Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2,0 bpw


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam posiadam audi a4 b7 2,0 bpw quattro 2006 rok auto ma przejechane 420000 tys . i oprócz wtrysów  i wyciecia dpf i zaslepienia ,nic nie było robione.A bzdury ze 2,0 sa złe silniki.to pisza ci co nie maja pojecia o autach.normalna aksploataca wymiany filtrów i oleju i jezdzic.pozdrawiam

Opublikowano

Wyjatki tylko potwierdzają regułę,  powinieneś się cieszyć że trafił Ci się rodzynek :)

Opublikowano

a twoja jak sie trzyma?

 

Opublikowano

No moja ma przejechane 176 kkm i puki co jeździ , ale od 2008 jak ją mam, na nieeksploatacyjne  naprawy poszło z 8 k PLN-ów :decayed:

I jeszcze parę rzeczy trzeba by zrobić , wałek rozrządu, szklanki ,  tulejowanie gniazd pompek w głowicy ....

Nie chce mi się rozpisywać jak chcesz to poczytaj sobie tutaj :

 

Opublikowano

a na silniku pisze ci made in germany? czy polen??

 

Opublikowano

Mój jest Made in Poland :decayed:

Opublikowano (edytowane)

To wychodzi że chyba część BPW jednak robili w Niemczech i a Ty jesteś w czepku urodzony :decayed:

Albo ktoś wymieniał głowicę i założył od PD-ka 1,9 ze starszej produkcji ....

Zakładam że to Germany odczytałeś z głowicy .....

Na bloku silnika też znalazłeś Made in germany ? :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
11 godzin temu, piotrsob1 napisał:

To wychodzi że chyba część BPW jednak robili w Niemczech i a Ty jesteś w czepku urodzony :decayed:

Albo ktoś wymieniał głowicę i założył od PD-ka 1,9 ze starszej produkcji ....

Zakładam że to Germany odczytałeś z głowicy .....

Na bloku silnika też znalazłeś Made in germany ? :naughty:

Widzę właśnie że cześć osób ma Germany tak jak ja ? a większa część Polen Polkowice ? ciekawy jestem czy faktycznie ma to jakieś odniesienie do awaryjności motorowni?? Jak na razie mój 200 konny BPW dzielnie znosi 1.7 bara, ale wałek i szklanki są do zmiany,graty już kupione czekają na mój czas ;-) Po tym zabiegu dmucham 2 bary, zobaczymy co na to biedne BPW ? 

Opublikowano
4 godziny temu, danielstol napisał:

Widzę właśnie że cześć osób ma Germany tak jak ja ? a większa część Polen Polkowice ? ciekawy jestem czy faktycznie ma to jakieś odniesienie do awaryjności motorowni?? Jak na razie mój 200 konny BPW dzielnie znosi 1.7 bara, ale wałek i szklanki są do zmiany,graty już kupione czekają na mój czas ;-) Po tym zabiegu dmucham 2 bary, zobaczymy co na to biedne BPW ? 

I to wszystko na seryjnej turbawce?

Opublikowano
Godzinę temu, BartoszBB napisał:

I to wszystko na seryjnej turbawce?

Nie to jest nie możliwe akurat na serii max 170 :-) U mnie jest turbo GTB + FMIC . Zapraszam 

 

Opublikowano

Witam. Niestety padła mi pompa oleju w moim 2.0Tdi BPW przez co prawdopodobnie zatarł się silnik wraz z turbiną.. Tak czytam i czytam o tych swapach na BKD i nikt nic nie piszę czy z BPW też można ?? W zasadzie zgłupiałem bo nie wiem czy kupować nowy BPW i ewentualnie zmieniać pompo oleju czy może właśnie szukać BKD tylko z jakiego samochodu żeby to pasowało ?? 

Opublikowano

witam to sprawdzałes wałek i szklanki?

 

Opublikowano
6 godzin temu, maquuu napisał:

Witam. Niestety padła mi pompa oleju w moim 2.0Tdi BPW przez co prawdopodobnie zatarł się silnik wraz z turbiną.. Tak czytam i czytam o tych swapach na BKD i nikt nic nie piszę czy z BPW też można ?? W zasadzie zgłupiałem bo nie wiem czy kupować nowy BPW i ewentualnie zmieniać pompo oleju czy może właśnie szukać BKD tylko z jakiego samochodu żeby to pasowało ?? 

BKD nie podejdzie zamiast BPW bo to 16V i za dużo roboty i gratów by to się opłacało :naughty:

Ale jest lepsze wyjście :)

Swapujesz słupek od AVF-a lub AWX-a , ubierasz go w osprzęt od BPW , wywalasz DPF , u dobrego tunera robisz program pod te graty i małym kosztem masz wreszcie niezawodne auto :D

Praktycznie wszystko ( może a wyjątkiem miski olejowej ) pasi P&P, musisz tylko poszukać dobrego serca , najlepiej jeszcze w jakimś Angliku z rozsądnym przebiegiem :hi:

Tutaj masz cały temat o tym :

https://a4-klub.pl/topic/349424-zmiana-silnika-20tdi-bpw-na-19-tdi-avf/

Opublikowano

Zaproponowałeś ciekawe rozwiązanie tylko boję się że mój mechanik może nie podołać temu zadaniu żeby tak rzeźbić, on tego programu na pewno nie zrobi a nie wiem gdzie mógłbym zrobić taki program..  

Czyli jak dobrze rozumiem wymieniam tylko słupek, osprzęt idzie z tego co już mam i zmieniam tylko program i jeździ tak?

Opublikowano
32 minuty temu, maquuu napisał:

Zaproponowałeś ciekawe rozwiązanie tylko boję się że mój mechanik może nie podołać temu zadaniu żeby tak rzeźbić, on tego programu na pewno nie zrobi a nie wiem gdzie mógłbym zrobić taki program..  

Czyli jak dobrze rozumiem wymieniam tylko słupek, osprzęt idzie z tego co już mam i zmieniam tylko program i jeździ tak?

Dokładnie sam tak mam u siebie. Tylko poszukaj zadbanego silnika którego będziesz najlepiej wcześniej mógł odpalić ,usłyszeć czy nawet przejechać się byś nie miał pózniej z nim problemów.

Opublikowano (edytowane)

no dobra ale ten AVF to 1.9 jak to się ma później do mocy, będzie taka sama?? 

I pytanie czy z multitroniciem będzię współpracować bez problemu ??

Edytowane przez maquuu
Opublikowano
5 godzin temu, maquuu napisał:

no dobra ale ten AVF to 1.9 jak to się ma później do mocy, będzie taka sama?? 

I pytanie czy z multitroniciem będzię współpracować bez problemu ??

Ten 1,9 spokojnie po programie i usunięciu DPF-a będzie miał 140 KM a może i  trochę więcej :decayed:

A niby dlaczego z multi miał by nie pracować ?

Na PW wyślę Ci numer tel. do tunera który robił program w moim BPW, porozmawiaj z nim, powiedz co chcesz zrobić to Ci powie czy się podejmie i jakie koszta przewiduje :D

Opublikowano
Dnia 23.07.2017 o 09:10, damian audia4 napisał:

witam posiadam audi a4 b7 2,0 bpw quattro 2006 rok auto ma przejechane 420000 tys . i oprócz wtrysów  i wyciecia dpf i zaslepienia ,nic nie było robione.A bzdury ze 2,0 sa złe silniki.to pisza ci co nie maja pojecia o autach.normalna aksploataca wymiany filtrów i oleju i jezdzic.pozdrawiam

Hej, od 2,5 roku posiadam BPW rocznik 2007, kupiony z przebiegiem 179000 teraz ma 242000 i żadnych problemów. Oczywiście po zakupie wymieniony rozrząd wraz z imbusem i gniazdem. Także wygląda na to że można trafić dobre egzemplarze. Jak kolega Musashi zaznaczył zależy to na pewno od tego jak samochód był eksploatowany. No ale nie sprawdzałem czy silnik made in Poland czy Germany:decayed:

Opublikowano
Dnia 2.08.2017 o 20:01, stfan342 napisał:

Hej, od 2,5 roku posiadam BPW rocznik 2007, kupiony z przebiegiem 179000 teraz ma 242000 i żadnych problemów. Oczywiście po zakupie wymieniony rozrząd wraz z imbusem i gniazdem. Także wygląda na to że można trafić dobre egzemplarze. Jak kolega Musashi zaznaczył zależy to na pewno od tego jak samochód był eksploatowany. No ale nie sprawdzałem czy silnik made in Poland czy Germany:decayed:

wszysto zalezy jak sie dba o auto. Oleje i tak dalej

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...