piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) 6 godzin temu, Ralen napisał: No moja akurat była zrobiona git. Nie poczułem różnicy między starą a zregenerowaną turbawką podnosiła się normalnie od 1750 obrotów No może po prostu dostałeś swoją starą turbinę, ładnie wyczyszczoną na zewnątrz jak i w środku , jak do tego nic nie wymieniali z ważnych podzespołów w środku i nic przy tym nie popsuli, to dla czego miała by chodzić gorzej ? Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 moja stara turbina świstała a ta nie świszczy więc zrobili robotę
piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) No to masz farta i trafiłeś na firmę znającą się na robocie i nie puszczającą bubli na rynek Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) No to masz farta i trafiłeś na firmę znającą się na robocie i nie puszczającą bubli na rynek Dobra Piotrze wraacmy do tematu. Moja przepływka jedzie do mnie z reklamacji - reklamacja nie uznana. Nie wiem jeszcze dla czego ale ktoś dostanie Wpier***. Zakładam że napiszą mi że dlatego że była "zaolejona". Ciekawe jakim cudem skoro EGR OFF, Odma OUT. No ale do rzeczy. Skoro już będę miał spowrotem swój przepływomierz, postanowiłem że spróbuję go wyczyścić. Piotrze co Ty na to ? Wykręcę go i psiknę parę razy specyfikiem od Valvoline do czyszczenia EGR i Turbo a później potraktuję kompresorem. Ma to sens i czy będzie OK ? Wyczyściłem w ten sposób dziś tą zastępczą przepływkę i tak jakby odrobinę ożyła bo coś tam zaczęła tubawa na niej dziś pracować ale łapałem notlauf więc ją wymontowałem,. Podczas jej czyszczenia zauważyłem że jeden z drucików wewnątrz (chyba ten ostatni - najcieńszy), jest przerwany. Zakładam że dlatego przepływka nie działa? - to tak na boku tematu... Dajcie opinie. Thx Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Ralen
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Jeżeli niesprawność przepływomierza jest spowodowana jego zabrudzeniem to po umyciu części pomiarowej ( ja myję zmywaczem do odtłuszczania hamulcy ) , powiien zacząć działać prawidłowo Ciśnie się na usta tylko pytanie dla czego on jest brudny ? Bo przecież przy sprawnym filtrze powietrza powinien być czysty jak dupcia niemowlaczka zaraz po umyciu przez mamusię Jeździliśmy bez wkładu filtra? A może był dziurawy, albo niechlujnie zamontowany i niefiltrowane powietrze szło bokiem ? A jakby był do tego był jeszcze zaolejony to może świadczyć o uszkodzeniu wałka rozrządu lub wypaleniu/podparciu któregoś zaworu i wtedy powietrze może się cofać okresowo do przepływki chlapiąc ją olejem z odmy
Ralen Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dnia 20.08.2017 o 17:19, piotrsob1 napisał: No to masz farta i trafiłeś na firmę znającą się na robocie i nie puszczającą bubli na rynek Nie no, filtr wymieniam co ok 10-12 tyś km. Sporo jeździłem więc wymieniałem 4 razy do roku razem z olejem tak mniej więcej. Zakładam MAN'a Ja nie wiem czy przepływka jest zaolejona. Obstawiam że taki będzie powód odrzucenia reklamacji. Bo w zasadzie do czego innego można by się przyczepić... A kojarzysz te druciki wewnątrz? wszystkie powinny być całe tak ? Mam silnik po wymianie, raczej nie powinno być tam problemów. Używana motorówka ma 190 tyś nalotu
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie przypominam sobie by w ori przepływce na wierzchu były jakieś druciki .... Na pewno są w środku i to przez porównywanie prądu płynącego przez nie czy tam spadku napięcia na nich ( w zależności od wykonania ) jest obliczany przepływ powietrza. Jak jeden jest zerwany to przepływka na pewno nie działa Ale jak jest to zamiennik to komp może tego nie widzieć i nie będzie walił błędem Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Zamiennik w sensie jest to ORI zapasowa - używana przepływka. Tak mówię o drucikach wewnątrz. Jeden jest zerwany czyli już wiem że na śmieci. Zobaczymy jak będzie wyglądała moja przepływka którą z reklamacji jutro odbiorę. Dam znać
Ralen Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 Piotrek Bosch stwierdził że przepływka sprawna. Gdzie szukać dalej problemu? N75? Hamulce mi nie osłabły
piotrsob1 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) To zamontuj tą przepływkę co teraz wróciła od Boscha i zrób jeszcze raz dynamicznego loga 003 i 011 (razem ) i zapodaj linka Edytowane 4 Września 2017 przez piotrsob1
Ralen Opublikowano 5 Września 2017 Autor Opublikowano 5 Września 2017 W dniu 4.09.2017 o 22:15, piotrsob1 napisał: To zamontuj tą przepływkę co teraz wróciła od Boscha i zrób jeszcze raz dynamicznego loga 003 i 011 (razem ) i zapodaj linka Jak wyzdrowieję bo mnie zapalenie płuc wzięło za jakiś czas wrócimy do tematu o ile mi mechanik go nie ogarnie wcześniej
Ralen Opublikowano 18 Września 2017 Autor Opublikowano 18 Września 2017 Panowie aktualizacja, temat rozwiązany. Uszkodzony był zaworek sterowania tubro - N75. Podmieniłem sobie na drugi i wszystko jest OKI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się