Dev Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 MOJA AUDICA MA 190000TYŚ KM. KUPIŁEM JAK MIAŁA 180000TYŚ. ZALAŁEM FULLSYNTETIC I NIC SIE NIE DZIAŁO SILNIK SZCZELNY I CO WY NA TO ciekawe po co Ci tam FULL :polew: :polew:
endriuu Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_ile_oleju_do_mojego_silnika-t97242.0.html
ROBERT Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 MOJA AUDICA MA 190000TYŚ KM. KUPIŁEM JAK MIAŁA 180000TYŚ. ZALAŁEM FULLSYNTETIC I NIC SIE NIE DZIAŁO SILNIK SZCZELNY I CO WY NA TO ciekawe po co Ci tam FULL :polew: :polew: Bo to "MOCNY FULL" w końcu 190000TYŚ km to = 190 milionów km - nie żle chyba następny wóz będzie z silnikiem [ADP]
wajhman Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Panowie mam mały problemik i pytanko... moje audi przyjechało niedawno z Włoch z przebiegiem 190k i w sklepie polecił mi sprzedawca do mojego przypadku motula 5w40... i stwierdził ze będzie OK!!! jestem jakieś 100 km po wymianie i widzę ze olej na bagnecie już jest brązowy... odkręcam korek, wsadzam palucha, jeżdżę w środku i wyciągam z czarnego palucha z twardego nagaru, tak jakby odchodziły strupy... ....coś niedobrego zaczyna się dziać czy mi się tylko wydaje?
endriuu Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 ha. mogles płukankę zrobić wczesniej np. Motulem Engine Clean - jak niewiadomo co było lane wczesniej. To, że olej robi się czarny po zalaniu jest znakiem, że dobrze spełnia swoją rolę. Po prostu rolą oleju - poza smarowaniem - jest również usuwanie zanieczyszczeń z silnika. Fakt - najczesciej obserwuje sie to w przypadku diesli (tam sa czastki sadzy) ale w brudnym niewiadomoczymzalanym benzyniaku tez moze sie to zdazyc. Ja proponuje abys wczesniej go wymienil po prostu np przy 5000-6000 km. zrob plukanke potem i zalej nowy olej.
wajhman Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 trochę zaniepokoiły mnie te "strupy" odchodzące wewnątrz... mam nadzieje ze nie będzie żadnych gorszych konsekwencji i nie rozszczelni się.... właśnie to był problem ze nie wiadomo czym był zalany wcześniej...
dudek_lu Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Ja bym syntetyka nie zalewał na 100-we. Ale nad semi-synt bym sie zastanowił ( moze nie wypłusze nagaru ). Ale zalanie 15W40 to tego silnika to jakaś masakta
sroka65 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Zależy ile masz przejechane kilometrów, jak masz co najmniej 200000 to polecam ci olej mineralny bo jak wlejesz półsyntetyk to zacznie ci się silnik pocić.
ROBERT Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Zależy ile masz przejechane kilometrów, jak masz co najmniej 200000 to polecam ci olej mineralny bo jak wlejesz półsyntetyk to zacznie ci się silnik pocić. Ja mam ponad 200kkm i leje półsyntetyk LM i nic się nie poci i nie bierze ani grama. Niedawno robiłem nawet płukankę.
Yelo Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Zależy ile masz przejechane kilometrów, jak masz co najmniej 200000 to polecam ci olej mineralny bo jak wlejesz półsyntetyk to zacznie ci się silnik pocić. Olej mineralny nie jest odpowiedni do naszych aut, a do turbo już w ogóle.
malina Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam pytanko czy można bez problemu zmienic olej 15 w 40 na 10 w 40 dodam że na 15 przejechane ok 20 km tylko czy olej się nie zwarzy przy takiej zmianie a cały czas jeżdził na 10 w 40 tylko że za póżno się odwiedziałem
ROBERT Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam pytanko czy można bez problemu zmienic olej 15 w 40 na 10 w 40 dodam że na 15 przejechane ok 20 km tylko czy olej się nie zwarzy przy takiej zmianie a cały czas jeżdził na 10 w 40 tylko że za póżno się odwiedziałem Zrób "płukankę" przy spuszczaniu minerała i zalej semi,tylko w miarę szybko
malina Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 zamierzam zrobić to w tą sobotę ale jak zrobić płukankę
endriuu Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 poszukaj na forum. było tysiac razy. przejrzyj watek "jaki olej do silnika?" w dziale Diesle.
endriuu Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 ktory motul do 2.0 TFSI ? Motul 8100 X-CLEAN 5w-40
Dev Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 CLEAN ??????????????? chyba X-CESS !!!!!!!!
endriuu Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 wg katalogu: Specific 504 00-507 00 5W-30 lub 8100 X-CLEAN 5w-40 :gwizdanie:
Dev Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 wydawało mi sie że 5W40 :> jak cos to sorry
Adas Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 ktory motul do 2.0 TFSI ? Motul 8100 X-CLEAN 5w-40 bedzie dobry ? moge zamawiac ? :gwizdanie: niech ktos potwierdzi jeszcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się