nkk Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 (edytowane) Poniżej odnośniki do logów. Bardzo proszę o ocenę. Jeśli trzeba jeszcze jakieś, dołączę. Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_uSHo6J4.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_1o9rl.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_yoKCs.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_gv52MT.html Grupa 005: http://vaglog.pl/log-005_ru719.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_jkU6zVE.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_qVNYK.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_oDsKayH.html Edytowane 7 Lipca 2017 przez nkk
kamil-vag Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Na początek to wysokie korekcje na 3 cylindrze i skaczące synchro...
nkk Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 "Skaczące synchro" to chodzi o skaczący kąt synchronizacji (grupa 4, ostatnia kolumna)? Rozumiem, że przestawiając rozrząd można przesunąć tę synchronizację w okolice np. 0 albo -1 (jak niektórzy radzą), ale samo przestawienie pewnie nie usunie przeskoków… Co może powodować takie wysokie korekcje dawki na cylindrze trzecim (na pierwszym są jeszcze większe) i czy może to być coś, co powoduje te skoki synchronizacji?
Fifiński Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Zmień kąt synchronizacji tak jak napisałeś 0 lub 1. Skoki co 0.6 sa normalne, chyba że napinacz nie daje rady. Wysokie korekcje może powodować już zawalona pompka. Wpierw ogarnij kąt i zrób logi jeszcze raz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się