Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Proszę o analizę logów


MularVFR

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że nie jedzie Ci to jak trzeba. Nie znam się jeszcze na tym ale wydedukowałem że w logach brakuje grupy 002 która pokazała by nam czasy wtrysków. Wysokie korekty lambda prawie +25 czyli uboga mieszanka (pewnie dlatego przepływomierz pokazuje mało). Obstawiał bym problem z zasilaniem paliwa.

Zrobił bym tak:

- logi grupy: 002 i 033 po wcześniejszym skasowaniu błędów, nawet jak ich brak,

- potem ewentualnie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, pod obciążeniem (ja kiedyś sprawdzałem na postoju i mnie chłopaki wyśmiali :D ),

- profilaktycznie szczelność dolotu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, cysiek18 napisał:

Wysokie korekty lambda prawie +25 czyli uboga mieszanka (pewnie dlatego przepływomierz pokazuje mało).

Przepływomierz jest urządzeniem mierzącym i na jego podstawie określana jest dawka paliwa (no plus parę innych rzeczy) która to dawka potem jest korygowana przez sondę lambda w postaci korekt. Także to wysokie korekty są spowodowane brakiem przepływu a nie na odwrót.  Przepływu faktycznie brakuje więc pewnie przepływka ale prowizorycznie sprawdzić szczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zwonko napisał:

Przepływomierz jest urządzeniem mierzącym i na jego podstawie określana jest dawka paliwa (no plus parę innych rzeczy) która to dawka potem jest korygowana przez sondę lambda w postaci korekt. Także to wysokie korekty są spowodowane brakiem przepływu a nie na odwrót.  Przepływu faktycznie brakuje więc pewnie przepływka ale prowizorycznie sprawdzić szczelność.

O widzisz, dedukcja była od d*py strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log turbo jest mało miarodajny bo od 2k RM zamiast 1500. Ale raczej jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do listwy wtryskowej podpinany nanometr i ruszany w trasę by sprawdzić pompę paliwa pod obciążeniem czy starczy na postoju wkręcać silnik na obroty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Kris38 napisał:

na jałowym 4bar powinno być a ile pod obciążeniem ?

Pod pełnym obciążeniem tyle samo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

dziś założyłem nową przepływkę i zrobiłem ponownie logi.

wydaje mi się, że nadal jest za mało na przepływomierzu. postaram się jeszcze sprawdzić szczelność.

http://vaglog.pl/log-115_118_35Kj6i5.html

http://vaglog.pl/log-003_020_GMovg.html

http://vaglog.pl/log-002_033_sQ75FGq.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak dobrze wydedukowałem problem z zasilaniem paliwa :)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dziwne,że z dołu idzie słabo(porównujac z kolegi avj) a od 3tys normalnie. Jadąc na autostradzie na pusto wydusilem z niej 240km/h, więc jesli pompa by niedomagala to raczej było by to trudne prawda? W najbliższym czasie sprawdzę cisnienie na listwie pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...