przemek2410 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Witam, Mam problem z moim A4 B6 1.8T w lpg, auto łapie muła, ostatnio jechałem 600km i turbo raz dmucha a raz nie. Czasami "sie naprawia" i moc wraca. Ponadto zaobserwowalem, ze silnik nie pali jakby na wszystkie gary na zimnym (ale musi byc tak okolo 20 C na zewnatrz, przy upałach odpala nawet dobrze), cewki wymienione na nowe i swiece. Wiem, ze przyczyn może być wiele dlatego z których grup zrobić logi dynamiczne żeby cos później zdiagnozować?
przem8 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 002+033, 003+020, 115+118 naprawdę tak ciężko poszukać na forum? W pierwszym lepszym temacie o diagnostyce są załączone komplety potrzebnych logów.
przemek2410 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, zrobiłem logi statyczne, możecie zerknąć, co jest nie tak?? Silnik zimny, po odpaleniu nie chodzi na wszystkie gary. 002+033 -> http://vaglog.pl/log-002_033_4oxR7e.html 115-118-> http://vaglog.pl/log-015_118_kOqO3.html Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez przemek2410
zibi0310 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Kolego masz zrobic logi dynamiczne na 3 biegu od 1500 obr do odcinki z pedalem gazu wcisnietym do oporu. Przed kazdym logowaniem kasujesz bledy nawet jak ich nie ma. Kolega napisal Ci ktore logi masz zrobic. Logi dynamiczne polecam robic na rozgrzanym silniku. Jakies bledy wyskakuja? Nie wiem jak Ty te logi statyczne robiles ale sonda nie pracuje Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez zibi0310
przemek2410 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Zrobiłem log na zimnym, bo na zimnym silniku nie pali na wszystkie gary, trzesie silnikiem, jak się rozgrzeje to działa ok. Błędów nie ma. Cewki wymienione i swiece.
przemek2410 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Raz wyskoczył mi błąd grzałki sondy lambda, druga sprawa to ta wylaczajaca sie turbin, ale to logi zrobie dynamiczne.
przemek2410 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Zrobiłem logi dynamiczne, jeśli ktoś może ocenić. Z góry dzięki. http://vaglog.pl/log-003_020_ZRq1v.html http://vaglog.pl/log-115_118_Vh0Om.html http://vaglog.pl/log-002_033_07zTzC9.html
Łukasz13 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Logi na pierwszy rzuc oka wygladaja w miare dobrze, powinno sie je zrobic do odcinki a nie do 4 tys.
Karol Audi A4 B6 1.8T Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Wiem co jest z twoim audi miałem podobnie Zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, chiński ok 30 zł, orginalny 200zł, Jeżdziłem po mechanikach żaden nie potrafił poprawnie go zdiagnozować. Poczytałem na forach i sam doszedłem do tego. Ogolnie to sprawdz również czy nie masz żadnych dziur na odmie i czy nie jest przypchana. Mi wyswietlał się bład 17705,wypadały zapłony losowo na cylindrach, trzesło silnikiem, oroty na lpg łapał 2tyś i spadały na Pb miał podwyższone do 1200 na jałowym Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez Karol Audi A4 B6 1.8T
przemek2410 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2017 U mnie nie ma teraz żadnych błędów, nic nie pokazuje... ewidentnie nie łapie na wszystkie, niekiedy uda mu się odpalić dobrze, a niekiedy nawet zgaśnie. Czy ten zaworek może powodować ze nie pali na wszystkie cylindry?
jacek70 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Gdyby nie palił na któryś cylinder to miałbyś błąd np.wypadania zapłonu. A może to ten zaworek⤵
Karol Audi A4 B6 1.8T Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Dnia 30.08.2017 o 21:03, jacek70 napisał: Gdyby nie palił na któryś cylinder to miałbyś błąd np.wypadania zapłonu. A może to ten zaworek⤵ Ten zaworek co wrzuciles jak sie nie myle jest w innym silniku.
Karol Audi A4 B6 1.8T Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Dnia 30.08.2017 o 20:56, przemek2410 napisał: U mnie nie ma teraz żadnych błędów, nic nie pokazuje... ewidentnie nie łapie na wszystkie, niekiedy uda mu się odpalić dobrze, a niekiedy nawet zgaśnie. Czy ten zaworek może powodować ze nie pali na wszystkie cylindry? Mi przez ten zaworek skakal na obrotach. Wypadaly mi losowo zaplony
jacek70 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Godzinę temu, Karol Audi A4 B6 1.8T napisał: Ten zaworek co wrzuciles jak sie nie myle jest w innym silniku. W 1.8t
przemek2410 Opublikowano 1 Września 2017 Autor Opublikowano 1 Września 2017 To będę go musiał wymontowac i sprawdzic czy jest dobry, albo kupic i wymienić w ciemno.
przemek2410 Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Po 2 wizytach u mechaników, ostatecznie podejrzenie padło na instalację gazową. Podjechałem do mojego gazownika, który pół roku temu zakładał mi nową instalację, okazało się, że puszczał parownik, i auto odpalało na 2 paliwach. Wymieniono mi na nowy poprzedni był KME TUR a założono mi KME Silver. Samochód po dniu pracy na nowym reduktorze, zaczął znowu na zimnym lekko trząść silnikiem ale tylko przez moment. Podjechałem znowu do gazownika i okazało się ze ten nowy tez puszcza..... masakra.., nie wiem czy to taki zbieg okoliczności, czy przez "coś" strzelają tak te parowniki.. słyszał ktoś z Was o takim podobnym przypadku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się