MAGICKkrosno Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Witam zakupiłem niedawno audi a4 b5 z silnikiem 1,9 tdi 90km i mam takie pytanie jak sprawdzić czy turbina działa nigdy nie miałem dizla i niewiem co i jak prosze o pomoc
musiek Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Wsiądź do auta i się przejedź Masz jakieś oznaki, że turbo nie bangla. Auto jest słabe, mułowate słabo przyśpiesza? Możesz sprawdzić ciśnienie doładowania manometrem.
SzeFFo Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Nie czujesz jak ciągnie od pewnego momentu? W zależności kiedy Ci się turbo załącza. Powinno wgniatać w siedzenia i to konkretnie
Hezen Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Wystarczy że zdejmie wężyk z gruszki turbo albo odepnie przepływkę.Jak załapie awaryjny to odczuje jak zacznie się odpychać gorzej od SDI [emoji23]Wysłane z OP3T
Arek8888 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Panowie, dołączę się do tematu, bo zaintrygowało mnie to co napisał SzeFFo, że powinno konkretnie wgniatać w fotel. W moim AFN-ie aż takiego efektu nie ma. Dlatego wczoraj wziąłem się i porządnie rozruszałem sztangę turbo, po czym zrobiłem jazdę próbną i auto zaczęło ciągnąć jak mała rajdówka, aż oczy wgniatało w fotel. Dużo nie jeździłem, po chwili odstawiłem auto na parking. Dzisiaj rano wsiadłem i auto już nie ciągnie tak jak jeszcze wczoraj wieczorem. Co może być tego przyczyną, bo przecież w ciągu nocnego postoju sztanga nie mogła się zapiec.
MAGICKkrosno Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 turbo chyba załancza mi sie od 2 tyś obrotów dopiero od 2 czuć że wbija w fotel
MAGICKkrosno Opublikowano 19 Lipca 2017 Autor Opublikowano 19 Lipca 2017 i gdzie ja mam podłączyć ten manometr i jakie powinien pokazywać wartości
musiek Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) Wpinasz się w dolot i sprawdzasz ile dmucha turbo Edytowane 19 Lipca 2017 przez musiek
Mozgu Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Manometr ci potrzebny do serii, beka.... Podczas logu widac bedzie co sie dzieje. Wiec zrob loga dynamivzmego z oladowania a dla pewnosci komplet, bo k oze cow nie tak z przpeplywkajb ciul wie co. Ogolnie czyszczenia vmt, nie unikniesz bo to ze na chwile roruszales i dzialalo nie znaczy ze ja ostyglo auto to nie zastygl syf ktory blokuje vnt. Tak jak piszemy ci kilka msc arek turbo do czyszczenia.
Arek8888 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 10 godzin temu, Mozgu napisał: Manometr ci potrzebny do serii, beka.... Podczas logu widac bedzie co sie dzieje. Wiec zrob loga dynamivzmego z oladowania a dla pewnosci komplet, bo k oze cow nie tak z przpeplywkajb ciul wie co. Ogolnie czyszczenia vmt, nie unikniesz bo to ze na chwile roruszales i dzialalo nie znaczy ze ja ostyglo auto to nie zastygl syf ktory blokuje vnt. Tak jak piszemy ci kilka msc arek turbo do czyszczenia. To kolega Rafał pyta o manometr, nie ja Tak jak napisałeś, ja już dawno zostałem uświadomiony o konieczności czyszczenia vnt i wiem, że to mnie nie ominie. Po prostu zainteresowało mnie to wciskanie w fotel, którego tak naprawdę w swoim AFNie nie doświadczyłem i nawet się nie spodziewałem po takim poczciwym dieslu
Mozgu Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Moglem cytowac bo tak to wyszlo jak bym do ciebie pisal o tym manometrze a to bylo do rafala. To ze stary to nic nie znaczy, czesto egzemplaze z 600tys przebiegu ciagle maja serie lub nawet wiecej niz deklaruje producent
MAGICKkrosno Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 a powiedzcie czemu jak przełanczam z3 na 4 niema takiego kopa jak z4 na 5? dziwne co nie ?
MAGICKkrosno Opublikowano 28 Lipca 2017 Autor Opublikowano 28 Lipca 2017 gdzie znajde centralke centralnego zamka wymieniłem pompke bo podobno była uszkodzona i centralny nadal mi nie działa czytałęm że musze znać model i zaprogramować na nowo pilota rozebrałem pod kierownicą plastik i niema tam nic co mogło by to przypominać prosze o podpowiedz
MAGICKkrosno Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2017 kupiłem centralke zamotowałem działa zamykanie otwieranie jak jej sie zachce i okazało sie że zaczoło mi mrygac na obrotomierzy autko z kluczykiem oco chodzi ktoś wie?
Hezen Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Kontrolka z symbolem autka z kluczykiem to immo.Podepnij vaga i sprawdź jaki jest dokładny błąd.Najlepiej odezwij się do marcin-franz, on Ci powie co masz zrobić żeby wszystko banglało.Wysłane z OP3T
Hezen Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 https://a4-klub.pl/profile/47922-marcin_franz/Albo też Ci może pomóc Fazii: https://a4-klub.pl/profile/65364-fazii/Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się