Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tłumik środkowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam identyczne pytanie . Zastanawiam sie czy bedzie pasowal. Ktos cos doradzi ?

Opublikowano (edytowane)

Kolego z Trzebini, będzie pasował :) Chyba nawet wiem do jakiego to auta, przyjedz, założymy :)

Edytowane przez RogeR_B7
Opublikowano

A ja zastanawiam się nad takim tłumikiem zamiast środkowego https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3319202015151-TW_TL_106-tlumik-ukladu-wydechowego,scr_dItems.html. Ktoś wypowie się na jego temat ?? 

Opublikowano

Masz 1.8T, więc puść prostą rure. Nie baw się w tłumiki ;)

Opublikowano
6 godzin temu, muunv napisał:

Masz 1.8T, więc puść prostą rure. Nie baw się w tłumiki ;)

nie będzie za głośno ?? mam małe półrocznego syna który jest wożony tym Avantem i nie chciałbym żeby wydech męczył..

Opublikowano

Raczej nie :) Jest masa filmikow na yt i na forum z roznymi przerobkami wydechu. Raczej przerobka wydechu wiaze sie ze zwiekszeniem glosnosci... :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

miałem tak właśnie zrobione w poprzednim a3 też 1.8T dp i sama rura 2,5" do końcowego ori. i było spoko ;) ale wolałem zapytać jak to jest w przypadku a4 ;)

Opublikowano (edytowane)

na grupach fb piszą ze wycięcie środkowego zwieksza poziom hałasu (buczenia itp) w trasie. 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Też mam taki dylemat z środkowym tłumikiem.W pasku b5 1.8t wyciąłem środkowy bo ważył 15 kg i jak się przejechałem autostradą to go ponownie wspawałem bo szło zwariować. Podejrzewam że w audi może być podobnie choć w stosunku do passata audi jest głośniejsze w serii co jednak w trasie męczy. A ten z intercarsu wygląda ok tylko trzeba dorobić redukcję bo przednia rura jest fi 55.

Opublikowano

U mnie już od silnika idzie dp " i do tego  Y 2,5" z kwasu więc teraz tylko zrobić Y z kwasu i spawać dalej te środkowe a końcowe seryjne zostawić(jeszcze zdrowe) 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 12/21/2017 o 22:58, roger18sx napisał:

Też mam taki dylemat z środkowym tłumikiem.W pasku b5 1.8t wyciąłem środkowy bo ważył 15 kg i jak się przejechałem autostradą to go ponownie wspawałem bo szło zwariować. Podejrzewam że w audi może być podobnie choć w stosunku do passata audi jest głośniejsze w serii co jednak w trasie męczy. A ten z intercarsu wygląda ok tylko trzeba dorobić redukcję bo przednia rura jest fi 55.

Owszem moim zdaniem seria 1.8t w b6/b7 tez jest dosyć głosna, szczególnie w Q i w Avancie... 

Jak wytniesz tłumik środkowy w Q to bedziesz miał buczenie 2900-3500 rpm , jak wstawi się tam inny uniwersalny przelotowy to tez może być nie zaciekawie... ori środkowy to jest prosty przelotowy tlumik, ale służy jako tak zwany rezonator (jest specjalnie zestrojony na konkretne częstotliwosci poprzez długość perforowanego docinka ruyr) wytlumia własnie wyżej podany zakres obrotów które są najbardziej uciążliwe w trasie.  

Końcowe coś tam wyciszają ale moim zdaniem szału tez nie robią. 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Pozwole sobie troche odkopac i wyprostowac...

wyciecie srodkowego tlumika i wstawienie tam zwyklego Y pipe nie spowoduje zwiekszenia poziomu halasu - nie na tyle jak to opisano powyzej.

Zmiana dzwieku jest przyjemna i raczej nie zauwazalna, nie na tyle aby byla nieprzyjemna. (Na przykladzie mojego 2.0tfsi)

jezdze codziennie autostrada - 2.5k-3k rpm poziom glosnosci moze 10% wyzszy niz w serii

Podczas jazdy w miescie cos tam slychac ale nie nazwalbym tego buczeniem

przy ostrej jezdzie roznica jest wyczuwalna ale w dalszym ciagu nie jest nie przyjemna

 

pzdr

 

Opublikowano

Miskov masz Q czy ośkę ??

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, Miskov napisał:

Pozwole sobie troche odkopac i wyprostowac...

wyciecie srodkowego tlumika i wstawienie tam zwyklego Y pipe nie spowoduje zwiekszenia poziomu halasu - nie na tyle jak to opisano powyzej.

Zmiana dzwieku jest przyjemna i raczej nie zauwazalna, nie na tyle aby byla nieprzyjemna. (Na przykladzie mojego 2.0tfsi)

jezdze codziennie autostrada - 2.5k-3k rpm poziom glosnosci moze 10% wyzszy niz w serii

Podczas jazdy w miescie cos tam slychac ale nie nazwalbym tego buczeniem

przy ostrej jezdzie roznica jest wyczuwalna ale w dalszym ciagu nie jest nie przyjemna

 

pzdr

 

Q czy ośka

dwa - sedan czy avant, to tez ma znaczenie

Edytowane przez soul87
Opublikowano (edytowane)

Sedan, Q , silnik BUL 

jakie ma znaczenie typ napedu i nadwozia do pracy ukl wydechowego?

 

podnna sytuacje przerabialem w zupelnie innym aucie

golf mk3 2.0 16v (abf)

kolelktor 4-1, decat, sr przelot, tyl przelot - nie dalo sie wytrzymac. Po wymianie koncowego tlumika na nowy seryjny jak rela odjal. Silnik odzywal sie tylko wtedy kiedy powinien

 

 

Edytowane przez Miskov

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...