Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie mocne sprzęgło?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Po modyfikacjach moje 3.0 tdi (bkn) ma hamowni wyszło ponad 600 niutonów. Niestety obecne sprzęgło już tego nie wytrzymuje i czasami się ślizga.

Jakie najmocniejsze strzegłob pasujące p&p można do tego sinika dostać?

 

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Edytowane przez Quatro7
Opublikowano

Obecne obic kevlarem? Nie będzie to przypadkiem najprostsze i najtańsze rozwiązanie?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ktoś kto to ogarnie i mniej więcej koszt? Czy trzeba szukać

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja nikogo tobie nie polecę sam robiłem u siebie w okolicach Kielc ale nie pamiętam dokładnie gdzie. Płaciłem 250 zł.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

na 600nm kevlar wystarczy w 100%, swoją drogą coś dziwnie dużo tego momentu.

chyba każdy kto regeneruje tarcze dysponuje tą okładziną, powinieneś znaleźć bez problemu.

Opublikowano

znalazłem właśnie kogoś kto obija.
właśnie miałem pytać czy kevlar da radę, bo spotkałem się z opinią że nie zawsze daje...

dlaczego mówisz że dziwnie dużo? tak pokazała hamownia maha

Opublikowano

A czy obicie tarczy na nowo można popsuć?
Tzn bo znalazłem jeden warsztat w okolicy, ale słyszałem też opinie nie robią za dotyczyło to dwumasy konkretnie.
I się zastanawiam czy oddać im sprzęgło czy lepiej gdzieś wysłać

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 29.08.2017 o 13:56, Quatro7 napisał:

dlaczego mówisz że dziwnie dużo? tak pokazała hamownia maha

bo seryjny motor tyle nie wygeneruje, nawet jakbyś miał nowe wtryski. Co z tego że maha ?

 

W dniu 2.09.2017 o 18:59, Quatro7 napisał:

A czy obicie tarczy na nowo można popsuć?

tam nie ma filozofii. A 2masy to i tak loteria.

Opublikowano

wtryski mam zdrowe - seryjne, zmienione turbo na hybrydę, wolny wydech, no i takie parametry uzyskano po strojeniu.

 

filozofii może i nie ma... ale czy można popsuć okuwanie tarczy?

Opublikowano

to zmienia postać rzeczy. Na Twoim miejscu kupiłbym kevlar + docisk sachs performance + rury 57/60 + FMIC 230

Fajnie zacznie oddychać, góra się ładnie podciągnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...