pdasiek Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witam, Co to może być panowie żę mi drga silnik dosłownie w przedziale 1700-1900 obr, poniżej i powyżej jest bajka, dzieje się to na luzie jak i podczas jazdy (podczas jazdy praktycznie nie wyczuwalne) Dodam że pompki są po wymianie, turbo po regeneracji, dwumas ma 40.000 km, pozostaje jeszcze chyba tylko EGR
kociu84 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 A na jałowym jak dasz mu delikatnie 1100 - 1200 obrotów ?Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
pdasiek Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2017 na jałowym jest wszystko ok aż do momentu aż wskoczy na 1700 obr, zaczyna bujać autkiem, po przekroczeniu delikatnie tych obrotów problem zanika całkowicie.
piotrsob1 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 (edytowane) Daj loga z korekcjami ( grupa 013), przez chwilę na biegu jałowym i potem podnoś stopniowo obroty do 2k rpm Edytowane 15 Czerwca 2017 przez piotrsob1
Wichur2 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Dnia 13.06.2017 o 19:09, kociu84 napisał: A na jałowym jak dasz mu delikatnie 1100 - 1200 obrotów ? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Witam, podłącze się do tematu, w przedziale 1700-1900 mam duże wibracje jak i na 1100, chętnie poznam przyczynę tego.
kociu84 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Wiesz co wymieniłem wałek ro,rządu na kolbenschmita, ustawiłem kąt synchro na -3 i jest lepiej ale dalej lekko odczuwalne . Mam napewno do wymiany poduszkę silnika bez czujnika oraz poduszkę z przodu przy pasie przednim . Silnik przez to nie siedzi sztywno . Niestety przy odpalaniu puszcza czarna chmurę więc problem nie jest do końca rozwiązany .Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 3 godziny temu, kociu84 napisał: Silnik przez to nie siedzi sztywno . Niestety przy odpalaniu puszcza czarna chmurę więc problem nie jest do końca rozwiązany . Silnik nie powinien na poduszkach siedzieć sztywno, Jak go złapiesz za lewą ręką kolektor , a prawą za alternator i zaczniesz nim targać z całej siły na boki to powinien się bujać jak na amortyzatorach , nie powinno nic stukać ani pukać Czarna chmura przy odpalaniu może świadczyć o zbyt dużej dawce rozruchowej, ale jak po uruchomieniu chodzi już bez dymienia to się tym nie przejmuj
kociu84 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Właśnie chce dostać przy przyspieszaniu mocniejszym też przykopci ale niezbyt mocno. Przed zmianą walka walił ogromnie. Wszystko sprawdzone vcds podczas jazdy . Pozostaje pytanie czy ktoś nie grzebal w rozruchowej bo jak kupiłem auto to były problemy z odpalaniem( pomogła wymiana uszczelek pompek ) . Dlatego poszukuje loginu do nastaw żeby sprawdzić czy rozruchowa nie jest za wysoko ....Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Z poziomu VAGa zakres regulacji dawki rozruchowej jest bardzo niewielki, raczej to wygląda na program zbyt podlany paliwem na niskich obrotach Albo nieszczelność w układzie dolotowym, nic nie syczy w czasie intensywnego przyspieszania ? Edytowane 26 Czerwca 2017 przez piotrsob1
kociu84 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Program ma oryginalny tzn mapa pokrywa sie z oryginałem . Jedynie ma usunięty DPF. Co do nieszczelności nie widać żeby jakas była.podczas mocnego przyspieszanie słychać szelest niewiadomego pochodzenia . Myślę czy łopatki turban trochę nie trą ale ale ale pompuje ono znakomicie - sprawdzane podczas jazdy vcdsem oraz nie rzyga olejem. Nieszczelność sprawdzana kilka razy i nic nie znalezione . Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
kociu84 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Też nie jest to gwizd , świst tylko takie dziwne syczenie.Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 3 godziny temu, kociu84 napisał: Też nie jest to gwizd , świst tylko takie dziwne syczenie. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Jak syczy to masz gdzieś nieszczelność na dolocie pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym . Jak ją znajdziesz i uszczelnisz to kopciuch zniknie
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 3 godziny temu, kociu84 napisał: Program ma oryginalny tzn mapa pokrywa sie z oryginałem . Jedynie ma usunięty DPF. Co do nieszczelności nie widać żeby jakas była.podczas mocnego przyspieszanie słychać szelest niewiadomego pochodzenia . Myślę czy łopatki turban trochę nie trą ale ale ale pompuje ono znakomicie - sprawdzane podczas jazdy vcdsem oraz nie rzyga olejem. Nieszczelność sprawdzana kilka razy i nic nie znalezione . Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka A i u ciebie może być to samo co u kolegi powyżej
kociu84 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Jak sprawdzić ta nieszczelność ??? Zdejmowałem przewody , wymieniałem wężyki i żadnej nieszczelności nie znalazłem . Już kilka razy to przegladalem [emoji55]Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Trzeba by odłączyć szybkozłącza od turbiny i klapy gaszącej zaślepić węże, w jednej zaślepce wentyl i napompować dwa bary , jak jest nieszczelność to na pewno ją w ten sposób znajdziesz
kociu84 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Godzinę temu, piotrsob1 napisał: Trzeba by odłączyć szybkozłącza od turbiny i klapy gaszącej zaślepić węże, w jednej zaślepce wentyl i napompować dwa bary , jak jest nieszczelność to na pewno ją w ten sposób znajdziesz Jak to zaślepić ? Masz jakiś pomysł?
piotrsob1 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) No mam, dwie stare klapy gaszące z zaklejonymi w pozycji zamkniętej przepustnicami W jednej otwór z zamontowanym wentylem Wpinasz w nie swoje wcześniej wypięte węże i pompujesz .... Edytowane 26 Czerwca 2017 przez piotrsob1
tomasz 123 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 witam chciałbym podłączyć sie do tematu mam problem z moim audi na biegu jałowym delikatnie trzęsie samochodem oraz mam brak mocy gdy dodaje gazu po odpuszczenie pedału gazu delikatnie dopiero dostaje kopa
jaro1768 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zmień korekcję na 0 lub lekki plus, dymek powinien zniknąć.
Daniel112 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 (edytowane) Nie wiem czy w b7 jest tak samo jak w b6 ale mialem identyczne objawy + buczenie w tych wlasnie obrotach i wymienilem zlacze elastyczne za turbina , dwumas i nic to nie dalo dopiero po wymianie poduszki silnika tej z czujnikiem wszystko wrocilo do normy.Najlepsze jest to ze kazdy mechanik twierdzil ze poduszka jest ok bo wymienial ja poprzedni wlasciciel tylko ze wsadzil jakies najtansze scierwo z chin dlatego wydawala sie byc ok Edytowane 28 Czerwca 2017 przez Daniel112
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się