Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Tryb awaryjny przy 3800obr/min logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z moim audi a4 B6 AWX. Mianowicie auto wpada w not lauf w okolicach 3800obr/min. Przy wyższych biegach gdy wdepnę gaz na max jest lekkie poszarpywanie (około 1350-1700obr). Ostatnio zaślepiłem EGR, wymieniłem wężki podciśnienia i zawór N75.  Co może być przyczyną rozłączania turbiny? Jeżdżę bardzo dynamicznie, praktycznie co tydzień autko przeganiane po expresówkach.  Poniżej załączam logi:

Dynamiczne i statyczne razem:

Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_uYJzG0t.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_0CqC8.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_n9Tod6.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_987G9k.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_P6dev.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_jjv165Q.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_o43ph2U.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_AQTF2.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_7lHg7Vq.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_wU93F.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_l2uon.html

Dynamiczne:

Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log-003_010_011_3Ph94H.html (not lauf)
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_008_l2kr4.html (not lauf)
Grupy 010, 011: http://vaglog.pl/log-011_010_U7MES.html
Grupy 003, 008: http://vaglog.pl/log-008_003_oGwn68m.html
Grupy 003, 011: http://vaglog.pl/log-011_003_NsTJD9f.html

 

Proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze logi. Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Miałem podobnie u siebie ,w pierwszym logu gr11 widać duże przeładowanie prawie 2 bar i dla tego masz not lauf. Raczej turbo do czyszczenia tak jak ja miałem

Możesz jeszcze gruche od turbo odkręcic (dwie nakrętki M6 od dołu) i zobaczyć jak mocno się zacina geometria a moze zdołasz ja rozruszać w ten sposób

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

Hmm... Czyli to prawdopodobnie turbawka daje znać o sobie. Jutro wezmę się  za sprawdzenie gruchy. Przy wymianie wężyków z ciekawości sprawdzałem sztangę (jakiś miesiąc temu) i ciężko ją było ruszyć rękoma. Ruch sztangi był bardzo mały. Jutro zobaczę i dam znać. 

Wyjąłem turbo na stół lecz dzwigienka od zmiennej geometrii chodzi leciutko... Zdemontowałem  również węże od IC,  jest w nich trochę oleju. Na jednej złączce (ta od strony map sensora) jest dosyć wyraźny luz. Króciec od vacu pompy również miał luz (sklejony podpialem). Jutro jeszcze powalczy i przy okazji pojadę zarobić wąż od smarowania turbiny... 

Edytowane przez Bartek2408
Aktualizacja postu
Opublikowano (edytowane)

Zajrzyj jeszcze do filterka w N75, można go przemyć w wodzie lub wymienić na zamiennik(sam filtr).

https://a4-klub.pl/topic/401293-sapiąca-szurająca-turbina-i-notlaufy-bpw/

 

Edytowane przez MariuszKK
Opublikowano

N75 w marcu wymieniony na oryginalny pierburga. Zmienna geometria czysta, sam już nie wiem co może być powodem not laufa?

Opublikowano
W dniu 8.09.2017 o 20:30, Bartek2408 napisał:

N75 w marcu wymieniony na oryginalny pierburga. Zmienna geometria czysta, sam już nie wiem co może być powodem not laufa?

A nie zaczęła przeładowywać po wymianie wężyków ?:naughty:

Opublikowano
W dniu 6.09.2017 o 21:02, Bartek2408 napisał:

Wyjąłem turbo na stół lecz dzwigienka od zmiennej geometrii chodzi leciutko...

nie mogłeś od razu zrobić czyszczenie? u mnie też leciutko chodziła geometria, po rozpołowieniu turbo zero nagaru w środku a jednak w jednym miejscu miała delikatną przycinkę

porównywałem sobie moje logi przed czyszczeniem i sa podobne do twoich

u nie po czyszczeniu wartości w BS się zmniejszyły w pozycji ON z 1193mbar na 1099mbar

Opublikowano (edytowane)

Turbo wyczyszczone. Miałeś rację, u mnie też była przycinka i po 3 godzinach pracy turbawka jak nowa. Do czyszczenia poszły również rurki układu doładowania. Map sensor był delikatnie w oleju, przepływomierz również. Wymienione wszystkie filtry i zalany oliwą Motul 5W40. Autko jak nowe. I jeszcze jedno- po zaklejeniu krućca vaku pompy znikło syczenie. Dzisiaj się postaram wkleić logi i zobaczymy co się zmieniło. ?

Edytowane przez Bartek2408
Błąd literowy
Opublikowano
7 godzin temu, piotrsob1 napisał:

A nie zaczęła przeładowywać po wymianie wężyków ?:naughty:

Po wymianie było wszystko okey. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...