Virnik Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) dzieki i pozdrawiam ! Edytowane 21 Kwietnia 2018 przez Virnik
kovallts Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Kompa nie zaszkodzi podpiąć ale jak nie pali to i tak za dużo nie sprawdzisz. Myślę, że trzeba rozbierać.PS. Z wtrychami nie miałeś kłopotu?Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Virnik Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2017 Z wtryskami nie, korekcje przy kupnie były perfect, i były wymieniane na BD.
d4ri0 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zobacz pasek na pompie z przodu. Tez tak mialem tylko przy nizszej predkosci:)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Virnik Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, d4ri0 napisał: Zobacz pasek na pompie z przodu. Tez tak mialem tylko przy nizszej predkosci:) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ten pasek mi piszczał przy skracaniu kierownica na maksa, zaraz będę w domu i zobaczę ☺️ Edit: Był mechanik z komputerem i: 1. Paliwo we wtryskach jest (ciśnienie 500 bar przy kręceniu) 2. Łańcuch nie strzelił (obraca pompą wysokiego ciśnienia - lub czymś podobnym, nie pamiętam dokładnie co powiedział) 3. Nie odpala nawet z PLAKiem w dolocie 4. Wniosek mechanika = łancuch przeskoczył, ale nie ma tego jak sprawdzić bo coś tam coś tam :/ Pomocy! Edytowane 19 Czerwca 2017 przez Virnik
d4ri0 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Sprawdz cisnienie sprezania i endoskopem czy tloki nie potopione.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kovallts Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jakby potopilo tloki to tylko i wylacznie wina wtrychow. Coraz dziwniejsze te kłopoty z 3.0....Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
d4ri0 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Jakby potopilo tloki to tylko i wylacznie wina wtrychow. Coraz dziwniejsze te kłopoty z 3.0....Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu TapatalkaNiekoniecznie.Te silniki nie sa stworzone do zapier.......Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kovallts Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 To co miało by innego stopić amelinium przy bezposrednim wtrysku?Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Virnik Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 Czyli pozostaje mi tylko zaprowadzenie tego do jakiegoś większego sprawdzonego serwisu i wyciąganie silnika? Miałem jeszcze nadzieje, że to jakaś pompa paliwa, bezpiecznik czy cokolwiek... Auto nie dostało przy awarii objawów takich jak wywalenie oleju, dymienie, strzał czy grzechotanie spod silnika, po prostu przestalo reagować na pedał gazu a po schamowaniu z 230 do 15 km/h dopiero zgasło i straciło wolne obroty. Bardzo was proszę o pomoc, bo dziś już odwiedził mnie kolejny mechanik i rozłożył ręce ... komputer nic nie pokazuje po za błędem z turbo.
Dawid Wątroba Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ciężko powiedzieć coś na odległość ..jaki był ten błąd od turbo ?.raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie. Może coś wpadło do cylindra ?sprawdź jak wygląda wirnik turbiny Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
d4ri0 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 To co miało by innego stopić amelinium przy bezposrednim wtrysku?Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu TapatalkaNie wiem, moze gdzies sie cos dostalo...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) zerwanie łańcucha, przeskoczenie czy urwanie paska z przodu to natychmiastowe wyłącznie silnika i potężny huk. Dnia 19.06.2017 o 13:54, Virnik napisał: 2. Łańcuch nie strzelił (obraca pompą wysokiego ciśnienia - lub czymś podobnym, nie pamiętam dokładnie co powiedział) v6 ma 2 głowice, kumplowi w 4,2 strzelił łańcuch na drugiej (też przy 200). Dnia 19.06.2017 o 07:41, Virnik napisał: Czasem przy zimnym odpalaniu zagrzechotal, ale podobno miała wystarczyć wymiana gornego napinacza... wszystkie rozciągają się w takim samym stopniu ale słychać tylko te na głowicach 11 godzin temu, kovallts napisał: Jakby potopilo tloki to tylko i wylacznie wina wtrychow. albo genialnego tunera.. ewentualnie DPF ale to chyba nie w VAG'u.... 8 godzin temu, d4ri0 napisał: Niekoniecznie. Te silniki nie sa stworzone do zapier....... jakieś uzasadnienie poproszę... osobiście leciałem ponad 80km z prędkością 260-280km/h i nic się nie stało. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez marcin4x4
marcin4x4 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) współczuje .... Edytowane 20 Czerwca 2017 przez marcin4x4
Virnik Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) 8 godzin temu, Dawid Wątroba napisał: Ciężko powiedzieć coś na odległość ..jaki był ten błąd od turbo ?.raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie. Może coś wpadło do cylindra ?sprawdź jak wygląda wirnik turbiny Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Jakiś tam był, ale sprawdziłem czy turbo dalej tam jest i czy nie poleciało wraz z olejem w silnik, ale na szczęście jest na swoim miejscu i nawet się obraca Godzinę temu, marcin4x4 napisał: zerwanie łańcucha, przeskoczenie czy urwanie paska z przodu to natychmiastowe wyłącznie silnika i potężny huk. v6 ma 2 głowice, kumplowi w 4,2 strzelił łańcuch na drugiej (też przy 200). wszystkie rozciągają się w takim samym stopniu ale słychać tylko te na głowicach albo genialnego tunera.. ewentualnie DPF ale to chyba nie w VAG'u.... jakieś uzasadnienie poproszę... osobiście leciałem ponad 80km z prędkością 260-280km/h i nic się nie stało. Program robiłem rok temu w Fabryce Mocy, i od tamtej pory nie jechałem 200+ ... Było u mnie już 2 mechaników i 1 elektryk i coś tam już wiem: 1. Łańcuch nie jest zerwany - nie wiadomo jeszcze czy nie przeskoczył 2. Wtryski w paliwie pod cisnieniem 3. W wężykach paliwo bez powietrza 4. Turbo całe 5. Przy kręceniu rozrusznikiem nie słychać niczego niepokojacego - chociaż z tym się wstrzymam do jutra, jak już aku się do pełna naładuje i jeszcze raz spróbuje z plakiem ale już pomijając IC i waląc prosto 'w silnik' Podobno renomowany mechanik, który akurat rozbierał identyczne 3.0 tdi (zerwany łańcuch) jak do niego przyjechałem, stwierdził że najpewniej mam wypaloną dziurę w tłoku. Potrzebuję dobrej diagnozy, by potem zlawetować ją gdzieś dalej do sprawdzonego zakładu, tutaj w okolicy same Wiesławy niestety :/ albo ewentualnie sprzedać jako uszkodzony czy zezłomować, miałem nadzieje że z wtryskami BD i z wymienionym górnym napinaczem nic przed czym straszy się nabywców 3.0 tdi mi się nie przytrafi, niestety biednemu zawsze **** ... następne audi tylko benzyna + turbo Edytowane 20 Czerwca 2017 przez Virnik
d4ri0 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 zerwanie łańcucha, przeskoczenie czy urwanie paska z przodu to natychmiastowe wyłącznie silnika i potężny huk. jakieś uzasadnienie poproszę... osobiście leciałem ponad 80km z prędkością 260-280km/h i nic się nie stało. To nie o to chodzi, ze jak tyle jedziesz to musi sie cis stac. Tez jezdze czasem z taka predkoscia, ale jak widac to juz kokejny przypadek, gdzie dzieje sie cos takiego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dawid Wątroba Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Może to jednak zasługa programu ? Nie wierzę że 3.0 nie są przystosowane do sYbkiej jazdy. Jedynie co działa na ich niekorzyść to chyba 5w30... Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) 4 godziny temu, d4ri0 napisał: To nie o to chodzi, ze jak tyle jedziesz to musi sie cis stac. Tez jezdze czasem z taka predkoscia, ale jak widac to juz kokejny przypadek, gdzie dzieje sie cos takiego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk tylko że 100% przypadków jest po chipie albo ma lejące wtryski... o ile drugie podczas jazdy szkody nie zrobią to źle ułożony soft dziurę zrobi po kilkuset kilometrach nawet w nowym silniku. Po to są sondy, po to jest elektronika zęby nawet przy bardzo dużych obciążeniach wszystkiego pilnować. 10 godzin temu, Virnik napisał: następne audi tylko benzyna + turbo następne raczej nie będzie audi pojeździj innymi autami... serio. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez marcin4x4
marcin4x4 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) 5 minut temu, Dawid Wątroba napisał: Może to jednak zasługa programu ? Nie wierzę że 3.0 nie są przystosowane do sYbkiej jazdy. Jedynie co działa na ich niekorzyść to chyba 5w30... 5w30 jak dobry to jest ok, znajomy upalił 3 silniki... winny był soft. Zrobiło się od nowa spalanie spadło, mocy więcej a silnik żyje i ma się dobrze a na torze katowane jest regularnie. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez marcin4x4
marcin4x4 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 (edytowane) 10 godzin temu, Virnik napisał: Program robiłem rok temu w Fabryce Mocy, i od tamtej pory nie jechałem 200+ ... Edytowane 21 Czerwca 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się