Buba Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 ja dzisiaj kupilem 8100 i bede zmienial na full zobaczymy czy bedzie blow engine
Tomhanks Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witam. Przeglądam wyszukiwarki oleju ( dobierz olej do twojego samochodu ) i wszystkie wskazują na oleje syntetyczne. Obecnie mam zalany pół syntetyk Castrol Magnatec 10w40 i w tym tygodniu zamierzam wymianę oleju. Na jaki olej się zdecydować, co polecacie, czy pozostać przy pół syntetyku. Autko ( A4- B5 ADR ) ma przejechane ponad 200tyś.
Dev Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 chyba nie czytał :wink4: :wink4:[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:50_________________________________________________ ja dzisiaj kupilem 8100 i bede zmienial na full zobaczymy czy bedzie blow engine a na czym jezdziłes wczesniej ???? :kox:
Buba Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 chyba nie czytał :wink4: :wink4:[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:50_________________________________________________ ja dzisiaj kupilem 8100 i bede zmienial na full zobaczymy czy bedzie blow engine a na czym jezdziłes wczesniej ???? :kox: mobil 1 10w40 teraz jst 5w40[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 17:23_________________________________________________no i pierwsza rzecz ktora zaobserwowalem dzisiaj rano po odpaleniu jest taka ze silnik chodzi cichutko, az w szoku bylem i musialem wysiasc z auta. na 10w40 rano po odpaleniu slychac bylo klekotanie przez chwile a teraz wszystko ucichlo. kox
kkrawat Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Panowie - oleje GULF? Konkretnie racing 5w50 albo formula G 5w40 ?? zna ktoś? jakies doświadczenia? W kartach produktu prawie identyczne z Motulem a cena 2x niższa..
endriuu Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 chyba nie czytał :wink4: :wink4:[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:50_________________________________________________ ja dzisiaj kupilem 8100 i bede zmienial na full zobaczymy czy bedzie blow engine a na czym jezdziłes wczesniej ???? :kox: mobil 1 10w40 teraz jst 5w40[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 17:23_________________________________________________no i pierwsza rzecz ktora zaobserwowalem dzisiaj rano po odpaleniu jest taka ze silnik chodzi cichutko, az w szoku bylem i musialem wysiasc z auta. na 10w40 rano po odpaleniu slychac bylo klekotanie przez chwile a teraz wszystko ucichlo. kox silnik zawsze chodzi dużo ciszej jak zalejesz świeży olej. namacalnie dobry olej poznasz po tym ze silnik przestanie go brać
Buba Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 powiem ci ze zawsze jak wymienialem to byla roznica ale nie az taka jak teraz wkurzalo mnie to poranne klekotanie przez kilka sekund ale teraz jest diametralna poprawa, zobaczymy jak sie troche pojezdzi
arturo_84 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 A który bardziej polecacie: MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W/40 CZY VALVOLINE MaxLife 10w/40? Przebieg 158 tyś
gizmo8 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 powiem ci ze zawsze jak wymienialem to byla roznica ale nie az taka jak teraz wkurzalo mnie to poranne klekotanie przez kilka sekund ale teraz jest diametralna poprawa, zobaczymy jak sie troche pojezdzi To przy zmianie z 10w na full syntetyk przestało ci klekotać?? Na forum wyczytałem że właśnie z fulla na semi trzeba zalać żeby przestało klekotać na zimnym... Zakręcony jestem [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2010, 09:47_________________________________________________Ogólnie po przeczytaniu tego wątku dalej jak byłem zielony tak jestem. Niby do turbo polecacie 5w, ja jeżdże na 10w40 mobil, poprzedni właściciel (pozdro Glovash ) śmigał na castrol edge 10w60, (czy to jest full syntetyk??).Z drugiej strony nie wypada zmieniać z 10w na 5w. Na mobilu przejechałem ok 2 tyś km, ile wcześniej auto jeździło na castrolu to nie wiem. Sam nie wiem czy nie pokusić sie na mobila 5w40 ew. motula. czy zostać na tym mobilu 10w. Auto ma nakulane 200 000, przez 5sek klekoczą szklanki (chyba one...) na zimnym po odpaleniu, oleju raczej za wiele nie bierze (po 2tyś stan bez zmian), jest tylko pocenie/wyciek przy napinaczu łańcuszka.... Tak na prawde jedyne co mnie skłania do wymiany to turbawka, bardzo szkodzi jej taki olej mobila 10w40?? Jeżdże raczej spokojnie, czasem tylko ogień rozpalam Jakies sugestie??
Buba Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 powiem ci ze zawsze jak wymienialem to byla roznica ale nie az taka jak teraz wkurzalo mnie to poranne klekotanie przez kilka sekund ale teraz jest diametralna poprawa, zobaczymy jak sie troche pojezdzi fulla na semi trzeba zalać żeby przestało klekotać na zimnym... logicznie rozumujac jest odwrotnie
Cristoforo Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Pany honda civic 1.4 90PS ori przebieg 85tys. śmigana cały czas na 5w50 Mobil 1 co teraz zalać ???
Buba Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Pany honda civic 1.4 90PS ori przebieg 85tys. śmigana cały czas na 5w50 Mobil 1 co teraz zalać ??? 10w40 ten motor nie potrzebuje niewiadomo jakiego smarowania
Cristoforo Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 ale po co przechodzić na pół jesli mozna zostać przy 5w.... tylko jaki 5w40 czy nadal 5w50?
Buba Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 ale po co przechodzić na pół jesli mozna zostać przy 5w.... tylko jaki 5w40 czy nadal 5w50? sorki popiepszylo mi sie, ja bym lał 5w40
Cristoforo Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 może być motul czy coś innego?? midland valvoline
endriuu Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Pany honda civic 1.4 90PS ori przebieg 85tys. śmigana cały czas na 5w50 Mobil 1 co teraz zalać ??? Silniki Hondy powinny śmigać na syntetykach ze spec normą. Motul 8100 Eco-nergy 5W-30 jest do Hond własnie.
kkrawat Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 widze że tu do wszystkiego Motul... masz Audi Motul, masz Honde Motul, masz kosiarke Motul.. :gwizdanie: jak się pytasz o jakis inny olej to cisza..a jak sie spojrzy na karty produktów to Motul zadnego szału nie robi jest wiele porównywalnych i tańszych albo lepszych i w podobnych pieniądzach olei .. Moze najpierw pomysleć i zapytać - co to za Honda i z którego roku?? Eco-nergy to olej do najnowszych silników z normą A5 i nie do każdego silnika sie nadaje..poza tym po co płacić za olej ponad 200pln jak mozna za duzo taniej mieć porównywalne parametry..
Buba Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 gdyby byl taki tragiczny to nikt by na nim nie jezdzil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się