k03nrAd4lvarob6 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Witam, w moim aucie pojawił się problem: zauważyłem że auto powyżej 2tys obr się Dławi, turbo dziura przy wyprzedzaniu ( aż strach) jeżdżę do 2200obr bo inaczej głośno świszczy.. dodam że auto było kupione od kolegi więc Pewniak, świeżo po wymianie rozrządu, auto dostało ostatnio w prawy wydech więc może coś się gdzieś rozszczelniło Brak LPG, silnik i turbo suche Turbo po regeneracji więc igła
aiwer Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Mam podobnie z tym, że u mnie jak tyko zacznie tak świstać to zaraz odcina turbinę i słychać taki charakterystyczne upuszczanie powietrza jak bym miał sportowy blow off. Gdzieś wyczytałem,że to może być zawór n75 także to tez sprawdź.
k03nrAd4lvarob6 Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 28 minut temu, aiwer napisał: Mam podobnie z tym, że u mnie jak tyko zacznie tak świstać to zaraz odcina turbinę i słychać taki charakterystyczne upuszczanie powietrza jak bym miał sportowy blow off. Gdzieś wyczytałem,że to może być zawór n75 także to tez sprawdź. No no czasem właśnie taki a'la blow off jest jak dluzej go potrzymam, może jak chłopaki składali przód po wymianie rozrządu to coś źle spasowali
k03nrAd4lvarob6 Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Wpisałem w google zawór DV oraz n75, i znalazłem podobne posty z 2012r :p, ...w miejscu gdzie jest DV (chyba) zauważyłem zapocenie, jutro rano to sprawdzę, Bardzo Dziękuję za podpowiedzi, czekam na więcej bo może ktoś wie coś więcej
k03nrAd4lvarob6 Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Opublikowano 30 Lipca 2017 Zawór DV nie trzyma ciśnienia ... Właśnie moczy się w ropie.... Jeśli nic nieda to może ma ktoś sprzedać ? Z okolic Radomia/Kielc hmmm na już ?:)
k03nrAd4lvarob6 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Okazało się że mechanik nie zakręcił dwóch obejmuje przy Intercoolerze... Wrrr... Do tego na pewno pomogło płukanie zaworu DV... Auto jedzie jak trzeba:) ale czeka na nowy ori DV Bardzo dziękuję za pomoc !!!
aiwer Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 W weekend chciałem zabrać się za czyszczenie tego zaworu. Rozumiem, że żadne moczenie w ropie czy nafcie nie pomoże? Tylko nowy?
MRC_lbn Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Tylko nowy, zawór nie trzyma bo jest uszkodzona membrana a na to ropa nic nie pomożeWysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
aiwer Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Pany, W końcu zabrałem się wymianę DV oraz czyszczenie N75. 1. N75 po wyjęciu okazało się, że w jednym z króćców był syf (taka jakby sparciała guma). Wyczyściłem to, sprawdziłem i jest przepływ powietrza między krótkimi króćcami w obie strony. Między krótkimi a tym długim jest zablokowany przepływ, również w obie strony. Z tego co wyczytałem tak ma być. Skutek czyszczenia -> już mi nie odcina doładowania 2. DV wymieniłem na jakiś zamiennik z allegro. Potrzebowałem części "na już". W starym kompletnie nie działała membrana. Nowy zamiennik po sprawdzeniu działał jak należy. Pytanie tylko czy taki zamiennik może być? Czy fabrycznie były różne rodzaje DV dedykowane do 1.8T (AVJ, BFB, BEX) czy raczej to wszystko to samo? Może ta sprężynka w środku była różna, w sensie bardziej miękka lub na odwrót? Coś jest jeszcze nie tak, bo nie czuć tego "kopa". Nie wiem ile jeździłem z zepsutym DV (on rozumiem odpowiada za utrzymanie ciśnienia doładowania?) ale pamiętam, że turbinę było czuć od powiedzmy 2 tys obr. Teraz są to okolice 2,5 - 3 tys obr.
Łukasz13 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Na serii to jakiego byś "kopa" chciał? zrób logi dynamiczne będzie wiadomo czy wszystko jest ok.
aiwer Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dlatego napisałem kopa w cudzysłowiu Logi będa do końca tygodnia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się