Langista Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Witam, ktoś potrafi zdiagnozować coś takiego? https://drive.google.com/open?id=0Bzett9lTIhJZMVFtTGllSmwyc0U
koloboro Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 jaki licznik? jak jaeger to najlepiej caly do wymiany na vdoWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Fazii Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Typowy objaw padającego jaegera. Daj foto licznika od frontu to potwierdzę czy to Jaeger. Na 99% tak ponieważ wskazówki w vdo tak szybko nie zmieniają pozycji
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Z tego co czytałem te Jeagery powinny być lepsze (bo są droższe?), to czy jest sens zamiana na VDO?
Fazii Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Jaegery są gorsze. Nie wiem gdzie przeczytałeś, że są lepsze i niby w czym?
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Przeczytałem tylko, że są dużo droższe od vdo, to zasugerowałem tylko, że moga być lepsze, bo ta cena coś musi zawierać..
Fazii Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zawiera promocję w postaci padającego procesora i silniczków
Langista Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 A jak to wygląda z FISem? Jak zakupię już z pełnym FISem to będzie to p&p czy będę musiał coś z kostką grzebać?
Fazii Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 https://www.dropbox.com/s/ewq7saahww0oqcb/Zamiana pół FIS na Full-FIS.pdf?dl=0
Langista Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Poradnik mega, na pewno sie zabiore za coś takiego jak sprawie sobie drugie A4 które będe chciał dopieścić, tutaj chyba tylko zainwestuje w nowy licznik, lub jak wyjdzie taniej to naprawę tego, dzięki wielkie jeszcze raz
Adrian1727 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Witam. Panowie już nie chciałem zaśmiecać forum nowym tematem dlatego piszę tutaj mam nadzieję że ktoś z was może mi pomóc z tym problemem. Mianowicie odkąd kupiłem audi nie działał wskaźnik paliwa, błąd bardzo dobrze znany na forum mianowicie czujnik poziomu paliwa (g), okazyjna wymiana licznika na drugi nie pomogła, pierwsze mrozy, sporadyczne wskazania paliwa 1/2, 0 , 1/1, a później tylko 0. Już kilka razy zabierałem się do tego ale jak nie mogłem odkręcić nakrętki baku to brak czasu. Ostatnio przemyślałem co i jak udało mi się w końcu sposobem odkręcić nakrętkę w bagażniku (ten pierścień czarny) no i za wiele mi to nie dało. Wszystko delikatnie, powoli i tak oto wyciągnąłem płytkę VDO od wskaźnika, nie wiem czy ona się wysunęła czy co innego.. po prostu później nie mogłem znaleźć dla niej miejsca.. wyglądało na to że pływała na luzie bo nawet oporu nie czułem wyciągając tę płytkę. Nie wiem w którym miejscu się znajduje, kosz próbowałem ruszyć, przekręcić ale nie za bardzo chciał iść więc się nie czepiałem żeby nie pogorszyć sytuacji. Patrzyłem zdjęcia na internecie ogólnie pływaków ale nic mi to nie pomogło.. Czy ktoś z was mógłby mnie nakierować gdzie ta płytka powinna "siedzieć" ? Z góry dzięki za odpowiedzi, mam nadzieje że ktoś pofatyguje sie napisać parę zdań na ten temat, bo inaczej dalej będę jeździł ja słowo honoru. Pozdrawiam Oto linki do zdjęć płytki: http://imgbox.com/yMlaVtCZ http://imgbox.com/BOmtG4DQ
Fazii Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Adrian1727 napisał: Witam. Panowie już nie chciałem zaśmiecać forum nowym tematem dlatego piszę tutaj mam nadzieję że ktoś z was może mi pomóc z tym problemem. Mianowicie odkąd kupiłem audi nie działał wskaźnik paliwa, błąd bardzo dobrze znany na forum mianowicie czujnik poziomu paliwa (g), okazyjna wymiana licznika na drugi nie pomogła, pierwsze mrozy, sporadyczne wskazania paliwa 1/2, 0 , 1/1, a później tylko 0. Już kilka razy zabierałem się do tego ale jak nie mogłem odkręcić nakrętki baku to brak czasu. Ostatnio przemyślałem co i jak udało mi się w końcu sposobem odkręcić nakrętkę w bagażniku (ten pierścień czarny) no i za wiele mi to nie dało. Wszystko delikatnie, powoli i tak oto wyciągnąłem płytkę VDO od wskaźnika, nie wiem czy ona się wysunęła czy co innego.. po prostu później nie mogłem znaleźć dla niej miejsca.. wyglądało na to że pływała na luzie bo nawet oporu nie czułem wyciągając tę płytkę. Nie wiem w którym miejscu się znajduje, kosz próbowałem ruszyć, przekręcić ale nie za bardzo chciał iść więc się nie czepiałem żeby nie pogorszyć sytuacji. Patrzyłem zdjęcia na internecie ogólnie pływaków ale nic mi to nie pomogło.. Czy ktoś z was mógłby mnie nakierować gdzie ta płytka powinna "siedzieć" ? Z góry dzięki za odpowiedzi, mam nadzieje że ktoś pofatyguje sie napisać parę zdań na ten temat, bo inaczej dalej będę jeździł ja słowo honoru. Pozdrawiam Oto linki do zdjęć płytki: http://imgbox.com/yMlaVtCZ http://imgbox.com/BOmtG4DQ https://goo.gl/images/rHXpDS tak to w tdi wygląda. Na pewno masz zabudowany ten element Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez Fazii
Adrian1727 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Godzinę temu, Fazii napisał: https://goo.gl/images/rHXpDS tak to w tdi wygląda. Na pewno masz zabudowany ten element Wielkie dzięki kolego W sobotę znów przysiądę do pływaka .. jakbym miał pytania to napiszę tutaj z dołączonymi zdjęciami Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się