słoniu Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Cześć, Interesuje mnie, czy w 2.5 Q były dłuższe skrzynie montowane fabrycznie niż były one montowane w 1.9 Q ? Czy ktoś jest w posiadaniu jakiś danych odnośnie tego? U siebie w 1.9 mam HCG, w 2.5 FTL fakt było to w A6 ale przecież to raczej bez różnicy bo pasuje też. Wysłane z Tapatalka
spetsnaz Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) FTL nie zamontujesz. Skrzynia jest dłuższa i nie chodzi jedynie o przełożenia. Musiałbyś zmieniać wał, a nawet po tym nie spasujesz jej z dyfrem bo ma on przełożenie 37/10 dopasowane do HCG (w FTL masz 35/9). Jeszcze z ciekawostek to w FTL olej musi być chłodzony przez chłodnicę wody, czego nie masz w 1.9. W skrócie.. d*pa Edytowane 7 Września 2017 przez spetsnaz
słoniu Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 No ok, dzięki za poinformowanie A czy z B6 wychodziły dłuższe skrzynie niż ta moja? Jeszcze jedno, wnioskuje że jak będę chciał zmienić skrzynie to też i dyfer, tak wnioskuje z Twojej wypowiedzi.
majkel_majki Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 FTM, GBB i ENV- wszystkie 3 są z b6 2.5 tdi i mają te identyczne przełożenia plus główne 35:9. Są dłuższe niż te z 1.9 Q.
słoniu Opublikowano 21 Września 2017 Autor Opublikowano 21 Września 2017 O właśnie taka odpowiedź mi odpowiada Wiem już konkretnie czego szukać. Dzięki. A znasz może przełożenia o ile jest dłuższa? Wysłane z Tapatalka
majkel_majki Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) W tabeli masz rozpisane przełożenia, w kolumnach odpowiednio skrzynie HCG i FTM. Możesz obliczyć różnice prędkości na poszczególnych biegach przy danych obrotach: Engine 1.9 ltr. 96 kW TDI-PD (unit injector) 2.5 ltr. -132 kW TDI Ratio Final drive 37 : 10 = 3.700 35 : 9 = 3.889 i = Z2 : Z1 1st gear 33 : 9 = 3.667 30 : 8 = 3.750 2nd gear 39 : 19 = 2.053 35 : 17 = 2.059 3rd gear 37 : 27 = 1.370 33 : 25 = 1.320 4th gear 32 : 31 = 1.032 28 : 30 = 0.933 5th gear 28 : 35 = 0.800 27 : 38 = 0.711 6th gear 25 : 38 = 0.658 23 : 41 = 0.561 Pamiętaj jeszcze, że FTM i HCG są w innych obudowach- mogą być różnice w długości wału napędowego i wybieraku biegów plus jak pisał wyżej Spetsnaz- chłodnica oleju skrzyni w chłodnicy wody plus przewody olejowe. Edytowane 21 Września 2017 przez majkel_majki
MemberA4 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 W dniu 21.09.2017 o 21:54, majkel_majki napisał: chłodnica oleju skrzyni w chłodnicy wody plus przewody olejowe. a nie można zrobić bajpasa zeby tylko pompka sobie obieg oleju robiła? czyli połączyć te wychodzące przewody metalowe bez podłączania chłodnicy?
majkel_majki Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Można spróbować, ale nie wiem co z tego będzie, poza tym połączenie jest na oczko i śrubę drążoną, więc przewody i tak trzeba mieć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się