Dev Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) scan z VCDSa: Adres 01: Silnik Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Kodowanie: 0104010A18070020 Kod serwisu: WSC 00531 004 00000 VCID: 2F66F594BE93B63940-807A 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 004243 - Zespół 1; system pomiaru paliwa 2 P1093 - 008 - usterka - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 149608 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1532 /min Obciążenie: 11.4 % Prędkość: 46.0 km/h Temperatura: 78.0*C Temperatura: 36.0*C Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar Napięcie: 13.843 V 000665 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 149608 km Wskaźnik czasu: 0 008583 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P2187 - 004 - system za ubogi na biegu jałowym - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 10 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 149622 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 771 /min Obciążenie: 14.9 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 75.0*C Temperatura: 22.0*C Ciśnienie rzecz.: 1010.0 mbar Napięcie: 14.224 V 001602 - napięcie odniesienia czujnika A P0642 - 002 - niskie - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 10 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 149622 km Wskaźnik czasu: 0 001089 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa P0441 - 002 - nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 149933 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 855 /min Obciążenie: 14.5 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 75.0*C Temperatura: 28.0*C Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar Napięcie: 13.970 V 008577 - Usterka w układzie chłodzenia P2181 - 008 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 149933 km Wskaźnik czasu: 0 ma ktoś jakies pomysły jak ogarnąc temat ? pompa paliwa w zbiorniku wymieniona, nowa odma też, ale po zmianie odmy silnik wyrażnie osłabł Edytowane 2 Czerwca 2017 przez Dev
palet Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Miałem 2 z powyższych błędów: P2187 oraz P0441 - ostatecznie pomogła wymiana zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa N80. Warto od tego zacząć bo koszt zaworu to ok. 40 pln. Dodatkowo wcześniej wymieniłem też zawór DV, PCV oraz świece. Jeśli te części nie były wcześniej wymieniane (widzę że odma była) to może warto od tego zacząć a potem szukać dalej jeśli nie pomoże. Domyślam się, że obroty na jałowym falują.
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2017 Dnia 2.06.2017 o 23:13, palet napisał: Domyślam się, że obroty na jałowym falują. Po zmianie ódmy przestaly
xsebo1 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 A może czujnik ciśnienia paliwa? Coś za dużo tych błędów na raz, pojawiły się nagle czy już tak było jak kupiłeś? Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
iglako Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Dnia 2.06.2017 o 23:13, palet napisał: Miałem 2 z powyższych błędów: P2187 oraz P0441 - ostatecznie pomogła wymiana zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa N80. Warto od tego zacząć bo koszt zaworu to ok. 40 pln. Dodatkowo wcześniej wymieniłem też zawór DV, PCV oraz świece. Jeśli te części nie były wcześniej wymieniane (widzę że odma była) to może warto od tego zacząć a potem szukać dalej jeśli nie pomoże. Domyślam się, że obroty na jałowym falują. DV mozna latwo sprawdzic wizualnie po demontazu , jak "kondomik" niepekniety to po co wymieniac.
Hołowczyc20 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 szklanka popychacza pompy paliwa wysokiego ciśnienia była zmieniana???
plxhorrorx Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Kolego dv starego typu lubi pękać i osiągi mocno spadaja, nowa dv nie ma tego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się