cacek89 2 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 koledzy, w rodzinie zakpulismy auto do zadan specjalnych: Skoda Octavia 1997r. 1.6 75KM z gazem i hakiem wlasciciel od 7 lat jezdzil na mineralnym Lotosie w tej chwili ma nalatane 225tys km ksiazka serwisowa (Francja) prowadzona do 2003roku , ostatni wpis 98tys km, wiec moze ten przebieg jest ori albo teraz tu rodzi sie pytanie, na co zmieniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 koledzy, w rodzinie zakpulismy auto do zadan specjalnych: Skoda Octavia 1997r. 1.6 75KM z gazem i hakiemwlasciciel od 7 lat jezdzil na mineralnym Lotosie w tej chwili ma nalatane 225tys km ksiazka serwisowa (Francja) prowadzona do 2003roku , ostatni wpis 98tys km, wiec moze ten przebieg jest ori albo teraz tu rodzi sie pytanie, na co zmieniac? Na 5W40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 koledzy, w rodzinie zakpulismy auto do zadan specjalnych: Skoda Octavia 1997r. 1.6 75KM z gazem i hakiemwlasciciel od 7 lat jezdzil na mineralnym Lotosie w tej chwili ma nalatane 225tys km ksiazka serwisowa (Francja) prowadzona do 2003roku , ostatni wpis 98tys km, wiec moze ten przebieg jest ori albo teraz tu rodzi sie pytanie, na co zmieniac? minimum 5W-40, mozna tez zapodac 0W-30 po przejechaniu 5000km wymień filtr na nowy podejrzewam że bedzie równo zabity tym polskim "cudem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 jest sens lac do starej Octavi pelen syntetyki? mowa o prosty silnik 1.6 75km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 a co chcesz wlać ? Kujawski ? z olejem silnikowym jest jak z paliwem im lepsze lejesz tym lepiej silnik pracuje a tak na marginesie to oktawka wychodziła z fabryki na 5W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 jest sens lac do starej Octavi pelen syntetyki? mowa o prosty silnik 1.6 75km Jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 dziex wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 zapomniałem Ci napisac przed wymianą oleju zdejmij pokrywe zaworów i odmę musisz to dokładnie wymyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogsu 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silnik był zalany wczesniej półsyntetykiem więc wlałem takiego nie będę kombinował syntetyk leję do Opla signuma ktorego mam trzy lata i wiem na czym jezdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silnik był zalany wczesniej półsyntetykiem więc wlałem takiego nie będę kombinował syntetyk leję do Opla signuma ktorego mam trzy lata i wiem na czym jezdził Kolego też tak podchodziłem do tego tematu.Jezdziłem na półsyntetyku,nie wiedząc również jakim olejem był wcześniej zalewany silnik.Zdecydowałem się na zmianę na syntetyk 5w40 i powiem że na plus.Silnik faktycznie lepiej odpala i lepiej się wkręca na obroty.Wycieków też nie zauważyłem do tej pory,a jeśli chodzi o "branie" oleju to wypowiem się jak trochę pojeżdżę. PS:w sklepie i w warsztacie straszyli mnie że silnik-rozszczelni,bedzie hałasował,brał olej,że jak zmiana to tylko na mineralny i cuda wianki wróżyli:facepalm:. Usługe wykonałem oczywiście w innym warsztacie,gdzie zupełnie inne było podejście mechanika (zaleca tak samo jak chłopaki na forum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogsu 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Kolego też to przerabiałem w wielu autach np w polo żony przeszedłem z syntetyka na pólsyntetyk i nie widzę róznicy jak klepały zawory tak klepią tylko mniej pije oleju jeden i drugi olej to Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silnik był zalany wczesniej półsyntetykiem więc wlałem takiego nie będę kombinował syntetyk leję do Opla signuma ktorego mam trzy lata i wiem na czym jezdził :facepalm::facepalm::facepalm: brak słów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogsu 0 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 łał:grin:zresztą temat oleju zawsze podnosi cisnienie u wielu osób:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 u mnie nie podnosi, jest mi obojetne co wlejesz do silnika po Twojej wypowiedzi wnioskuje że Twoja wiedza na ten temat jest żadna jak dla mnie to możesz zalac nawet Kujawskim, za duzo widziałem zajeżdzonych silników, jeżdzonych na półsyntetyku czy mineralnym oraz łez właścicieli aut bo silniki były do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silnik był zalany wczesniej półsyntetykiem więc wlałem takiego nie będę kombinował syntetyk leję do Opla signuma ktorego mam trzy lata i wiem na czym jezdził :facepalm::facepalm::facepalm: brak słów Tyle stron nawalonych, drugi wątek o olejach TDi 3 razy obszerniejszy, a ludzie dalej swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Kujawski moze nie jako smarowanie ale jako paliwo daje rade Koleska kiedys w starej jettcie ropy zabrakło, z bagażnika wyjął 5 l kujawskiego z biedronki bo promocja była zalał do baku i poszedł jak dzidą dalej tylko w środku plackami walilo:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 przewertowałem ten wątek i już sam nie wiem co dobre, może na moim przypadku 1.8T AVJ przebieg ponad 300k, sprzedawca twierdził, że lał półsyntetyk Lotos ale on sam chyba nie wie co lał czyli tak jakby nie wiemy jaki był wcześniej olej. Co lać pełny syntetyk ? Jeśli tak to czy taki Mobil może być ? MOBIL SUPER 3000 X1 5W40 5L 5W-40 TYCHY + GRATIS (2924078153) - motoAllegro (zawsze byłem zadowolony z Mobila) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 to takie same ścierwo jak Castrol pakuj Motula X-Cess-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 ale pełny syntetyk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 X-Cess to tylko syntetyk możesz zapodac 5W-40, albo X-lite 0W-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się