Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie sprzęgło wstawiłeś? Jeśli Twój konfig jest docelowy to może nie ma co wzmacniać, ale już teraz mam moment ograniczony w niskich obrotach żeby oszczędzać skrzynię. A docelowo chcę mieć 500+ ;)

Opublikowano

Fabryczne sprzęgło.

Odpowiednie poprowadzenie momentu zależne od obrotów to zawsze dobra praktyka, nie słyszałem żeby ktokolwiek mówił o tym że 500Nm czy więcej to jakiś problem dla fabrycznej skrzyni.

Opublikowano

Ok dzięki.

Opublikowano

Ile wyniosla naprawa skrzyni ?

Opublikowano
Dnia 31.07.2017 o 16:53, komoornik napisał:

No właśnie, to już na 100% wiem że nie chce turbo od Peruna :)

za bardzo nie masz wyboru, po za tym hybryda hybrydzie nie równa... chyba powinieneś o tym wiedzieć.

Opublikowano
Dnia 1.08.2017 o 10:18, komoornik napisał:

Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia.

na drodze masz wiatr a auta puchną i co ? po za tym IC to nie tylko temperatury.

Opublikowano
2 godziny temu, marcin4x4 napisał:

za bardzo nie masz wyboru, po za tym hybryda hybrydzie nie równa... chyba powinieneś o tym wiedzieć.

Widziałem już wykresy dwóch aut na hybrydzie z Bartpol, oba 330+

 

2 godziny temu, marcin4x4 napisał:

na drodze masz wiatr a auta puchną i co ? po za tym IC to nie tylko temperatury.

No to czekam na korektę.

Mi swego czasu proponował Perun turbo, ale obiecywane było właśnie tylko tyle że przebije 300.

Opublikowano (edytowane)

Jeśli mowa o IHI/K04 mamy minimum 3 wersje hybrydy, minimum bo klienci specjalni mają czasem dostęp do jeszcze innych kół, których na rynku jest za mało by dawać je każdemu.  Najmocniejsza IHI którą miałem w łapach w TFSI wali ponad 400ps. Ponadto stage 2 firmy A to nie to samo co stage 2 firmy B, choć samo pojęcie stage jest bardzo mylne. Modyfikacje są różne a deklarowane moce podaje się na podstawie zastosowanych kół kompresji. 

Kolejna sprawa to tuner, jeden zrobi 300 drugi na tym samym secie 320.

im mniejsza pojemność układu tym większy pressure drop, im większy opór tym gorszy air flow co w efekcie może doprowadzić do wzmożonej pracy turbosprężarki więc i wyższej temperatury. Hybrydy bardzo mocno podbijają temperatury, wystarczy że 2 razy przeciągniesz i już masz bardzo gorąco.  Oba razem brak wyniku na górze. Mówisz że IC nie ma robić mocy tylko zabezpieczać przed puchnięciem, to wyjaśnij mi czemu mały / seryjny IC zimą ma gorszy wynik niż duży latem ?  Zmień sam IC i pojeździj bez korekty to przestaniesz opowiadać takie bajki.

 

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Gdzieś kiedyś wyczytałem ze każde 10 stopni mniej w dolocie to 3%więcej mocy, znajomemu po wymianie intercoolerow w b7 tfsi moment z 460 poszedł na ponad 500NM,ja u siebie mam hybryde od peruna mam 295 KM tuner mówił ze zapas jeszcze spokojnie ma  (perun zrobił  ja na 320,330KM),miałem i soft na 310KM ale już cofalo zaplony na górze z powodu temperatury wiec zostało obniżone do bezpiecznych nastawow. 

Opublikowano

Podsumujmy temat 2.0tfsi w b8.. gowno, ktore slabo sie tuninguje i zre olej ;-)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...