Bknz Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Witam, Pacjent to 1.8T BFB założony TIP + DP wybieram się na program i czy zmiana wtrysków jest konieczna aby uzyskać okolice 200-210KM i 300-330NM ? Skąd to pytanie, rozmawiałem z znajomym który będzie ogarniał program i powiedział że do takiej mocy wymiana wtrysków nie jest konieczna, czy tak faktycznie jest? Pozdr M
Bknz Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Opublikowano 29 Maja 2017 Wtryski maja za małą wydajność do takiej mocy?
Bknz Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Opublikowano 29 Maja 2017 ok, rozumiem. Czy zakładając wtryski przed wizytą na hamowni silnik będzie pracował normalnie czy może się dusić od wtrysków z BEXa?
Bknz Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Opublikowano 29 Maja 2017 ok. to ile ci wypluło KM i Nm po modyfikacjach?
dynamiquedci Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Ja bym nie zakladal wtryskow od bexa. Poszukaj od saaba 380cc z koncowka 023. I wtryski zaloz przed strojeniem. To 10 minut roboty.Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 29 Maja 2017 Opublikowano 29 Maja 2017 Na seryjne turbo z bfb wtryski z bexa sa w sam raz, seryjne beda za male zeby to bezpiecznie zrobic, z saaba beda na wyrost bo turbo sie wczesniej skonczy, zreszta juz widze to 210 km na samym tipie i dp... Chyba ze na papierze..
audicoman Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Właśnie jak nie zmieniasz turbiny na większą to kupuj wtryski z BEX. JA bym na Twoim miejscu pomyślał nad większym intercoolerem bo jak ciepło większość kucyków będzie się pasła na łące a nie była w Twoim samochodzie.
impackt Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Najważniejsze to zrobienie chłodzenia, nawet jak zainstalujesz większe wtryski to bez chłodzenia te kuce uciekną. Pomyśl po pierwsze o drugim IC albo o FMIC. Ja mam taki zestaw w swoim aucie DP+wtryski BEX i drugi IC auto wypluło 206KM. Na seryjnym turbo więcej będzie ciężko ogarnąć
Bknz Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 Dziękuję za wasze uwagi Planuję IC ale zastanawiam się czy drugi od TDI czy 550x180 i KIT orurowania z TurboWorks do tego, nie chcę pozbywać się kratek ze zderzaka, mam być z zewnątrz seryjnie
impackt Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Ja mam drugi od TDI, co do kratek zderzaka jak założysz drugi IC to wystarczy wyciąć plastiki od wewnątrz, a żebra zostają bez zmian. Zabieg niewidoczny dla oka, niemniej jednak skuteczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się