Dev Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 specyfic jest do PD-ka x-cess do do diesla i benzyny do AJL-a wlej x-cess-a :good: ja na tym jezdze :wink4: :wink4:
abc123 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 ok. Zastanwiam się nad MOTUL 8100 X-CESS 5W40, czy będzie odpowiedni dla mojego 1.8 ADR 125km. Zostaję przy full suntetyku napewno, tylko czy ten olej będzie ok??
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 do silnika Twojego auta pasi 10 i 5W-40
mas0n Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 czy do 1.6 benzyna olej motul styntetyk 5W-40 będzie zbyt gęsty?
mas0n Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Teraz jest Castrol 10W 40. Czyli chyba troche rzadszy. Dlatemu pytam...
ROBERT Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Teraz jest Castrol 10W 40. Czyli chyba troche rzadszy. Dlatemu pytam... :polew:
abc123 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Motul 8100 X-Cess 5w40 zakupiony, zalejemy i zobaczymy Dzięki za odpowiedzi
sołtys85 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 specyfic jest do PD-ka x-cess do do diesla i benzyny do AJL-a wlej x-cess-a :good: ja na tym jezdze :wink4: :wink4: Oliwa od dzika zakupiona i zalana. Poprzedni olej jaki wylałem 0w/40 mobila zakpuiony od jednego z forumowiczy okazał sie totalną podróba. Po 12kkm wylałem taki asfalt, że dieslowski chyba jaśniejszy jest. Dodatkowo na ciepłym, mocno rozgrzanym silniku zaczynała mi stukać szklanka. Na motulu aktualnie jest ok silnik jakby ciszej pracował i szkalnaka jak narazie cicho. Silnik zachowuje się tak samo na motulu 5w/40 jak i na mobilu 0w/40 tylko oryginalnym. Za 10 tyg następna zmiana oleju więc dam znać jak będzie wyglądała po wymianie. Pierwszy raz dałem sie naciać na trefną oliwę i teraz wiem, że trzeba z tym bardzo uważac. Bo szlak mnie trafia jak pomyślę czym katowałem swój motor i turbinę przez tyle tysięcy.
djsuchy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czytam i czytam i nie wiem czy to już było, wiec zachęcam do przeczytania, bo naprawdę ciekawa lektura: http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf
ROBERT Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czytam i czytam i nie wiem czy to już było, wiec zachęcam do przeczytania, bo naprawdę ciekawa lektura: http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf Widocznie za mało czytałeś , było już nie raz
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 ten link zapodałem na forum juz miesiac temu :rolleyes: :rolleyes:
ROBERT Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 ten link zapodałem na forum juz miesiac temu :rolleyes: :rolleyes: a ja może z pół roku temu
djsuchy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czytam i czytam i nie wiem czy to już było, wiec zachęcam do przeczytania, bo naprawdę ciekawa lektura: http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf Widocznie za mało czytałeś , było już nie raz To nie jest chyba powód do narzekania, a dowodzi że google nie umarło, a nie nabijać licznik wiadomości Ale juz mniejsza z tym, bo u mnie też zbliża się wymiana oleju, i mam dylemat czy Motul 8100 X-cess 5W40 czy Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40? A może Mobil 1 5w50? Do tej pory zalany Total 5w40.
djsuchy Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Eh chyba jednak zdecyduję się na tego Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40, bo poczytałem karty charakterystyk i jednak Liqui Moly lepiej wypada we wskaźnikach lepkości.
?agi Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jak tylko masz dostep to Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 . Ja nie mialem i zalazlem Volvoline
sołtys85 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jaką macie temperatrę oleju podczas pracy silnika najbardziej interesują mnie wypowiedzi włascieieli silników benzynowych. Ja obecnie mam podczas trasy niecałe 100*C ale w jeździe moiejskiej w dużych korkach dochodzi nawet ponad delikatnie 100*C. Na mobilu ta sytuacja miała miejsce tylko w lato natomiast na motulu znacznie częsciej temp wychodzi ponad stówę mino ujemnych temperatur.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 100stopni to normalna temp. pracy, jak jezdze po miescie to mam ok 90, trasa 100-110 w zaleznosci od temp na zewnatrz
sołtys85 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 100stopni to normalna temp. pracy, jak jezdze po miescie to mam ok 90, trasa 100-110 w zaleznosci od temp na zewnatrz To z jakimi prędkościami poruszasz sie na trasie jak masz aż tak wysoką temp. Jak jadę na trasie to mam w zabudowanym +30km/h niż dozwolona i poza zabudowanym jakies 140-150km/h zależnie od warunków i mam temp do 100*C a dopiero w mieście wskazówka wychodzi delikatnie ponad 100*C ale z jakiś milimetr może. Gdzie znajduje sie czujnik temp oleju? Gdzieś przy chodniczce może? Padają one?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się