Skalimk 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Witam mam problem wymienilem caly silnik , podlaczylem wszystko silnik ladnie pracuje swiatla sie pala ogulnie jest ok , poza tym ze przejade jakies 14 km nagle swiatla mi przygasaja , kierunki przestaja dzialac , i zaczyna sie choinka swiecic na desce rozdzielczej . Myslalem ze to alternator wiec kupilem nowy lecz nagle przestal dzialac rozrusznik , gdy odpalilem go na pych znow to samo swiatla gasna pali się choinka prąd ucieka . Dontego jak juz sie zatrzymam zgasze swiatla i zapale je ponownie silnik gasnie pomocy bo juz mi sil brakuje gdzie moze byc usterka ? Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Skalimk Bledy ortograficzne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romeck 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Po czym stwierdziłeś, że alternator? Sprawdziłeś ładowanie czy po prostu tak myślałeś więc wymieniłeś?Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalimk 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Wyciagnolem alternator i dalem na sprawdzenie , okazalo sie ze nadaje sie do regeneracji wiec zakupilem nowy , ale na nowym sa dokladnie te same objawy tak jak bym nie mial wogule akumulatora . Masz moze jakies pomysly co to moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian242424 13 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Sprawdź czy masz ładowanie na aku, wygląda to tak jak byś nie miał podpiętego alternatora pod akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalimk 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Na pewno jest podlaczony bo plus z akumulatora idzie do rozrusznika i masa od alternatora jest podlaczona do rozrusznika tylko ze rozrusznik przestal krecic gdy wymienilem alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalimk 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Na akumlatorze pokazuje 12,40 a na altelnatorze14,37 pomocy jestem juz bez radny nie wiem co sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 jaka masa alternatoraWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 plus z zacisku alternatora idzie do rozrusznika Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalimk 0 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Na mierniku pokazuje 14,3 ladowanie a na akumulatorze pokazuje ze jest 12;3 mechanik mowi ze poszedl rozrusznik i ma slaba mase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) od kiedy mechanik sie zna na elektryce. heh ciekawa teoria. do sprawdzenia okablowanie bo jezeli dobrze cie rozumiem to mierzysz na zacisku alternatora to masz napiecie 14,3v a na klemach 12.3v schemat ponizej A4B5.rar Edytowane 9 Czerwca 2017 przez koloboro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jak zgasisz świata i ponownie je wlaczysz to gaśnie silnik, to znaczy że masz gdzieś zwarcie.Nie dziw się że mase masz lipną jak prądy na nią idą :>Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Albo mozliwe ze gdzies masy nie podpiales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalimk 0 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Jest tak ze gdy dotkne alternatora i slinika to pokazuje ze jest ladowanie , a jak przytykam miernik do klam na akumulatorze to nie ma ladowania od spodu jest podlaczona masa od budy auta do bloku silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 no ta kable do sprawdzenia Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Sprawdź masę silnik-buda lub aku-buda, tam tkwi problem. Lub zrób test z kablami rozruchowymi. Połącz silnik z budą lub z aku i się przekonasz. TYLKO NIE POMYL BIEGUNÓW, TYLKO - Edytowane 11 Czerwca 2017 przez GOLI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gigs 0 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 KOlega Goli dobrze prawi, szukaj braku masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalimk 0 Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Witam , okazalo sie ze plus od alternatora ktory idzie do rozrusznia byl przetarty i dotykal blolu silnika dla tego szlo zwarcie ale dzieki za pomoc wiedzialem gdzie szukac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się