rafalinsky1906 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Witam, odkąd zakupiłem audi a4 b6 1.8t + lpg STAG, mam problem ze świecącym się Check Engine. Po odłączeniu aku problem znika na ok. 50km. Po remoncie głowicy i wymianie pierścieni przez parę tysięcy jeździłem na benzynie. Wielu mówiło, że to problem LPG, ale jeżdżac na benzynie i okresowym kasowaniu VAGIEM/ lub odłaczaniu akumulatora problem pojawiał się zawsze po przejechaniu ok.50km. Po tych paru tysiącach na benzynie, trzykrotnie ustawiałem gaz, plus wymieniłem wtryskiwacze gazu oraz reduktor na nowe. Chciałbym usunąć ten problem, tylko nie wiem czy to wina katalizatora czy sond. Wiem, że było masa podobnych tematów ale w większości to OffTopy albo prace doktoranckie. Mam dostęp do VAG. Jeśli ktoś w prosty sposób opisałby jak sprawdzić który element jest sprawcą tego błedy to będę wdzięczny!:)
koloboro Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 jakie błędy?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
rafalinsky1906 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2017 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Pomoże ktoś?
rafalinsky1906 Opublikowano 8 Października 2017 Autor Opublikowano 8 Października 2017 Po sprawdzeniu na vagu kata i sond, w tescie wyszło, że katalizator. Wymieniony na jakiejś firmy JM(...?), za 470zł. Stary był wypalony całkowicie Auto po przejechaniu kilkuset kilometrów stało się o wiele żwawsze, różnica "pi razy oko" kilkudziesięciu koni.
RogeR_B7 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 W dniu 8.10.2017 o 10:27, rafalinsky1906 napisał: Wymieniony na jakiejś firmy JM(...?) JMJ, polska firma. Ciekawe jaka była przyczyna wypalonego kata, dobrze byłoby to sprawdzić, aby i ten nowy nie skończył podobnie...
oyamabdg Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Godzinę temu, RogeR_B7 napisał: JMJ, polska firma. Ciekawe jaka była przyczyna wypalonego kata, dobrze byłoby to sprawdzić, aby i ten nowy nie skończył podobnie... Dokładnie. Nie miałeś przypadkiem za bogatej mieszanki ? To szybko wykańcza kata. Np. podawało równocześnie PB i LPG co winowajcą mogły być puszczające wtryski gazu lub reduktor.
rafalinsky1906 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 Macie może jakieś wartości potrzebne do ustawienia odpowiedniej wartości?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się