asadolewski Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Witam w ostatnim czasie mam taki objaw że na biegu jałowym na silniku ciepłym utrzymują się obroty silnika 1000-1200 . Wczoraj rozebrałem całą odmę bo zauważyłem że trójnik jest pękniety wymieniłem Trójnik wraz z zaworkiem kolanko odmy oraz wyczyściłem i wymyłem całe rurki. Generalnie cała odma jest czysta nowa i szczelna do tego wymieniłem również górny Eżektor plus zaworek zwrotny ale nic to wszystko nie pomogło zauważyłem że po ściśnieciu wężyków widocznych na filmie obroty ustają gdzie jeszcze szukać przyczyny?? Podciśnienia posprawdzane kilka wymienionych na nowe bo już poparciały szczelność sprawdzona Pianą "TESTER"nie widać aby gdzieś od góry zasysało lewe powietrze
jacek70 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Jeśli po ściśnięciu wężyka obrotu są stabilne to wino walca może być ten zaworek. U mnie wymiana pomogła.
asadolewski Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 49 minut temu, jacek70 napisał: Jeśli po ściśnięciu wężyka obrotu są stabilne to wino walca może być ten zaworek. U mnie wymiana pomogła. Wczoraj założony nowy zaworek nic nie pomogło.
asadolewski Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Dla pewności czy nowy się nie rozsypał po godzinie zdjąłem wąż z eżektora i na zassysanie się otwiera zaworek, ale na dmuchanie nie ma opcji puszczenia. Edytowane 2 Września 2017 przez asadolewski
jacek70 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Sprawdź zaworem czy w jedna stronę puszcza powietrze a w druga nie. Może padł i puszceza w obie strony ?
mszark Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Chętnie się dowiem co u Ciebie jest przyczyną. Mam podobnie jak się zagrzeje (nie zawsze) i ściskanie tego podciśnienia obniża obroty. Szczelność sprawdzona, zaworek podmieniany, mam sprawny ori i zamiennik. U mnie wtedy pracuje minimalnie przepustnica i ją obstawiam. Nawet przepływka mi wtedy więcej pokazuje. Na jałowym nie jeżdżę więc puki co olałem.
jacek70 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 U mnie membrama w zaworu była dziurawa. Po wymianie zawór ka na nowy problem rozwiązany.
drex87 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Kolego a czemu ty masz przepustnice zamontowana mechanizmem do góry?? Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
asadolewski Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) 4 godziny temu, drex87 napisał: Kolego a czemu ty masz przepustnice zamontowana mechanizmem do góry?? Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Ja jej nie demontowałem więc nie wiem w sumie. Nie tak dawno był alternator robiony możliwe że elektryk coś popiepszył a ja się pierdziele bo nastawnik źle pracuje, lecę do garażu to przerobić. Edytowane 3 Września 2017 przez asadolewski
asadolewski Opublikowano 3 Września 2017 Autor Opublikowano 3 Września 2017 (edytowane) No to tak w skrócie wracając z garażu. Przepustnica -Poprawiona Zaworek i Eżektor pracuje dobrze jest sprawny bo przy okazji sprawdziłem. Odma od początku do końca jest szczelna Dolot również szczelny wszelkie podciśnienia wymienione na nowe. Na razie żadnej poprawy Zostało mi do sprawdzenia Zawór DV ale czy on mógł by powodować takie objawy?? Na kompie dodam że wyrzuca mi tylko 3 błędy. P1136 Adaptacja mieszanki (DODATNIA) (BLOK 1) Mieszanka za uboga. P0441-System odprowadzania Par - Nieprawidłowy przepływ (ten błąd miałem od początku kupna auta czyli 3.5roku) Oraz 3 błąd to Sondy lambda 2 za katalizatorem dlatego że po prostu w wydechu jej nie ma bo jest DP Edytowane 3 Września 2017 przez asadolewski
asadolewski Opublikowano 4 Września 2017 Autor Opublikowano 4 Września 2017 Panowie temat zamknięty okazało się jednak że winowajcą była ostatnia do sprawdzanie rzecz czyli "Zawór upustowy DV" Po wykręceniu okazało się że z węża od turbiny wyleciała WODA ( nie płyn zwykła woda) , MASŁO W ŚRODKU zawór był zapchany i otwarty w każdej pozycji mało tego po wymontowaniu dosłownie rozleciał się w ręku odleciała kopuła i membrana cała pokruszona. Od razu obdzwoniłem wszystkie Carsy, Teamy ale nie było od ręki zadzwoniłem więc do ASO na Połczyńskiej i tam dostałem nówkę ORI za 180 zł Po zamontowaniu objaw znikł do tego bardzo wyraźnie teraz słychać SYYYK z Turbiny i moc jak by powróciła.
mszark Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Dzięki za trop. A już mi wmawiali, że przepustnica. U mnie się nie rozsypał, ale membrana dziurawa i się nie otwierał+ ciągniecie powietrza podciśnieniem. Po wymianie wszystko jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się