Rafa(ł) Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Klubowicze pomóżcie bo mnie z tym silnikiem szlag trafi. Zauważyłem,że leci mi dym z pod bagnetu. Jak silnik ostygł sprawdziłem stan oleju i wygląda na full. Oleju raczej nie ubywa. Sam silnik ma przebieg nie całe 100tys.km.bo był wymieniany w niemieckim serwisie, potwierdzone przez wpis w książce serwisowej i przez Audi. Co się z tym silnikiem dzieje? Czego to są objawy? Zaczyna mnie to niepokoić i nie wiem na jaki wydatek mam się szykować
Wihajster Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 najlepiej wydaj kase na cos pożytecznego a nie szukaj dziury w d...
Rafa(ł) Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 4 minuty temu, Wihajster napisał: najlepiej wydaj kase na cos pożytecznego Co masz na myśli? Zmianę silnika czy całego auta?
Wihajster Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 mam na mysli ,że BRE to świetny silnik i po 100K przebiegu jeszcze sie nie dotarł
Rafa(ł) Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 No to co jest z tym silnikiem,że dymi mi z pod bagnetu? Dodam,że zauważyłem to gdy zaświeciła mi się kontrolka od oleju, niski poziom. Czujnik do wywalenia to wiem, ale olej jest bo sprawdziłem na bagnecie. Czy to może być jakiś problem z pompą oleju? Ona nie była ruszana, nic z nią nie było robione
Rafa(ł) Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 Co raz bardziej nabieram obaw o ten silnik. Odkrece korek od wlewu oleju to strasznie chlapie olej,że aż na błotnik, lampę. Chyba tak nie powinno być, co nie?
MemberA4 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Rafa(ł) napisał: Co raz bardziej nabieram obaw o ten silnik. Odkrece korek od wlewu oleju to strasznie chlapie olej,że aż na błotnik, lampę. Chyba tak nie powinno być, co nie? odpuść sobie szukanie przyczyn, nie masz się czym martwić to jest normalne, każdy silnik tak ma.... czyli dymi i chlapie mgiełka olejową Edytowane 8 Września 2017 przez MemberA4
Rafa(ł) Opublikowano 8 Września 2017 Autor Opublikowano 8 Września 2017 Dymienie z pod korka oleju mógłbym zrozumieć ale z pod bagnetu? Dodatkowo po długim czasie zapaliła mi się kontrolka oleju, niski poziom. Czy możliwe,że to pierścienie tłokowe poszły??
MemberA4 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Przecież bagnet tez ma połączenie z komorą korbową w której wystepuje jakieś tam ciśnienie przez poruszające się w górę i w dół tłoki, a może do tego ktoś wymienił bagnet na zamiennik i dla tego przepuszcza opary. Było o tym na forum pisane w którymś wątku a poziom oleju sprawdza sie praktycznie co kilka dni a nie czeka na zapalenie kontrolki. Branie oleju przez silnik to tez normalne zjawisko. Moj przy ostrym bucie potrafi zechlac ponad pół litra a moze nawet i wiecej ale gdy jezdze normalnie nie dolewam nic przez baaaardzo dlugi czas Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rafa(ł) Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Jak by tylko delikatnie dymił z pod bagnetu nie był by to żaden problem ale sporo dymi. Tak jak wspomniałem wyżej, zauważyłem to gdy otworzyłem maskę po zapaleniu się kontrolki oleju. Jak silnik ostygł, sprawdziłem stan oleju i jest jeszcze co najmniej pół bagnetu. otworzyłem korek wlewu oleju na włączonym silniku VID_20170909_092614.mp4
KINIAM Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Na jakim smarowidle biega ten silnik?. Skąd masz pewność, że przebieg jest prawdziwy?. Klekot silnika jakby był zimny ? a dymienie jakby po dłuższej trasie. A to dymienie masz od razu od momentu rozruchu ? Jeśli tak to pierścienie zbierające są zapieczone.
piotrsob1 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) 13 godzin temu, Rafa(ł) napisał: Dymienie z pod korka oleju mógłbym zrozumieć ale z pod bagnetu? Dodatkowo po długim czasie zapaliła mi się kontrolka oleju, niski poziom. Czy możliwe,że to pierścienie tłokowe poszły?? Ale masz schizę z tym motorem Uszczelnij bagnet , dolej oleju i nie odkręcaj korka wlewowego podczas pracy silnika . Kontroluj poziom oleum . Napisz za jakiś czas bez emocji suche fkty , jak wygląda zużycie oleju w silniku Edytowane 9 Września 2017 przez piotrsob1
Rafa(ł) Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 Zalany olejem MOTUL 8100 x-clean 5w30. Silnik był rozgrzany do temp.roboczej po dystansie jakieś 25km. Mając na uwadze zapaloną kontrolke oleju nie piłowałem go by silnika nie zajechać
Damian320d Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 Jak by tylko delikatnie dymił z pod bagnetu nie był by to żaden problem ale sporo dymi. Tak jak wspomniałem wyżej, zauważyłem to gdy otworzyłem maskę po zapaleniu się kontrolki oleju. Jak silnik ostygł, sprawdziłem stan oleju i jest jeszcze co najmniej pół bagnetu. otworzyłem korek wlewu oleju na włączonym silniku VID_20170909_092614.mp4Rafale sprawdz odme. Zobacz czy z niej dmucha troche czy olejem rzyga Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 12 Września 2017 Opublikowano 12 Września 2017 2 godziny temu, Damian320d napisał: Rafale sprawdz odme. Zobacz czy z niej dmucha troche czy olejem rzyga Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka No odmę sprawdzić można , ale nie che mi się wierzyć że w silniku po 100 kkm przebiegu jest z nią problem , a nie ma z kolei problemu z dymieniem, albo z DPF-em jeżeli jest na pokładzie. Kolega nic o tym nie pisze, za to objawy o których napisał są typowe nawet dla nowych PD-ków, może z wyjątkiem dymienia z zamontowanego bagnetu Chociaż i tutaj nie wiemy czy to dymienie występuje po jego wyjęciu, czy jak jest zamontowany, bo kolega nie raczył tego jasno napisać Po tym co przeczytałem w kolegi wypowiedzi to odnoszę wrażenie że te auto to świeży nabytek, dla tego zaleciłem mu spokój i wnikliwą obserwację zachowania motorówki, bo z takim podejściem to gotów od razu wziąć się za zupełnie nie potrzebne na pierwszy rzut oka remonty
Rafa(ł) Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 No tak macie rację, trochę za mało informacji Auto faktycznie świeży zakup bo w moich rękach od lutego tego roku. Po pierwsze, w BRE fabrycznie nie ma DPF-u więc chociaż z tym dziadostwem nie będę miał problemu Po otworzeniu maski zobaczyłem,że bagnet nie jest dociśnięty do końca jakby go coś wybijało do góry co jakiś czas bo już nie raz go dociskałem. Więc dymienie jest zarówno na tym nie dociśniętym do końca bagnecie jak i po jego wyjęciu (w tedy dymi prawie jak lokomotywa). U góry wrzuciłem krótki filmik, gdzie jest odkręcony korek wlewu oleju a silnik pracuje. Chlapie olejem na wszystkie strony,że cała obudowa silnika obrzygana olejem. Niektórzy straszą mnie,że mogą być to pierścienie. Modlę się,żeby tylko nie to. Tę odmę jak najszybciej sprawdzić??
moniuh Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 zdjac z odmy wezyk prowadzacy do turbiny i zobaczyc czy drozny i przewod i odma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się