Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B9 Fellows


sowiq

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam jedną szkodę "gratis" ale na czas trwania całego leasingu, więc na razie sobie daruje zgłaszanie ew. przed zdaniem auta zgłoszę jak to będzie jedyne co mnie spotka. Będę oczekiwał Twojej relacji kiedy kończy Ci się umowa? Ja mam teoretycznie do marca przyszłego roku.

Na razie całkiem przyjaźni są jak robiłem hamulce w audi to powiedzili, że przednie opony już sie kwalifikują do wymiany. Dzisiaj podjechałem do wulkanizatora z którym jest umowa zapytać czy wymienią komplet czy tylko przód ile czekać itd., a tu w przeciągu 40minut zgoda leasingodawcy i nowy komplet na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, vvv napisał:

Ja mam jedną szkodę "gratis" ale na czas trwania całego leasingu, więc na razie sobie daruje zgłaszanie ew. przed zdaniem auta zgłoszę jak to będzie jedyne co mnie spotka. Będę oczekiwał Twojej relacji kiedy kończy Ci się umowa? Ja mam teoretycznie do marca przyszłego roku.

Na razie całkiem przyjaźni są jak robiłem hamulce w audi to powiedzili, że przednie opony już sie kwalifikują do wymiany. Dzisiaj podjechałem do wulkanizatora z którym jest umowa zapytać czy wymienią komplet czy tylko przód ile czekać itd., a tu w przeciągu 40minut zgoda leasingodawcy i nowy komplet na aucie.

Prosiłeś o zgodę na wymianę części eksploatacyjnych? Ja nie prosiłem ani na heble ani na opony heh. Bez przesady. Teraz prosiłem dopiero ale to zgoda na zlikwidowanie szkody więc musiałem.

mi się kończy wrzesień 2019 więc będziesz pierwszy :)

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wulkanizator tylko pytał o zgodę na opony bo mówi, że niektóre firmy robią problem i dopiero jak są starte do limitu to się zgadzają na wymianę na ich koszt. Ja mialem 3mm bieżnika, więc wolał spytać ;) 

Rzeczywiście jak wszystko dobrze pójdzie to będę pierwszy, pytanie jak szybko nowe auto zorganizuje itd. więc może się wahnąć termin w każdą stronę.

W firmie jak pytałem to różne doświadczenia ludzie mają dużo zależy od inspektora z firmy leasingowej. Znajoma paliła w aucie mimo klauzuli z zakazem plus miała parę rys i nie kazali nic dopłacać, a ktoś inny miał odpryski od kamyczków na autostradzie i go obciążyli za lakierowanie maski.

Edytowane przez vvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, vvv napisał:

Wulkanizator tylko pytał o zgodę na opony bo mówi, że niektóre firmy robią problem i dopiero jak są starte do limitu to się zgadzają na wymianę na ich koszt. Ja mialem 3mm bieżnika, więc wolał spytać ;) 

Rzeczywiście jak wszystko dobrze pójdzie to będę pierwszy, pytanie jak szybko nowe auto zorganizuje itd. więc może się wahnąć termin w każdą stronę.

W firmie jak pytałem to różne doświadczenia ludzie mają dużo zależy od inspektora z firmy leasingowej. Znajoma paliła w aucie mimo klauzuli z zakazem plus miała parę rys i nie kazali nic dopłacać, a ktoś inny miał odpryski od kamyczków na autostradzie i go obciążyli za lakierowanie maski.

Nie zapłaciłbym za lakierowanie maski. Chyba, że miał duże dziury. No nic zobaczymy.

Wytłumacz mi tylko bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem.. Wymieniałeś opony na koszt leasingodawcy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kosmita napisał:

Wytłumacz mi tylko bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem.. Wymieniałeś opony na koszt leasingodawcy? 

Dokładnie tak, mamy w firmie w pakiecie z autem całą obsługę od A do Z. Jednie za ad blue, płyn do spryskiwaczy, czy myjnię płacę sam reszta w pakiecie z autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, vvv napisał:

Dokładnie tak, mamy w firmie w pakiecie z autem całą obsługę od A do Z. Jednie za ad blue, płyn do spryskiwaczy, czy myjnię płacę sam reszta w pakiecie z autem.

A no widzisz. Nieźle. No to ja mam leasing w VW Bank Audie Perfect Lease i co prawda wszystkie serwisy mam w cenie (bez hamulców) ale opon nawet nie spodziewałem się, że mogą być również w cenie leasingu. Gdzie taki leasing z oponami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe. Dobrze wiedzieć, że takie produkty są. Będzie można negocjować przy nowej furce. Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Kosmita napisał:

A no widzisz. Nieźle. No to ja mam leasing w VW Bank Audie Perfect Lease i co prawda wszystkie serwisy mam w cenie (bez hamulców) ale opon nawet nie spodziewałem się, że mogą być również w cenie leasingu. Gdzie taki leasing z oponami?

Alphabet, u mnie hamulce też w cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka mnie wczoraj naszła rozkminka na temat z d*py.

Analogowe zegary (te ze wskazówkami) mają blokadę, która zatrzymuje wskazówkę prędkościomierza przy uderzeniu. Wtedy służby mają łatwiej określić prędkość, przy której doszło do wypadku. Przy Virtual Cocpit coś takiego jest siłą rzeczy niemożliwe. Czy w takim razie Audi zapisuje w jakimś sterowniku taką informację, czy po prostu jej nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sowiq napisał:

Taka mnie wczoraj naszła rozkminka na temat z d*py.

Analogowe zegary (te ze wskazówkami) mają blokadę, która zatrzymuje wskazówkę prędkościomierza przy uderzeniu. Wtedy służby mają łatwiej określić prędkość, przy której doszło do wypadku. Przy Virtual Cocpit coś takiego jest siłą rzeczy niemożliwe. Czy w takim razie Audi zapisuje w jakimś sterowniku taką informację, czy po prostu jej nie ma?

Czy Virtual Cockpit, czy nie, nasze auta mają, podobnie jak w samolotach "czarne skrzynki", gdzie na bieżąco zapisywanych jest mnóstwo informacji. Wszystkie, które tylko można zapisać włącznie np. z wartością czujników obciążenia siedzeń, żeby można było stwierdzić ile osób było w aucie i gdzie siedziały. Nie wszystkie firmy się przyznają, ale miejmy świadomość, że jesteśmy i będziemy inwigilowani.

Edytowane przez misku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz tragedia. Ja od kilku dni jeżdżę czarną betą 3 i wygląda tak samo :) co umyję to zaraz soli na tym czarnym widać strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszanowanko,

Panowie powiedzcie mi jedno, czy allroad z motorem 3.0 w klekocie występuje z dwoma kominami z tyłu? Planuje zakup nowszej wersji mojego, ale słabo wygląda z jedną rurką tył :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, mlody020 napisał:

czy allroad z motorem 3.0 w klekocie występuje z dwoma kominami z tyłu?

Allroad ma w ogóle opcję na 3.0 TDI? W konfiguratorze pokazuje tylko 2.0.

 

[edit]
Na niemieckiej stronie pokazuje takie zdjęcie dla 3.0 TDI:
 

zks6ep.jpeg

Edytowane przez sowiq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji 272 konnej powinny być dwa kominy z dwóch stron. 218 tylko z jednej strony ale upewnij się. Z tego co czytałem oni uzależniają wydech od mocy i tych magicznych nowych  oznaczeń. Ale i tak cieszymy się - w BMW nawet w 330i (odpowiednik A4 2.0 252) nadal masz wydech z jednej strony. w 340 (odpowiednik S4) dostajesz wydech z dwóch stron, a dopiero M3 dostaje 4 kominy..

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, sowiq napisał:

Allroad ma w ogóle opcję na 3.0 TDI? W konfiguratorze pokazuje tylko 2.0.

 

[edit]
Na niemieckiej stronie pokazuje takie zdjęcie dla 3.0 TDI:
 

zks6ep.jpeg

Tak, jest 3.0 TDI u nas w salonie w LU jest możliwość zamówienia takiego silnika z 272 kunia.

No własnie nawet na mobile de czy u nas na alledrogo co były wystawione z 3.0 TDi miały aby pojedynczy wydech. . . (o mocy 272 koni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...