Rafa(ł) Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Klubowicze, potrzebuje tym razem bardziej zaawansowanej pomocy Silnik 2.0TDl 16V BRE (2006r.) fabrycznie bez DPF. - czy w nim są wałki wyrównoważające czy to jest tylko w wersjach 8V? - napęd pompy oleju w nim jest już na kołach zębatych czy jeszcze na łańcuchu? Początkowo sporo osób z nas tu robiło swap pompy oleju z AVF ale teraz od jakiegoś czasu, niektórzy decydują się na regenerację wybieraka(???) Pogubiłem się już z tą pompą oleju a chciałbym wyeliminować z nią jakiekolwiek problemy by za parę m-cy nie rozwalić sobie silnika. Którą opcję wybrać? Pomóżcie. Macie na pewno więcej doświadczenia, wiedzy niż ja
radIE Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 ma walki , mam taki silnik 260 tys km i jezdze z dusza na ramieniu .... multi na dodatekSent from my iPhone using Tapatalk
hager84 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Też mam bre 210kk regeneracja pompy na 200kk i jedim dalej
Erni-1 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 ja przy ok 130 tyś (BRE) wymieniałem felerny imbusik, a wyglądał tak (jeszcze nie było tak żle) myślę że zaglądnę do niego przy 200 przy wymianie rozrządu
Rafa(ł) Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Czytałem,żeby wałki zostawiać, nie wywalać ich, czy tak? Napęd jest już na kołach zębatych? Czyli jednak regenerować ten imbus? Nie robić swapu pompy oleju z 1,9? Która z tych opcji jest korzystniejsza by wszystko pracowało bez problemów. Te silniki 2,0TDI jak każdy wie nie były mega żywotne jak np.stare 1,9
Erni-1 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Jak we wszystkich tematach zdań tyle ile osób, ja uważam że największym zagrożeniem jest imbus więc go wymieniłem. Napęd jest na kołach zębatych + imbus , na temat zmiany napędu na 1,9 troszkę poczytałem i uważam to za przesadę , wałki też zostawiam , Na razie jestem zadowolony i z kultury pracy ze spalania , które jest naprawdę rewelacyjne jak na te gabaryty auta . pozdrawiam
Rafa(ł) Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 A więc regenerować sam imbus... Skoro w BRE napęd jest na koła zębate to nie będę go mocno bardzo ruszał. Dzięki bo miałem mętlik w głowie
kuba.goller Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Musisz oddać do regeneracji cały moduł pompy oleju z wałkami, trzeba dorobić nowy imbus oraz nowe gniazdo na jednym z wałków. Ja u siebie robiłem prewencyjnie, przy 200 tyś nie było żadnego luzu ale jak już było wyjęte to wysłałem do regeneracji koszt chyba 600 zł. Zrobiłem już prawie 80 tyś i jest git. Nie zmieniaj samego imbusu bo to półśrodek.
hager84 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Kolega ma rację cała pompa do regeneracji ja masz nabite ponad 200kk to przerobiona pompa powinna tyle samo km wytrzymać ja nie jeżdżę dużo więc szybciej mi auto ruda żelaza zje niz pompa po regeneracji padnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się