kusy04 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Witam mam pytanie czy na pewno będzie pasować do mojego samochodu ten tłumik środkowy? Samochód a4 b6 1.8t AVJ http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-audi-a4-1-8-t-20v-b6-b7-i6915431205.html
Skopa Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Mam identyczne pytanie . Zastanawiam sie czy bedzie pasowal. Ktos cos doradzi ?
RogeR_B7 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) Kolego z Trzebini, będzie pasował Chyba nawet wiem do jakiego to auta, przyjedz, założymy Edytowane 9 Października 2017 przez RogeR_B7
Łuki28.08 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 A ja zastanawiam się nad takim tłumikiem zamiast środkowego https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3319202015151-TW_TL_106-tlumik-ukladu-wydechowego,scr_dItems.html. Ktoś wypowie się na jego temat ??
muunv Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Masz 1.8T, więc puść prostą rure. Nie baw się w tłumiki
Łuki28.08 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 6 godzin temu, muunv napisał: Masz 1.8T, więc puść prostą rure. Nie baw się w tłumiki nie będzie za głośno ?? mam małe półrocznego syna który jest wożony tym Avantem i nie chciałbym żeby wydech męczył..
muunv Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Raczej nie Jest masa filmikow na yt i na forum z roznymi przerobkami wydechu. Raczej przerobka wydechu wiaze sie ze zwiekszeniem glosnosci... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Łuki28.08 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 miałem tak właśnie zrobione w poprzednim a3 też 1.8T dp i sama rura 2,5" do końcowego ori. i było spoko ale wolałem zapytać jak to jest w przypadku a4
soul87 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) na grupach fb piszą ze wycięcie środkowego zwieksza poziom hałasu (buczenia itp) w trasie. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez soul87
roger18sx Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Też mam taki dylemat z środkowym tłumikiem.W pasku b5 1.8t wyciąłem środkowy bo ważył 15 kg i jak się przejechałem autostradą to go ponownie wspawałem bo szło zwariować. Podejrzewam że w audi może być podobnie choć w stosunku do passata audi jest głośniejsze w serii co jednak w trasie męczy. A ten z intercarsu wygląda ok tylko trzeba dorobić redukcję bo przednia rura jest fi 55.
Łuki28.08 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 U mnie już od silnika idzie dp " i do tego Y 2,5" z kwasu więc teraz tylko zrobić Y z kwasu i spawać dalej te środkowe a końcowe seryjne zostawić(jeszcze zdrowe)
soul87 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 12/21/2017 o 22:58, roger18sx napisał: Też mam taki dylemat z środkowym tłumikiem.W pasku b5 1.8t wyciąłem środkowy bo ważył 15 kg i jak się przejechałem autostradą to go ponownie wspawałem bo szło zwariować. Podejrzewam że w audi może być podobnie choć w stosunku do passata audi jest głośniejsze w serii co jednak w trasie męczy. A ten z intercarsu wygląda ok tylko trzeba dorobić redukcję bo przednia rura jest fi 55. Owszem moim zdaniem seria 1.8t w b6/b7 tez jest dosyć głosna, szczególnie w Q i w Avancie... Jak wytniesz tłumik środkowy w Q to bedziesz miał buczenie 2900-3500 rpm , jak wstawi się tam inny uniwersalny przelotowy to tez może być nie zaciekawie... ori środkowy to jest prosty przelotowy tlumik, ale służy jako tak zwany rezonator (jest specjalnie zestrojony na konkretne częstotliwosci poprzez długość perforowanego docinka ruyr) wytlumia własnie wyżej podany zakres obrotów które są najbardziej uciążliwe w trasie. Końcowe coś tam wyciszają ale moim zdaniem szału tez nie robią. Edytowane 26 Grudnia 2017 przez soul87
Miskov Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Pozwole sobie troche odkopac i wyprostowac... wyciecie srodkowego tlumika i wstawienie tam zwyklego Y pipe nie spowoduje zwiekszenia poziomu halasu - nie na tyle jak to opisano powyzej. Zmiana dzwieku jest przyjemna i raczej nie zauwazalna, nie na tyle aby byla nieprzyjemna. (Na przykladzie mojego 2.0tfsi) jezdze codziennie autostrada - 2.5k-3k rpm poziom glosnosci moze 10% wyzszy niz w serii Podczas jazdy w miescie cos tam slychac ale nie nazwalbym tego buczeniem przy ostrej jezdzie roznica jest wyczuwalna ale w dalszym ciagu nie jest nie przyjemna pzdr
soul87 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) 11 godzin temu, Miskov napisał: Pozwole sobie troche odkopac i wyprostowac... wyciecie srodkowego tlumika i wstawienie tam zwyklego Y pipe nie spowoduje zwiekszenia poziomu halasu - nie na tyle jak to opisano powyzej. Zmiana dzwieku jest przyjemna i raczej nie zauwazalna, nie na tyle aby byla nieprzyjemna. (Na przykladzie mojego 2.0tfsi) jezdze codziennie autostrada - 2.5k-3k rpm poziom glosnosci moze 10% wyzszy niz w serii Podczas jazdy w miescie cos tam slychac ale nie nazwalbym tego buczeniem przy ostrej jezdzie roznica jest wyczuwalna ale w dalszym ciagu nie jest nie przyjemna pzdr Q czy ośka dwa - sedan czy avant, to tez ma znaczenie Edytowane 13 Stycznia 2018 przez soul87
Miskov Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 (edytowane) Sedan, Q , silnik BUL jakie ma znaczenie typ napedu i nadwozia do pracy ukl wydechowego? podnna sytuacje przerabialem w zupelnie innym aucie golf mk3 2.0 16v (abf) kolelktor 4-1, decat, sr przelot, tyl przelot - nie dalo sie wytrzymac. Po wymianie koncowego tlumika na nowy seryjny jak rela odjal. Silnik odzywal sie tylko wtedy kiedy powinien Edytowane 13 Stycznia 2018 przez Miskov
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się