Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Avant by FrondSide


Frond Side

Rekomendowane odpowiedzi

Lekka mgła, fajny klimat, super zdjęcia ??

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre zdjęcie przy Stopie :brawo:

"Nic nie jedzie, szybkie zdjęcie i spadamy bo się korek robi" ?

Sztos! Pogratulować autka ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, trepek napisał:

Masz malowany przód?

Tylko dokładka s line bo była czarna(zamiennik). A malowałem sam z puszki żeby była pod kolor, bo przód i tak kiedyś wskoczy od eski. Nawet prawie już był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Frond Side napisał:

Nawet prawie już był.

Jak to prawie:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Adam87 napisał:

Jak to prawie:eusathink:

Był w granicach 600zl a gościu pisał ze mną i z kimś jeszcze i chyba tylko prędkość neta zaważyła na tym kto go ma :doh:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przednie błotniki? Tak jakoś odcień inny albo to moje uprzedzenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Frond Side napisał:

Był w granicach 600zl a gościu pisał ze mną i z kimś jeszcze i chyba tylko prędkość neta zaważyła na tym kto go ma :doh:

No to szkoda, że uciekła okazja:beksa:

Godzinę temu, trepek napisał:

A przednie błotniki? Tak jakoś odcień inny albo to moje uprzedzenie :D

Ciężko dobrać srebrny, a jeszcze ciężej pomalować żeby kolor pasował. U nas na firmie czasami pół auta się cieniuje, żeby kolor pasował idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Adam87 napisał:

Ciężko dobrać srebrny, a jeszcze ciężej pomalować żeby kolor pasował. U nas na firmie czasami pół auta się cieniuje, żeby kolor pasował idealnie.

Z tymi srebrnymi to jest zabawa, to prawda. Oddawałem kiedyś A2 do poprawek lakierniczych (samochód po kobiecie, w wielu miejscach różne zarysowania). Myślałem, że będą placki w miejscu malowania ale nic nie widać. Gdyby nie zdjęcia to nie wiedziałbym, gdzie było malowane. Z ciekawości zapytałem się, jak to tak pomalował - odpowiedź była krótka: srebrne trzeba lubieć malować.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubieć to jedno, ale pomalować bez nerwów i dobrze to drugie.

Bo nawet jak ktoś lubi to i tak może malować 5-6 razy a i tak nie zawsze wyjdzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko to prawda i faktycznie któryś przedni błotnik był malowany ale to u poprzednika już nawet o tym zapomniałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMGP0647.DNGIMGP0647.DNGSwap 320/288

Wycieczka do Krynicy morskiej zaowocowała piękną żółtą kontrolka na fisie od klocków hamulcowych, której tak naprawdę się w niedalekim czasie spodziewałem. Klocki strasznie pyliły( nie chciało się patrzeć na felgi:facepalm:) a tarcze po 1km były gorące. Po rozebraniu, oczyszczeniu i ogólnej kontroli wpadła myśl o wrzuceniu czegoś konkretniejszego. Tu podziękowania dla @rs dziadek za zaciski, @Adam-Lewian za części i grupie za wszystkie info których szukałem. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Standardowo żeby nie było lekko tylne jarzma musiałem ciąć ale prawdę mówiąc chyba tak jest nawet szybciej i wygodniej. Prawy przewód i jego łaczenie (od strony baku) był zardzewiały ale metoda na mors’a podziałała, dzięki @Dev, na szczęście po oczyszczeniu klucz do przewodów ładnie się zazębił i można było dokręcić bez sztukowania przewodu sztywnego.

Teraz konkrety, przód:

- Zaciski 320/288 - Niebieskie z palety rala

- Tarcze przod Zimmermann Coat Z 100.1249.20

- Klocki przód FERODO FDB1629

- Tarcze tył Zimmermann Coat Z 100.3310.20

- Klocki tył FERODO FDB1636

- Osłony tarcz tył

- stalowy oplot HEL’a

- płyn hamulcowy ATE SL6 1L

Teraz docieranie i zobaczymy jak duża to różnica bo wizualnie na duży +. Przy okazji minął rok od wymiany oleju także tego… Paczucha od @tomekhxc

Przesiadka z Motula na :

- Ravenol Turbo Vst 5W40 5L

- Filtr oleju MANN-FILTER W940/66 ( miał być W950/4)

 -Płukanka Valvoline Engine Oil System Cleaner

Na koniec parę strzałów:zdjecie:

 

20190521_160449.jpg

20190710_225929.jpg

20190817_071114.jpg

20190817_075835.jpg

20190817_080523.jpg

20190818_124746.jpg

20190818_131512.jpg

20190818_134642.jpg

20190818_151249.jpg

20190818_172616.jpg

20190819_102621.jpg

20190817_081747.jpg

 

 

 

20190820_064441.jpg

20190820_075801.jpg

20190820_115915.jpg

IMGP064611a.JPG

IMGP064711a.JPG

Edytowane przez Frond Side
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hebelki super:ok2:

U mnie też był podobny wybór gdy klocki i tarcze się kończyły:yes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że nie tylko mi się podoba:hi:tylko jeszcze gdzieś powietrze siedzi, odpowietrzylem na krzyż niby sam płyn już leciał i nie wiem czy do wysprzeglika nie zajrzeć bo pedał nie jest tak twardy jak powinien być i na odpalonym lekko wpada w podłogę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Frond Side napisał:

Fajnie że nie tylko mi się podoba:hi:tylko jeszcze gdzieś powietrze siedzi, odpowietrzylem na krzyż niby sam płyn już leciał i nie wiem czy do wysprzeglika nie zajrzeć bo pedał nie jest tak twardy jak powinien być i na odpalonym lekko wpada w podłogę 

Przepuść tył jeszcze raz albo dwa :)

ja  u sobie z 3 razy przepuszczalem bo cały czas pedal lekko wpadał. I za każdym razem poszło powietrze. 

Fajny kolor felg:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Frond Side napisał:

Fajnie że nie tylko mi się podoba:hi:tylko jeszcze gdzieś powietrze siedzi, odpowietrzylem na krzyż niby sam płyn już leciał i nie wiem czy do wysprzeglika nie zajrzeć bo pedał nie jest tak twardy jak powinien być i na odpalonym lekko wpada w podłogę 

Ja zagrzałem układ po swap’ie i odpowietrzyłem jeszcze raz. Zacznij od najdalszego koła. Jak płyn nie uciekł ci ze zbiorniczka to odpowietrzasz bez problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny zestawik, tylny zacisk możesz odpowietrzać w ręce, zablokuj klockami tłoczek, zacisk w rękę i potrząsaj i odpowietrzaj, sprawdzona metoda. Całość jak się się dotrze to będzie ładnie zatrzymywać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...