Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypadania zaplonu na PB gdzie szukac przyczyn?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minut temu, adrian242424 napisał:

W kanale 020 masz wypadanie zapłonów,

020 to spalanie stukowe i cofanie zapłonów, wypadanie coś około 015 kanału

Opublikowano
1 minutę temu, radko123 napisał:

020 to spalanie stukowe i cofanie zapłonów, wypadanie coś około 015 kanału

Jeśli będą wypadać zapłony to automatycznie będzie je cofać i wszystko wyjdzie na kanale 20, sprawdzone wiele razy.

Opublikowano

Zrobię dziś logi 002+031 , 003+020, 002+033 i cewki spróbuje podmienić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
7 minut temu, Kris38 napisał:

Zrobię dziś logi 002+031 , 003+020, 002+033 i cewki spróbuje podmienić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zrób logi 003+020 sprawdź na którym cylindrze masz wartości inne od zera, podmien cewke tego cylindra i znowu zaloguj 020, jeśli wartości przejdą na inny cylinder masz wadliwą cewke. Jeśli zostaną to trzeba szukać dalej.

Opublikowano

Zawór odmy ten u góry silnika powinien w obie strony puszczać powietrze ? Chodzi o zawór grzybek 8424cb4ee329456976ecbd3c3bba111f.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak ma puszczać w obie strony, tak jak Ci pisałem zrób loga 015+016 na jałowym będziesz wiedział na którym cylindrze wypada zapłon bo teraz nawet nie wiesz na którym szukac usterki.

Opublikowano (edytowane)

oto logi , na kanalach 015 , 016 zaplon wypada na 2-3 cylinder 

http://vaglog.pl/log-002_033_62p4X36.html

http://vaglog.pl/log-003_020_R4ThUp.html

logi na gazie i chyba jest do strojenia chociaz byl robiony 4 dni temu ;/

http://vaglog.pl/log-033_002_4bG3yra.html

 

Edytowane przez Kris38
Opublikowano

Na gazie to porażka...

Opublikowano

Chyba gość to widłami stroił. Stuka na 2gim, ale 3CF to bym się nie przejmował. Skoro wypada tylko 2,3 to można przekładać. Błąd wypadania wyskakuje bodajże gdy wypadną 3 pod rzad na jednym cylindrze. A po kilku sekundach licznik się resetuje. 
Nie grzebał czasem gość przy tym LPG coś poza strojeniem? Może węzyki się zluzowały?

Opublikowano (edytowane)

Wiem wiem gaz ustawiony porażka ale co Wam powiem jest to firmowy zakład firmy która robi wtryski barac.. i inne podzespoły :) strojenie było na mnożnik a tak jak mówiliście 1.8t nie ustawimy na mnożnik wiec dorwałem dziś tunera chłopak ogarnięty , poleciałem odpalił Vag i program do mego sterownika na jezdnym kompue i jazda w trasę :) jutro zrobię logi jak wyszło ale nie leje mi już po 20-25% ubogim , on twierdzi ze te wypadanie zapłonu było poprzez to ze podlewało mi gazem czy tam benzyna właśnie sterownik zaczytywał jakies korekty i pierd... mi to nawet mapę benzynowa , tragedia jak w tych zakładach firmowych struga pod mnożnik ...

jutro dam logi 

Edytowane przez Kris38
Opublikowano

Pomimo ze instalacja lpg została dobrze wystrojona a logi i na pb są Oki występuje cofanie zapłonu zarówno na lpg jak i na gazie , pompa paliwa sprawna , filtry tez , jeśli mam lpg i cofa zapłony również na lpg usterkę wtrysków benzynowych tez mogę wykluczyć ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Pisałeś o uszczelce pod głowicą więc zapewne tutaj należy szukać przyczyny jak już wszystko inne wydaje się sprawne. To dość poważny defekt i dalsza taka jazda na pewno nie polepszy kondycji silnika. 

Pokaż te logi teraz :D

Opublikowano

 

no albo uszczelka i wypalone zawory albo srpobuje cewki inne podmienic

Podmienialem cewki zapłony dalej wypadają ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...