Mandal Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Witam! Audi puszcza malutkiego dymka przy zmianie biegów i na przeglądzie wyszedł olej w spalinach. Kompresja na wszystkich cylindrach równa. Więc prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe puszczają. Czy ktoś wie jak wygląda ich wymiana? Demontaż głowicy musowy czy da radę zrobić to zrobić na silniku? Słyszałem, że robią tak w niektórych silnikach ale jak to wygląda w 1.8t? Bez sensu robić sobie dodatkowe koszty jakie niesie wyjęcie głowicy gdy reszta jest w porządku i dało by radę zrobić to inaczej. Dzięki i pozdrawiam.
Makale Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Można to zrobić od góry, ale nie każdy się tego podejmuje.
KoWaL_89 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Podjąć to się podejmą ale za dużo większe pieniądze.
krzysiekml Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 w vectrze 2.0 16v to robiłem bez zdejmowania czapki ale tu nie wiem
Marcin25Wroc Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Jeśli Sam tego nie zrobisz To nikomu nie będzie chciało się w to Bawić
pedros_22 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Idzie to zrobić dobry kompresor redukcja w świece i dajesz
tomgt Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Trochę zabawy jest ale można 1
Brzeziak Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Trzeba rozrząd rozpinać, i musisz mieć przyrząd do rozpinania zaworów, coś takiego jak na filmiku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się