Mozgu Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Jak wyczyscisz kolektor i wloty w glowicy poczujesz poprawe mocy w dolej partii obrotow i mniejsza temp w dolocie, do tego moze byc zrywaniejszy bo srednice sie powieksza. Chyba ze nie jest za***any w co nie wieze to tylko bedziesz mial satysfakcje ze silnik ma lzej. W oct sie nie baw bo bez sensu. Mozesz weza z separatora dac na test do butelki zeby zobaczyc czy to om puszcza a wtedy jest do wymiany czy turbina a wtedy musisz nauczyc sie z tym zyc bo nie bedzie chciala za szybko pasc
Endriu110694 Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 Czekaj bo nie rozumiem jak turbina puszcza olej to dłużej posłuży?
romanzlasu Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 nie wiem czy to dobry pomysl robic tego catch tanka troche oleju w dolocie i na zaworach wydaje mi sie ze jest niezbedna we wtrysku bezposrednim
Hezen Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Te silniki zawsze miały, będą mieć i mieć powinny olej w dolocie.Ja z OCT zrezygnowałem, a rura odmy w butelce była u mnie przez jakieś 4-5tys. km żeby sprawdzić skąd nadmiar oleju w dolocie i zdiagnozowanie dlaczego silnik potrzebuje dużych dolewek oliwy - niesprawny okazał się zawór ciśnienia odmy na pokrywie zaworów.Co do czyszczenia kolektora też wypalałem bo potrzebowałem dość szybko autko na chodzie.Jakbym miał trochę więcej czasu to dałbym do piaskowania i z zewnątrz jak i wewnątrz byłby jak nowy, bo "piach" bez problemów wytłucze nagar Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 Dobra Pany załóżmy że to odma skąd ja wstrząsnąć ASO czy allegro na allegro po 30 zł są ale jakoś mnie to nie przekonuje czy w normalnym sklepie dostane odme wysokiej jakości czy to samo co na alledrogo
Hezen Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 W sklepie dostaniesz zamienniki toprana i maxgear.Zamiennik spisuje się przez rok max 2 lata.Sprawdzone przeze mnie jak i jeszcze któregoś kolege z forum.Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 No to ciężki temat szkoda kupować takie dziadostwo a jakie jeszcze objawy daje niesprawna odma?
Mozgu Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Wlasnie takie ze sra olejem do dolotu zaiast go separowac i zeby splywal spowrotem. Kup toprana najwyzej za 2 lata znowu wydasz 30zl i stracisz 5 inut za wymiane a pewnie pozbedziesz sie auta zaim znowu sie zuzyje
Endriu110694 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 No niby tak ale coś mi się o uszy obiło ze jak jest niesprawny to może uszczelkę wydmuchac bo gazy czy ciśnienie jak tam to zwał w skrzyni korbowej nie mają ujścia prawda to? Jak nie proszę o oświecenie mnie i wytłumaczenie
Hezen Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 U Ciebie niesprawny zawór ciśnienia odmy cały czas puszcza mgiełkę olejową, nie wysmarka Ci uszczelki pod głowicą.Jednym objawem będzie większe zużycie oleju przez silnik bo dolot cały czas będzie ten olej zaciągał a silnik przepalał. Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Problem jest w tym ze ciężko stwierdzić czy tego oleju jest dużo czy mało palec można spokojnie zamoczyc i troszkę cieklo po opasce od węża dolotowego tego co na zdj pokazywalem ale to dlatego że opaska była słabo docisnieta ciężki temat
Hezen Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Ściągnij wąż z turbiny (łączący filtr powietrza z turbo) jak na muszli koła kompresji będzie stał olej to masz zawór odmy do wymiany.Jeśli tego oleju tam nie będzie to zawór masz sprawny a olej w dolocie jest z turbiny (przeciśnięty olej przez jej uszczelnienia)Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Tylko co to jest ta muszla koła kompresji
Hezen Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 "Zimna" strona turbiny, ta gdzie jest wirnik który spręża powietrze.Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Uuu to lepiej żeby to była odma
Endriu110694 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Zdajalem ten wąż i oleju jest odrobinka ale tylko w wezu w tej muszli nic nie ma przy okazji poruszalem wirnikiem turbo i ku mojemu zdziwieniu nie ma luzu jeżeli to faktycznie był wirnik to z tego co wynika odma jest sprawna a co do tych uszczelnień to warto się martwić czy to normalne?
Hezen Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Każda turbina puszcza olej, pasowanie elementów wymusza taki stan rzeczy i tego się nie ominie.Najwidoczniej wszystko masz w porządku, olej w dolocie zawsze będziesz miał i trzeba mieć tego świadomość ot tyle w temacie Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 To gitara trzeba czekać aż gips zdejma z nogi wywalac katalizator zaslepic egr zrobić program i niech śmiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się