Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 B9] - S4 Avant Black Edition


zwierzakfm

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega nie jechał dzisiaj czasem za mną koło 11 w Worcester koło katedry? Tak mi się zdawało kolor auta i foteli? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dymekn napisał:

Kolega nie jechał dzisiaj czasem za mną koło 11 w Worcester koło katedry? Tak mi się zdawało kolor auta i foteli? Pozdro

Byłem w tych okolicach około 11. Ty masz oznaczenie silnika i quattro z tyłu na klapie? Skęcałeś w  ulice City Walls?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zwierzakfm napisał:

Byłem w tych okolicach około 11. Ty masz oznaczenie silnika i quattro z tyłu na klapie? Skęcałeś w  ulice City Walls?

No dokładnie. Ładnie się prezentowała twoja s-ka. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, dymekn napisał:

No dokładnie. Ładnie się prezentowała twoja s-ka. Pozdrawiam 

Dzieki :) Trzeba kiedys zrobic mini spota gdzies w okolicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2018 o 16:35, zwierzakfm napisał:

Dzieki :) Trzeba kiedys zrobic mini spota gdzies w okolicy :)

Cześć, mógłbyś napisać ile kosztuje utrzymanie S4? Myślę, że nie tylko mnie to zainteresuje.

Ile Twoim zdaniem trzeba zarabiać żeby sobie pozwolić na taki samochód ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Daro32 napisał:

Cześć, mógłbyś napisać ile kosztuje utrzymanie S4? Myślę, że nie tylko mnie to zainteresuje.

Ile Twoim zdaniem trzeba zarabiać żeby sobie pozwolić na taki samochód ;)

Po mojemu jak Cię stać żeby kupić auto za około 300K (w przeliczeniu płacić np. ratę leasingową okolo 6k miesięcznie) to i stać Cię na utrzymanie. Przecież auta nie kupuje się za oszczędności życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamelus_ napisał:

Po mojemu jak Cię stać żeby kupić auto za około 300K (w przeliczeniu płacić np. ratę leasingową okolo 6k miesięcznie) to i stać Cię na utrzymanie. Przecież auta nie kupuje się za oszczędności życia.

Niektórzy oszczędzają kilka lat żeby kupić sobie wymarzony samochód, a s4 b9 nie trzeba brać w leasing bo można już kupić z drugiej ręki np. półtoraroczne 80 000 taniej jak nie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Daro32 napisał:

Niektórzy oszczędzają kilka lat żeby kupić sobie wymarzony samochód, a s4 b9 nie trzeba brać w leasing bo można już kupić z drugiej ręki np. półtoraroczne 80 000 taniej jak nie więcej.

Nie no jasne ale to nadal ponad 200K i zarabiający 3k miesięcznie raczej sobie na takie auto nie może pozwolić. Poza tym nawet kupując za gotówkę (co przy tak drogich autach zazwyczaj nie jest uzasadnione ekonomicznie) raczej nikt nie wydaje oszczędności kilkunastu lat bo to nie inwestycja. Auto za gotówkę kupuje się z oszczędności co najwyżej kilku lat. A żeby odłożyć ponad 200K w 3-4 lata trzeba mieć odpowiedni dochód.

Zmierzam do tego że jest to jeszcze na tyle młode auto że jeśli kogoś stać na zakup to napewno bez problemu je utrzyma w przeciwieństwie np do S4 b6 które jest stosunkowo tanie a utrzymanie niewspółmiernie drogie (poza paliwem mam na myśli odpowiedni serwis i naprawy na częściach odpowiedniej jakości).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2019 o 17:11, Daro32 napisał:

Cześć, mógłbyś napisać ile kosztuje utrzymanie S4? Myślę, że nie tylko mnie to zainteresuje.

Ile Twoim zdaniem trzeba zarabiać żeby sobie pozwolić na taki samochód ;)

Żyję i pracuje w UK, więc nie wiem czy jest sens mówić o utrzymaniu S4, bo będzie miało sie to nijak to PL. Ale skoro jest pytanie...

Auto kosztowało £53k. Przy wpłacie własnej £7k, rata miesięczna wychodzi £560 (kontrakt na 4 lata, PCP, nie leasing, czyli auto jest moje). Pieniądz w UK jest tani (niskie oprocentowanie kredytów), więc nie ma sensu kupować takiego auta za gotówkę, lepiej ją zainwestować w coś innego.

Roczny tzw. road tax - £500

Roczne ubezpieczenie - £500

Spalanie średnie to ok 25mpg czyli 11l/100km. Przy spokojnej jeździe autostradą można zejść do ok. 8,5l/100k. Niech zainteresowanie policzą sobie koszty przy swoich przebiegach.

Serwisu jeszcze nie robiłem, app-ka pokazuje wymianę oleju za 100 dni, koszt liczmy ok. £200-£300 (znając ceny Audi).

Większy serwis (filtry i inne pierdy) za 300 dni (czyli po dwóch latach od zakupu), koszt liczmy ok. £500-£600

Opon też nie wymieniałem, jeszcze dają radę, koła 245/35/R19 93Y. Zainteresowani mogą sobie popatrzeć na ceny opon, w UK średnio £500 za komplet.

 

Pytanie ile trzeba zarabiać też nie do końca ma sens, bo wszystko zależy jakie są inne prywatne/domowe wydatki. Można zarabiac mało, żyć tanio i jeździć RS6 C7, a można zarabiać dużo, mieć duże wydatki i jeździć "tylko" S4 B9.

 

Edytowane przez zwierzakfm
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zwierzakfm napisał:

Auto kosztowało £53k. Przy wpłacie własnej £7k, rata miesięczna wychodzi £560 (kontrakt na 4 lata, PCP, nie leasing, czyli auto jest moje

Sorry ale albo nie umiem liczyć albo coś tu nie gra. Auto kosztowało £53K

48 rat po £560 = £26800

wpłata własna £7000

Razem £33880 a gdzie reszta? Wykup końcowy?

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60 tys Funtów. Mówisz netto czy brutto? Wychodzi jakieś 290 tys zł, u nas podstawa była chyba za 310 tys zł + wspomniane wyposażenie i dochodzimy do 400 tys zł. Jeśli to brutto to ładnie od nas zdziera VW Group i nasz rząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kamelus_ napisał:

Sorry ale albo nie umiem liczyć albo coś tu nie gra. Auto kosztowało £53K

48 rat po £560 = £26800

wpłata własna £7000

Razem £33880 a gdzie reszta? Wykup końcowy?

Tak, albo oddajesz w rozliczeniu za nowe auto.

19 godzin temu, DonDżonson napisał:

60 tys Funtów. Mówisz netto czy brutto? Wychodzi jakieś 290 tys zł, u nas podstawa była chyba za 310 tys zł + wspomniane wyposażenie i dochodzimy do 400 tys zł. Jeśli to brutto to ładnie od nas zdziera VW Group i nasz rząd

Ceny brutto. O ile się nie mylę, w PL jest przecież złodziejski podatek zwany akcyzą, stąd ceny aut powyżej 2.0 są trochę przegięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, zwierzakfm napisał:

Żyję i pracuje w UK, więc nie wiem czy jest sens mówić o utrzymaniu S4, bo będzie miało sie to nijak to PL. Ale skoro jest pytanie...

Auto kosztowało £53k. Przy wpłacie własnej £7k, rata miesięczna wychodzi £560 (kontrakt na 4 lata, PCP, nie leasing, czyli auto jest moje). Pieniądz w UK jest tani (niskie oprocentowanie kredytów), więc nie ma sensu kupować takiego auta za gotówkę, lepiej ją zainwestować w coś innego.

Roczny tzw. road tax - £500

Roczne ubezpieczenie - £500

Spalanie średnie to ok 25mpg czyli 11l/100km. Przy spokojnej jeździe autostradą można zejść do ok. 8,5l/100k. Niech zainteresowanie policzą sobie koszty przy swoich przebiegach.

Serwisu jeszcze nie robiłem, app-ka pokazuje wymianę oleju za 100 dni, koszt liczmy ok. £200-£300 (znając ceny Audi).

Większy serwis (filtry i inne pierdy) za 300 dni (czyli po dwóch latach od zakupu), koszt liczmy ok. £500-£600

Opon też nie wymieniałem, jeszcze dają radę, koła 245/35/R19 93Y. Zainteresowani mogą sobie popatrzeć na ceny opon, w UK średnio £500 za komplet.

 

Pytanie ile trzeba zarabiać też nie do końca ma sens, bo wszystko zależy jakie są inne prywatne/domowe wydatki. Można zarabiac mało, żyć tanio i jeździć RS6 C7, a można zarabiać dużo, mieć duże wydatki i jeździć "tylko" S4 B9.

 

Mniej więcej o taką odpowiedź mi chodziło. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zwierzakfm napisał:

Ceny brutto. O ile się nie mylę, w PL jest przecież złodziejski podatek zwany akcyzą, stąd ceny aut powyżej 2.0 są trochę przegięte.

tak jest. Choć to wydaje mi się i tak sporo mniej nawet doliczając te 18,6 akcyzy, bo raczej masz dość dobrze doinwestowaną wersję. Z ciekawości kojarzysz ile było u was za podstawę S4. Kojarzę że jak konfigurowałem S4 to mi wychodziło coś koło 430 tys a i tak nie brałem wielu rzeczy w stylu B&O, carbonu, adaptacyjnego zawieszenia, czy tych foteli S, a już to by podniosło cenę o kolejne jakieś 20 tys.

Trochę szkoda że teraz będzie to w dieslu?

Ogólnie bardzo fajnie się prezentuje i super kolorek. Ostatnio widziałem w tym kolorze na ulicy i bardzo mi się podobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2019 o 22:00, Daro32 napisał:

Niektórzy oszczędzają kilka lat żeby kupić sobie wymarzony samochód, a s4 b9 nie trzeba brać w leasing bo można już kupić z drugiej ręki np. półtoraroczne 80 000 taniej jak nie więcej.

80k  lub taniej..  Chyba składane z dwóch. Moja A4 B9 jest warta po 3 latach ok. 150k. Do S4 dorzuć jeszcze 50k min. 

 

EDIT: sorry, oczywiście źle zrozumiałem. Chodziło 80k mniej czyli 350k za auto, a to nadal spora suma. Osobiście brać coś takiego za gotówkę to by mi było szkoda przy takiej utracie wartości..



Utrzymanie w Polsce takiej nowej S4 doposażonej sensownie czyli te 430k w zależności od tego jak zagadasz z handlowcem i jaki myk zastosujesz to wydatek ok. 5-6k przy zerowej wpłacie własnej. Jak wpłacisz coś na start to rata będzie niższa w zależności od tego ile wpłacisz. OC/AC ok. 9k/rok. 
RS4 przy wartości ok. 530k odpowiednio 7-8k rata i ok. 11-12k OC/AC. W tym masz pakiet serwisowy poza hamulcami (czyli nic Cię nie interesuje poza wspomnianymi hamulcami). 
Mówimy o opcji gdzie po 3 latach samochodu nie wykupujesz tylko wymieniasz na nowy czyli de facto płacisz tylko za 3-letnie użytkowanie samochodu. 

to tak jak by ktoś był zainteresowany takimi liczbami :)

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kosmita napisał:

nowej S4 doposażonej sensownie czyli te 430k w zależności od tego jak zagadasz z handlowcem

Nie wiem o czym chcesz gadać z handlowcem ale w APL napewno nie o cenie. Ta forma zakupu nie jest rabatowana i ogolnie zupełnie nie opłacalna. Dobra tylko jak chcesz lepsze auto ale nie stać Cię na normalną ratę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kamelus_ napisał:

Nie wiem o czym chcesz gadać z handlowcem ale w APL napewno nie o cenie. Ta forma zakupu nie jest rabatowana i ogolnie zupełnie nie opłacalna. Dobra tylko jak chcesz lepsze auto ale nie stać Cię na normalną ratę.

Kamil, owszem w APL nie ma rabatów. Ale są pewne możliwości zrobienia leasingu operacyjnego z rabatem na samochód, na tych samych warunkach co APL, a tego każdy handlowiec Ci nie powie. Poza tym, nie wiem czy wiesz, są 3 stopnie APL i warunki są zmienne. Więc uwierz mi, że dużo możesz ugrać z dobrym handlowcem jak jesteś poważnym klientem. Inna sprawa, że w BMW jest rabat na Comfort Lease, a i tak finansowanie jest mniej korzystne niż przy tej samej cenie samochodu Audi bez rabatów.

Ponadto bardzo spłycasz temat pisząc: "dobra tylko jak chcesz lepsze auto ale nie stać Cię na normalną ratę". Wszystko zależy od warunków i od tego na czym Ci zależy w danej chwili. Idąc Twoim tokiem myślenia mamy prawilnego (leasing operacyjny) i biedaka (APL). Prawilny będzie jeździł średnio doposażoną A4 (7k*36=250k), a biedak RS4 lub dobrze dopchaną A7 340ps) bo tyle samo go wyjdzie rata. Więc sam się zastanów czy to na pewno jest takie zero-jedynkowe.

Ja do tej pory brałem samochody w leasingu operacyjnym, a teraz pierwszy raz na próbę wziąłem Audi w APL. Uwierz, że stać mnie na to żeby taki samochód kupić i za gotówkę jak bym się uparł, ale po prostu nie jest to w żaden sposób opłacalne, aby zamrażać tak duże pieniądze. Dla ludzi, którzy nie muszą "posiadać" samochodu, jest wiele korzyści, dla których APL jest dobry, choćby ta, że płacisz tylko utratę wartości pojazdu i nie musisz się bujać ze sprzedażą. W razie W i tak możesz sobie go wykupić dla siebie albo wymienić na nowszy model.

Podsumowując, mamy tak różne możliwości finansowania samochodu i każda z nich ma swoje plusy i minusy i każdy wybiera to co mu aktualnie pasuje. A sugerowanie, że APL jest dla biedaków jest tak samo poważnym zdaniem jak to, że w ogóle leasing też jest dla biedaków :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kosmita napisał:

A sugerowanie, że APL jest dla biedaków jest tak samo poważnym zdaniem jak to, że w ogóle leasing też jest dla biedaków :)

Źle mnie zrozumiałeś. APL nie jest dla biedaka tylko umożliwia poruszanie się jak napisałeś RS4 w cenie A4 z tym że jest to złudne bo finalnie na tym tracimy (przynajmniej w APL)  Wiadomo że zakup za gotówke jest nie opłacalny ale APL jest wyjątkowo nie korzystny. Liczyłem to na wszystkie strony. Proste wyliczenie.  (Jescze na starych zasadach) Auto wartość 300k 

Zakup klasyczny leasing VW 101%

Rabat na auto 20% (spokojnie do ugrania) czyli zakup z kosztem leasingu około 243 000 zł

Odliczasz podatek i połowę VAT i finalnie auto kosztuje około 178 000 zł. Po trzech latach jego wartoś to około 150 000 zł. Z ostatnią ratą wykupujesz auto na siebie prywatnie. Po pół roku sprzedajesz auto bez podatku na umowe kupna sprzedaży. Auto kosztowało cię około 30 tys.

Ta sama sytuacja kupujesz w APL.

Spłacasz około połowę czyli 150 000 zł odliczasz podatek i polowe VAT co daje 110 000 zł. Oddajesz auto. Kosztowało Cie 110 000 zl. 

Liczone w dużym uproszczeniu ale APL to kit.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...