Quatro7 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Po modyfikacjach moje 3.0 tdi (bkn) ma hamowni wyszło ponad 600 niutonów. Niestety obecne sprzęgło już tego nie wytrzymuje i czasami się ślizga. Jakie najmocniejsze strzegłob pasujące p&p można do tego sinika dostać? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Quatro7
kovallts Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Obecne obic kevlarem? Nie będzie to przypadkiem najprostsze i najtańsze rozwiązanie?Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Quatro7 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Ktoś kto to ogarnie i mniej więcej koszt? Czy trzeba szukaćWysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
kovallts Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Ja nikogo tobie nie polecę sam robiłem u siebie w okolicach Kielc ale nie pamiętam dokładnie gdzie. Płaciłem 250 zł.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 na 600nm kevlar wystarczy w 100%, swoją drogą coś dziwnie dużo tego momentu. chyba każdy kto regeneruje tarcze dysponuje tą okładziną, powinieneś znaleźć bez problemu.
Quatro7 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 znalazłem właśnie kogoś kto obija. właśnie miałem pytać czy kevlar da radę, bo spotkałem się z opinią że nie zawsze daje... dlaczego mówisz że dziwnie dużo? tak pokazała hamownia maha
Quatro7 Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 A czy obicie tarczy na nowo można popsuć?Tzn bo znalazłem jeden warsztat w okolicy, ale słyszałem też opinie nie robią za dotyczyło to dwumasy konkretnie.I się zastanawiam czy oddać im sprzęgło czy lepiej gdzieś wysłaćWysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 W dniu 29.08.2017 o 13:56, Quatro7 napisał: dlaczego mówisz że dziwnie dużo? tak pokazała hamownia maha bo seryjny motor tyle nie wygeneruje, nawet jakbyś miał nowe wtryski. Co z tego że maha ? W dniu 2.09.2017 o 18:59, Quatro7 napisał: A czy obicie tarczy na nowo można popsuć? tam nie ma filozofii. A 2masy to i tak loteria.
Quatro7 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Opublikowano 10 Września 2017 wtryski mam zdrowe - seryjne, zmienione turbo na hybrydę, wolny wydech, no i takie parametry uzyskano po strojeniu. filozofii może i nie ma... ale czy można popsuć okuwanie tarczy?
marcin4x4 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 to zmienia postać rzeczy. Na Twoim miejscu kupiłbym kevlar + docisk sachs performance + rury 57/60 + FMIC 230 Fajnie zacznie oddychać, góra się ładnie podciągnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się