damian audia4 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 witam posiadam audi a4 b7 2,0 bpw quattro 2006 rok auto ma przejechane 420000 tys . i oprócz wtrysów i wyciecia dpf i zaslepienia ,nic nie było robione.A bzdury ze 2,0 sa złe silniki.to pisza ci co nie maja pojecia o autach.normalna aksploataca wymiany filtrów i oleju i jezdzic.pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Wyjatki tylko potwierdzają regułę, powinieneś się cieszyć że trafił Ci się rodzynek
piotrsob1 Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 No moja ma przejechane 176 kkm i puki co jeździ , ale od 2008 jak ją mam, na nieeksploatacyjne naprawy poszło z 8 k PLN-ów I jeszcze parę rzeczy trzeba by zrobić , wałek rozrządu, szklanki , tulejowanie gniazd pompek w głowicy .... Nie chce mi się rozpisywać jak chcesz to poczytaj sobie tutaj :
damian audia4 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Opublikowano 23 Lipca 2017 a na silniku pisze ci made in germany? czy polen??
piotrsob1 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) To wychodzi że chyba część BPW jednak robili w Niemczech i a Ty jesteś w czepku urodzony Albo ktoś wymieniał głowicę i założył od PD-ka 1,9 ze starszej produkcji .... Zakładam że to Germany odczytałeś z głowicy ..... Na bloku silnika też znalazłeś Made in germany ? Edytowane 24 Lipca 2017 przez piotrsob1
DanielMod Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: To wychodzi że chyba część BPW jednak robili w Niemczech i a Ty jesteś w czepku urodzony Albo ktoś wymieniał głowicę i założył od PD-ka 1,9 ze starszej produkcji .... Zakładam że to Germany odczytałeś z głowicy ..... Na bloku silnika też znalazłeś Made in germany ? Widzę właśnie że cześć osób ma Germany tak jak ja ? a większa część Polen Polkowice ? ciekawy jestem czy faktycznie ma to jakieś odniesienie do awaryjności motorowni?? Jak na razie mój 200 konny BPW dzielnie znosi 1.7 bara, ale wałek i szklanki są do zmiany,graty już kupione czekają na mój czas ;-) Po tym zabiegu dmucham 2 bary, zobaczymy co na to biedne BPW ?
BartoszBB Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 4 godziny temu, danielstol napisał: Widzę właśnie że cześć osób ma Germany tak jak ja ? a większa część Polen Polkowice ? ciekawy jestem czy faktycznie ma to jakieś odniesienie do awaryjności motorowni?? Jak na razie mój 200 konny BPW dzielnie znosi 1.7 bara, ale wałek i szklanki są do zmiany,graty już kupione czekają na mój czas ;-) Po tym zabiegu dmucham 2 bary, zobaczymy co na to biedne BPW ? I to wszystko na seryjnej turbawce?
DanielMod Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Godzinę temu, BartoszBB napisał: I to wszystko na seryjnej turbawce? Nie to jest nie możliwe akurat na serii max 170 :-) U mnie jest turbo GTB + FMIC . Zapraszam
maquuu Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Witam. Niestety padła mi pompa oleju w moim 2.0Tdi BPW przez co prawdopodobnie zatarł się silnik wraz z turbiną.. Tak czytam i czytam o tych swapach na BKD i nikt nic nie piszę czy z BPW też można ?? W zasadzie zgłupiałem bo nie wiem czy kupować nowy BPW i ewentualnie zmieniać pompo oleju czy może właśnie szukać BKD tylko z jakiego samochodu żeby to pasowało ??
damian audia4 Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 witam to sprawdzałes wałek i szklanki?
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 6 godzin temu, maquuu napisał: Witam. Niestety padła mi pompa oleju w moim 2.0Tdi BPW przez co prawdopodobnie zatarł się silnik wraz z turbiną.. Tak czytam i czytam o tych swapach na BKD i nikt nic nie piszę czy z BPW też można ?? W zasadzie zgłupiałem bo nie wiem czy kupować nowy BPW i ewentualnie zmieniać pompo oleju czy może właśnie szukać BKD tylko z jakiego samochodu żeby to pasowało ?? BKD nie podejdzie zamiast BPW bo to 16V i za dużo roboty i gratów by to się opłacało Ale jest lepsze wyjście Swapujesz słupek od AVF-a lub AWX-a , ubierasz go w osprzęt od BPW , wywalasz DPF , u dobrego tunera robisz program pod te graty i małym kosztem masz wreszcie niezawodne auto Praktycznie wszystko ( może a wyjątkiem miski olejowej ) pasi P&P, musisz tylko poszukać dobrego serca , najlepiej jeszcze w jakimś Angliku z rozsądnym przebiegiem Tutaj masz cały temat o tym : https://a4-klub.pl/topic/349424-zmiana-silnika-20tdi-bpw-na-19-tdi-avf/
maquuu Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Zaproponowałeś ciekawe rozwiązanie tylko boję się że mój mechanik może nie podołać temu zadaniu żeby tak rzeźbić, on tego programu na pewno nie zrobi a nie wiem gdzie mógłbym zrobić taki program.. Czyli jak dobrze rozumiem wymieniam tylko słupek, osprzęt idzie z tego co już mam i zmieniam tylko program i jeździ tak?
BartoszBB Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 32 minuty temu, maquuu napisał: Zaproponowałeś ciekawe rozwiązanie tylko boję się że mój mechanik może nie podołać temu zadaniu żeby tak rzeźbić, on tego programu na pewno nie zrobi a nie wiem gdzie mógłbym zrobić taki program.. Czyli jak dobrze rozumiem wymieniam tylko słupek, osprzęt idzie z tego co już mam i zmieniam tylko program i jeździ tak? Dokładnie sam tak mam u siebie. Tylko poszukaj zadbanego silnika którego będziesz najlepiej wcześniej mógł odpalić ,usłyszeć czy nawet przejechać się byś nie miał pózniej z nim problemów.
maquuu Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) no dobra ale ten AVF to 1.9 jak to się ma później do mocy, będzie taka sama?? I pytanie czy z multitroniciem będzię współpracować bez problemu ?? Edytowane 26 Lipca 2017 przez maquuu
piotrsob1 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 5 godzin temu, maquuu napisał: no dobra ale ten AVF to 1.9 jak to się ma później do mocy, będzie taka sama?? I pytanie czy z multitroniciem będzię współpracować bez problemu ?? Ten 1,9 spokojnie po programie i usunięciu DPF-a będzie miał 140 KM a może i trochę więcej A niby dlaczego z multi miał by nie pracować ? Na PW wyślę Ci numer tel. do tunera który robił program w moim BPW, porozmawiaj z nim, powiedz co chcesz zrobić to Ci powie czy się podejmie i jakie koszta przewiduje
stfan342 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dnia 23.07.2017 o 09:10, damian audia4 napisał: witam posiadam audi a4 b7 2,0 bpw quattro 2006 rok auto ma przejechane 420000 tys . i oprócz wtrysów i wyciecia dpf i zaslepienia ,nic nie było robione.A bzdury ze 2,0 sa złe silniki.to pisza ci co nie maja pojecia o autach.normalna aksploataca wymiany filtrów i oleju i jezdzic.pozdrawiam Hej, od 2,5 roku posiadam BPW rocznik 2007, kupiony z przebiegiem 179000 teraz ma 242000 i żadnych problemów. Oczywiście po zakupie wymieniony rozrząd wraz z imbusem i gniazdem. Także wygląda na to że można trafić dobre egzemplarze. Jak kolega Musashi zaznaczył zależy to na pewno od tego jak samochód był eksploatowany. No ale nie sprawdzałem czy silnik made in Poland czy Germany
damian audia4 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Dnia 2.08.2017 o 20:01, stfan342 napisał: Hej, od 2,5 roku posiadam BPW rocznik 2007, kupiony z przebiegiem 179000 teraz ma 242000 i żadnych problemów. Oczywiście po zakupie wymieniony rozrząd wraz z imbusem i gniazdem. Także wygląda na to że można trafić dobre egzemplarze. Jak kolega Musashi zaznaczył zależy to na pewno od tego jak samochód był eksploatowany. No ale nie sprawdzałem czy silnik made in Poland czy Germany wszysto zalezy jak sie dba o auto. Oleje i tak dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się