika (LM) - wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów (wałki ok) - pranie tapicerki - wrzucenie nowej kierownicy - dezynfekcja klimy oraz jakiś fajny zapach dla odświeżenia (Würth) - naprawa pływaka (jeżeli wskaźnik dalej będzie wariował to pewnie wymiana) Do tego zauważyłem, że wąż odmy jest w kiepskim stanie więc pewnie również zamówię nowy.
BlackHazelAudi Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Jeszcze musisz dorwać się do lakieru lusterka i będzie sztos Pytanko małe czy zderzak masz przedni dobrze spasowany bo tak mi się wydaje że lekko ci się osunal (tak pod prawa lampa trochę widać szparke ) Edytowane 6 Stycznia 2018 przez BlackHazelAudi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się