czachapll Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 Przełożyłem 1 z 4 i poszło za pd. To na zimnym jak narazie
czachapll Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ciepły. Sprawa idzie do sądu jeśli dalej będą się upierać
chudy13101980 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Masakra jakaś,człowiek daje do naprawy PD a tu taką lipę odstawiają.A powiedz jeśli to nie tajemnica ile kosztowała Cię ta regeneracja PD?Wysłane z s8
czachapll Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 3600 i teraz 1600 za sprawdzenie...
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) No to wreszcie wiadomo konkretnie że spie**olili robotę Zakładam oczywiście że podkładka termiczna na tej pompce o maksymalnej plusowej korekcji była założona na czystą , pozbawioną nagaru końcówkę pompki. Nie miej sumienia , wołaj dobrego rzeczoznawcę i do sądu z nimi , patałachami Edytowane 15 Czerwca 2017 przez piotrsob1
czachapll Opublikowano 15 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2017 Jeszcze po ich "naprawie" teraz vag pokazuje 0,80l/h a przedtem było 0,40-0,60
A4 B6 Multi Opublikowano 16 Czerwca 2017 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Dnia 14.06.2017 o 20:51, czachapll napisał: 3600 i teraz 1600 za sprawdzenie... 3600zl za regenerację i 1600zł za ich sprawdzenie???Przecież to przewyższa koszt silnika z anglika po małym przebiegu z idealnymi pompkami które jezdziły na dobrym paliwie i korekcje są w nich jak nowe.Można by było w tej cenie zrobić jeszcze rozrząd ,oleje, paski i rolki wraz z robocizną i zdecydowanie nie przekroczyło by to 5200zl które zapłaciłeś za same wtryski i w dodatku są jakieś problemy.Jeszcze byś swój stary dobry silnik miał do sprzedania.Niezli naciągacze...Współczuję...
czachapll Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2017 Byłem już u rzecznika mam to załatwiać na piśmie teraz, a jeśli się nie zgodzą to drogą sądową. Już brak mi słów.
MariuszKK Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Jak już będziesz zamieniał pompkę, to dognij konektory na wszystkich 4... Wysłane z mojego SM-G901F
czachapll Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2017 Na 1 cyl dalej ponad +2.00 ale obroty za to mniej skaczą. Brak mi już sił na to
czachapll Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 Zamieniłem ten nowy z drugim i tez się korekcja przeniosła. A na aucie kolegi był dobry, kto mi to jakoś logicznie wytłumaczy?
MariuszKK Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Może gniazda zbyt wybite i uszczelki już nic nie dają.. . https://youtu.be/kN-35AXB1xw?t=3m52s Przy tej miedzianej podkładce też podobno potrafi się "zużyć" powierzchnia i trzeba wyrównać przed montażem.
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 54 minuty temu, czachapll napisał: Zamieniłem ten nowy z drugim i tez się korekcja przeniosła. A na aucie kolegi był dobry, kto mi to jakoś logicznie wytłumaczy? Napisz konkretnie co z czym i z kąt zamieniłeś, bo próbuje to wydedukować i jakoś mi nie idzie Może na stare lata już mało rozgarnięty jestem ?
czachapll Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Od kolegi z forum kupiłem używany tez z końcówka BA ( ten stary najgorszy wyciągnięty i leży w bezpiecznym miejscu ). Zamieniłem tym razem 1 z 2 i korekcje się zamieniły ze sobą. Uszczelki dałem nowe na ten kupiony, z nagaru tez wyczyściłem. No tak nie napisałem o najważniejszym xd kupiłem założyłem na 1 cyl i dalej ponad +2 i dzisiaj wyciągnąłem go i dałem go na cylinder obok i poszło za pompką. Chyba, że kupiłem uwaloną. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez czachapll
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) 19 minut temu, czachapll napisał: No tak nie napisałem o najważniejszym xd kupiłem założyłem na 1 cyl i dalej ponad +2 i dzisiaj wyciągnąłem go i dałem go na cylinder obok i poszło za pompką. Chyba, że kupiłem uwaloną. No teraz zrozumiałem, a Tobie udało się wyciągnąć wreszcie samemu właściwy wniosek Edytowane 26 Czerwca 2017 przez piotrsob1
MariuszKK Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Bez przesady Ta pompka śmigała u mnie na 1 cylindrze 06.10.2016 http://vaglog.pl/log_280900.html 28.02.2017 http://vaglog.pl/log-023_004_013_6d952.html 06.04.2017 http://vaglog.pl/log-004_013_023_374t7.html Przy synchro -0,5 była blisko "zera" Edytowane 26 Czerwca 2017 przez MariuszKK
czachapll Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2017 No właśnie chyba ze tamte jej „nie lubią” ;p
adamresinski Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) 3600zł za regeneracje i 1600zł za sprawdzenie ?! Serio ?? Ja w zeszlym roku w swoim robiłem jedna pompke (regenerację) i płaciłem coś koło 700zł z gwarancją. Za 1300zł mogłem mieć nową pod warunkiem, że przy zakupie oddam starą, jedyny problem wtedy to był czas oczekiwania około 3-4 tygodni... BANDYCI kolego Cię dorwali. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez adamresinski
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 1 godzinę temu, MariuszKK napisał: Bez przesady Ta pompka śmigała u mnie na 1 cylindrze 06.10.2016 http://vaglog.pl/log_280900.html 28.02.2017 http://vaglog.pl/log-023_004_013_6d952.html 06.04.2017 http://vaglog.pl/log-004_013_023_374t7.html Przy synchro -0,5 była blisko "zera" No i znowu nic nie kumam ..... Można jaśniej ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się