PiotrB. Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Błąd na VAG 01262 zawór regulacji cisnienia doładowania (N-75) więc ktory to zawór bo sa dwa podobne jeden, na ściance grodziowej w tyłu silnika, drugi z przodu silnika k. spężarki klimatyzacji, do obu ida węzyki gumowe, sprawdziłem sprawne, nie sparciałe. Prosze o podpowiedź, który to N-75. Edytowane 11 Września 2017 przez PiotrB.
OLIVER Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Ten z przodu Bardzo łatwo to potwierdzić ..Złap za wężyk od turba który idzie do gruszki a zaprowadzi Cię do zaworu N75
Hezen Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Oliver opisał najłatwiejszy sposób zweryfikowania gdzie jest N75Od siebie dodam żebyś sprawdził przewody a po wykręceniu N75 sprawdził miernikiem czy cewka zaworu ma przejście.Jeśli miernik pokaże że jest sprawny to samemu można ten zaworek zregenerować - rozebrać, przeczyścić (przez lata eksploatacji oryginalny smar stracił swoje właściwości smarne i zrobił się konsystencji modeliny) i na nowo nasmarować i szczelnie złożyć. Wysłane z OP3T
PiotrB. Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 Aby go sprawdzic,nalezy ściągnąc koniec przewodu z gruszki na turbinie i na uruchomionym silniku, drugi koniec tego wężyka na zaworze N75 i na końcu przewodu tego zdjętego z gruszki powinno mocno zasysac powietrze - dobrze kumam ?
Darek022 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Z tego co mi sie wydaje to tak - powinno zasysać, bo jest to układ podciśnienia, ale rownie dobrze możesz wymontować zawór i sprawdzić czy reaguje pod napięciem lub rezystancje cewki (a błąd jaki otrzymałeś może wskazywać że nie reaguje) O diagonstyce n75 jest bardzo dużo w internecie i forum (np podmiana z drugim zaworem o którym pisałeś w 1 poscie, który wygląda tak samo)
tkamicki5 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 A jakby co tam mam na,sprzedanie,w,pełni sprawny n75od afn/avg.
Hezen Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 N18 od EGR i N75 są trochę inaczej wysterowane.Można je zamienić i wtedy okaże się czy faktycznie N75 sprawia kłopoty.Jak już pisałem --> przewody i wtyczka do sprawdzenia oraz sam N75 czy cewka jest sprawna.Co tu dużo pisać, jak autor tematu nie weźmie się za robotę i nie napisze efektów diagnozy to możemy tutaj dalej spekulować co jest nie tak. Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się