wojziom8 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Witam. Pacjent 2.5TDI AKE 180km quattro. Po remoncie glowic, poskladaniu wszystkiego, ustawieniu rozrzadu i kąta wtrysku według znakow silnik nie dziala. Uklad odpowietrzony kilka razy, zero bledow. Po kreceniu rozrusznikiem przez ok 4s, silnik odpali pochodzi przez ok 4s trzymajac niskie obroty (450obr/min) po czym obroty podskocza do ok 600obr/min i silnik gasnie. Na plaku silnik pracuje tak jak powinien, wkreca sie na obroty, reaguje na gaz ale po odstawieniu plaka od razu gasnie. Ma ktos jakiś pomysł co moze byc nie tak??
wieczmar Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Wydaje mi sie ze nadal masz go zapowietrzonego. To sa mo u mnie za kazdym razem bylo gdy musialem zdjac chociazby przelewy paliwowe. Sekretem pompy VP44 jest to ze przy pewnym polozeniu po rozszczelnieniu ukladu paliwo cofa sie tak ze nawet ucieka z filtra. Jedyne co mi pomoglo to skombinowana pompka zeby zaciagnac paliwo z baku i podac do pompy zalozona w obwod zasilajacy przy filtrze paliwa. Czyli pompujesz a potem na czas krecenia trzeba sprawdzac przy kazdym wtrysku luzujac przewod wys. cisnienia czy dochodzi paliwo. 2.5 TDI jest kaprysne na zapowietrzenie nie wspominajac nawet szkodliwosci pecherzykow powietrza na zywotnosc pompy wtryskowej. Operacje trzeba przeprowadzic w 2 osoby. Moze trwac nawet i 30 min. Wazne zeby nie krecic rozrusznikiem dluzej niz pare sekund - szkoda pompy VP44. Zatem krecisz, patrzysz czy poszlo paliwo na wtrysk nr 1. Zatrzymujesz krecenie. Pompujesz reczna pompka. I znowu krecisz patrzac czy mokro przy 1 wtrysku. Potem kolejny wg ponizszego. Kolejnosc wtrysku: 1-4-3-6-2-5
wojziom8 Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Pompa była odpowietrzana kilka razy. Na przewodach nie ma nawet drobnego pecherzyka powietrza. Kiedys tez rozbierałem przewody paliwowe i nie było problemow z odpaleniem. Tak samo przy wymianie przelewow auto odpalalo bez problemu.
GOLI Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Podłączyłeś kompa? Jakie błędy? Jeżeli 00550 to masz zły kąt wtrysku i nie zapalisz
wojziom8 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Pierwsze co zrobilem to podlaczylem kompa - zero bledow.
majkel_majki Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Poluzuj przewody ciśnieniowe przy wtryskach i zakręć rozrusznikiem aż siknie paliwo (uwaga na oczy i ubrania!), ja zazwyczaj luzuję po 2 na głowicę w trzech turach.
GOLI Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 A próbowałeś podać prąd na bezpiecznik nr.28 i wtedy na plaku odpalać?
wojziom8 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 GOLI nie probowałem, jesli to zadziała to co to bedzie oznaczac??
wojziom8 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Mechanik zauwazyl ze walki były przestawione o 1 zab wzgledem wału. Po korekcie auto odpalilo ale bardzo kopciło na siwo i wogole nie miało mocy. Teraz trzeba dlugo krecic aby odpalilo i raz załapie i od razu zgasnie albo odpali i kopci, nie ma mocy i po chwili gasnie.
GOLI Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) Czyli jednak rozrząd nie do końca był ustawiony. Teraz znów masz kąt wtrysku do ustawienia A ten sposób z bezpiecznikiem 28 to odpowietrzanie układu paliwowego (niskie ciśnienie) Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez GOLI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się