aiwer Opublikowano 13 Czerwca 2017 Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Witam, Proszę o ocenę logów. Problem z autem taki, że jak się dobrze zagrzeje (dłuższy korek, temperatura otoczenia powyżej 25st) to nie ma siły się rozpędzić. Ja mu gaz a on przez jakieś 3 sekundy nie reaguje, jak już zareaguje, to jakoś się rozpędza, ale to nie to, co powinno być, nie ma tego "kopa", nie czuć turbiny. Nie ma znaczenia, czy jadę na LPG czy Pb, na obu paliwach muł. Na zimnym lub dopóki się nie rozgrzeje wszystko jest OK. Poniżej logi (robione niestety o godzinie 21:00 gdzie temperatura już niższa) Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_vwH2g03.html Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_J1d2iD.html Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_Ds1ON.html Chciałem sprawdzić szczelność, bo jak się rozpędzam (nie ważne czy na zimnym czy ciepłym) to słyszę nie tyle gwizd turbiny co świst. Takie jakby zasysanie powietrza ale tylko przez krótką chwilę po wciśnięciu gazu. Powiedzmy, jadę na 2 biegu, 2000 obr, gaz i słychać sssyk i później już nie. Turbo regenerowane w listopadzie 2016, nie kopci, na zimnym ładnie ciągnie. Problem tylko na gorącym. Pojeździłem po kilku "warsztatach" ale to co oni mówią to się w ogóle nie pokrywa z tym co tu można wyczytać, np. sprawdzenie szczelności dolotu chcą robić bez nabijania ciśnienia, tylko psikać woda z mydłem albo najbliższy termin za 2 tygodnie... Ktoś chętny do pomocy? Edytowane 13 Czerwca 2017 przez aiwer
aiwer Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 Hmm, jeszcze wczoraj były... Jak wróce do domu to wrzucę jeszcze raz.
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 W nocy była jakaś awaria strony vaglog i pewnie twoje logi wcielo
aiwer Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_o05fT.html Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_dG74F1u.html Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_2CV16.html
Łukasz13 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Logi wyglądaja w miare ok, turbo ma dość małe wysterowanie, może to włąsnie wskazywać na jakąś nieszczelność, po nagrzaniu dziura powieksza się lub coś w tym stylu, jedyna opcja sprawdzenie szczelności dolotu kompresorem bo bez tego na tą chwile nic innego się nie wymyśli.
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) @Łukasz13. Czy w 118 na początku logi nie powinna być wartość bliska 100? Edit: w sumie to chyba to wlasnie miałeś na myśli mówiąc "dość małe wysterowanie" <myśli> Edytowane 14 Czerwca 2017 przez zwonko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się